Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

Vi har kolossalt mange bilder fra de tyske konsentrasjonsleirene. Og massevis av dokumenter.

 

Det vi mangler er det vi håper de troende kan gi oss her på tråden: dokumentasjon i noen form som viser at nazistene drev systematisk utryddelse av jøder i konsentrasjonsleirene slik alle store oppslagsverk* og alle skolebøker* i den vestlige verden i dag hevder.

 

* Alle moderne oppslagsverk og skolebøker. Holocaust kom ikke inn i oppslagsverk og skolebøker før på 60-tallet en gang.

 

La oss ikke kaste bort tiden. Den systematiske utryddelsen av 6 millioner mennesker må det da finnes dokumentasjon for.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

-_-

Filmen starter med å forklare at Tyskland først invaderte Polen, dette reagerte Frankrike og England på.

At Frankrike og England hatt noe å reagere på, hvis Tyskland ikke hadde invadert polen først? NEI

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle Churchill stole på Hitler etter at han brøt Münchenavtalen? Og selvom Hitler ikke hadde planer om å angripe England, skulle man derfor la han herje fritt i Europa? Jeg tror de aller, aller fleste kan enes om at nazismen er en kjip ideologi, og er glad for at det tredje riket aldri ble en realitet. Hitler brøt jo også som kjent avtalen med Stalin, så helt troverdig var han ikke.

Lenke til kommentar

(Tyskland invaderte Russland.... Noen innlegg tilbake...)

 

Hmm, ja...

 

La oss stille to spørsmål:

 

1. Hvem styrte Hitler?

Her tror jeg vi kan svare at Hitler styrte Hitler. Altså, han handlet ikke på oppdrag fra noen annen makt.

 

2. Hvem styrte Stalin?

Og hvem styrte Sovjet fra 1917 til 1990? Lenin, Stalin og rekken av sovjetiske presidenter styrte Sovjet?

 

Tenk en gang til. Sovjet klarte kun å opprettholde sin eksistens gjennom pengene som kom inn utenfra. Fra Vesten. Sovjet levde på lån. Lån, og sannsynligvis meget store donasjoner. Akkurat som de meget store donasjoner Lenin hadde med seg i togvognen på vei til St. Petersburg i 1917. Hvem hadde interesse av å gi penger til et slikt blodig diktatur? Vel, de samme bankirene som støttet England og USA i krigen mot Tyskland. Dette er ihvertfall min teori.

 

Dvs. en del av den. Her er en del til: kan man tenke seg det forelå en avtale mellom Churchill (de vestlige bankirenes/sionistenes/jødenes representant) og Stalin som gikk ut på at Stalin hadde værsågod å gjøre det han fikk beskjed om - og etterpå kunne han få litt "spoils of war"? Og at Stalin faktisk hadde tenkt å angripe Tyskland, men Hitler kom han i forkjøpet/møtte han på halvveien?

 

What you say, pk2010? Too far out?

 

Måtte Hitler virkelig sende styrker til Østfronten? Vet du om det var folk i staben hans som var helt uenige i den avgjørelsen? Hva var Hitlers egen forklaring? Vet ikke mye om dette.

 

Så har vi jo en mer vanlig teori: at Hitlers ambisjoner ikke var realistiske; han hadde tenkt å ta over Russland "bare for å gjøre det." Eller noe sånt. Det er vel den teorien som står i barnebøkene. Men men - har ikke barnebøker også rett noen ganger? Si hva du tror.

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi Polen fikk tyske områder etter 1. verdenskrig, og Hitler ville gjennoppbygge det tyske riket. Hvorfor trodde du de innvaderte Polen? Innvolverer det en jødisk sammensvergelse for å fremprovosere en ny verdenskrig, slik at de kunne konstruere holohoax™ i fred, og realisere drømmen om totalt verdensherredømme?

Endret av bögfisk
Lenke til kommentar

Kamerat BelzeBob:

 

Kuhn loeb finansierte vel Bolsjevikene etter min forståelse og du er nok spot on, jeg kjøper ikke disse "Hitler var en Rotschild derpaderp" teoriene.

 

Bolsjevikene, kommunsitene eller hva enn man vil kalle dem hadde planlagt å bruke Tyskland som videre springbrett for kommunisme i Europa. Ikke uten grunn at versaillestraktaten voldtok og splittet opp Tyskland. De planla dette i lang tid.

Endret av pk2010
Lenke til kommentar

Kamerat BelzeBob:

 

Kuhn loeb finansierte vel Bolsjevikene etter min forståelse og du er nok spot on, jeg kjøper ikke disse "Hitler var en Rotschild derpaderp" teoriene.

 

Bolsjevikene, kommunsitene eller hva enn man vil kalle dem hadde planlagt å bruke Tyskland som videre springbrett for kommunisme i Europa. Ikke uten grunn at versaillestraktaten voldtok og splittet opp Tyskland. De planla dette i lang tid.

 

Vet ikke hvem Kuhn Loeb er. Kanskje noe Anthony Sutton har skrevet om? Vet han har noen bøker om emnet, men har ikke lest dem.

 

Anyway - denne Kuhn Loeb var nok kun en Rothschild/Rockefeller kanal. Tror det er slik det alltid er. "Just an errand boy." En agent. Noe sånt.

 

Folk stopper ikke opp og tenker ............. "hmmm, Nazi-Tyskland var veldig slemt og ble stoppet etter få år."

 

..........."og Sovjet eksisterte i nesten et hundreår og var også veldig slemt. Men ble aldri stoppet. Hvorfor ikke.....?"

 

Vel, man kan jo snakke om atom-kappløp osv., men historien viser jo at russerne faktisk bygde sine atombomber med amerikanske penger.........

 

Det er noe som skurrer her.

 

----------------------

 

Nei, "Hitler was a Rothschild" tror jeg ikke på. Ikke bare mangler bevisene, men det stemmer liksom ikke. Jeg tror Hitler var 100% ærlig og rett frem. Ikke at han spilte skuespill på vegne av Rothschild. Syns den teorien er tullete.

 

Den okkulte teorien/vinkelen (Blavatsky osv osv) er også overdrevet, vil jeg si. Men samtidig er det mye som sikkert stemmer i den. Og man må innrømme at Henry Himmler & The Nazis var littegrann sprø. Vel, syns jeg da. Men dette med verdensherredømme bla bla bla er tullball. Eller snarere: vil man snakke om noe sånt så får man se til kommunistene. de snakket jo om å "rense hele verden i et forferdelig holocaust" og innføre en Ny Orden osv osv. DE var virkelig stormannsgale. Vel, deres etterfølgere styrer jo verden i dag. Akkurat samme ulla, bare litt mer sofistikerte.

 

-------------------

 

pk2010 - ang. "Ny Verdensorden" osv: var det ikke slik at Hitler skrev en bok etter Mein Kampf som het noe sånt som "My Order"? ...Meine Ordenung..?

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...