Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

Hva faen? Er dette seriøst?

 

Dumheten som bli presentert av blant annet pk2010 og BelzeBob er jo av en annen verden. Tråden burde stenges, brukerne burde eventuelt bli bannet, de er åpenbart troll. Eventuelt lider de av kraftige sosiale problemer.

 

Synes sånne som deg burde klare å se forskjellen på humorisme, sarkasme og ironi.

 

Jeg synes det de skriver er veldig morsomt og klarer faktisk å se alvoret i det samtidig.

 

Sånne som deg vil jeg heller si er i faresonen for å utvikle varig svekkede sjelsevner når tekst på en nettsiden klarer å provosere deg slik.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BelzeBob: Jeg kan si meg enig i det meste du sier her men ikke alt.

 

1. Biten med "opprettholde hygienen og god helse for alle i leirene." tror jeg ikke på, da de fleste i leirene ikke hadde god helse.

 

2. Nei, jeg benekter ikke det, bombing av Dresden og andre store byer var forferdelig og ikke noe jeg er for.

 

3. Logisk.

 

Men du nekter vel ikke for at Adolf Hitler sin plan var å gjøre noe med "Jøde Problemet"?.

Lenke til kommentar

Geeder

 

Hitler ville kvitte seg med jødene. Det var nok ganske likegyldig for han hvor de ble sendt sålenge det var langt borte fra Tyskland. Madagaskar var den destinasjonen man hadde tenkt mest på. Den endelige løsningen handlet om deportasjon. Ikke fysisk utryddelse.

 

Du kan rettmessig spørre: hvorfor ble de ikke deportert da?

 

Dette er ikke så helt greit å forklare. Men her er noe:

 

1. Den pengesterke sionist-bevegelsen nektet å finansiere en slik deportasjon. De ville jo ha et holocaust, få verdens sympati etterpå, og sitt etterlengtede Israel. Som en viss sionist Yitzchak Greenbaum sa: “one cow in Palestine was worth more than all the Jews in Poland.” Lenke: http://www.jewsagainstzionism.com/zionism/zanda.cfm

 

2. Frankrike styrte med Madagaskar. Men i 1939 erklærte Frankrike krig sammen med England og diplomatiet for å arrangere en slik deportasjon var kanskje ikke helt på plass.

 

3. Tyskland tilbød seg å sende jødene til England på betingelse av at de ikke ble sendt videre til Palestina - for "araberne i Palestina hadde lidd nok allerede." England sa nei.

 

4. Det ble jo krig. Og første prioritet var krigs-anstrengelsen - og ikke å sende jødene til huttaheiti. Dessuten kunne jødene, sammen med mange andre "vriompeiser" være til nytte i arbeidsleirene.

 

Men fremdeles i 1940 sa Himmler altså dette:

 

( In May 1940, Heinrich Himmler advocated sending the Jews to Madagascar. About this plan, Himmler stated: )

 

"However cruel and tragic each individual case may be, this method is still the mildest and best, if one rejects the Bolshevik method of physical extermination of a people out of inner conviction as un-German and impossible." Lenke: http://history1900s.about.com/od/holocaust/a/madagascarplan_2.htm

 

Vet ikke helt hvordan vi skal tolke dette; altså, forelå det fremdeles en teoretisk mulighet for å deportere jødene til Madagaskar? Dette er noe jeg ikke har forsket nok på.

 

En liten tenkepause: se på våre egne problemer i Norge. Innvandring, asylmottak, gasskraftverk, master i Hardanger m.m: det tar jo årevis å komme fram til den løsningen man vil ha. Tenk deg hvordan det er midt i en krig der ting er i konstant forandring.

 

Flere av leirene lå jo østover mot Russland. I Polen. Det kan også tenkes at planen var at jødene skulle sendes videre derfra så fort muligheten bød seg. Er usikker på dette. Kan godt tenkes Hitler hadde vært glad om jødene kunne absorberes inn i Stalins Russland og at det kunne gå "den veien høna sparker" med dem. Det hadde ihvertfall vært mer ønskelig for han enn at de forble i hans nye ariske "rene" rike.

 

Jødene var en het potet for Hitler. En potet han ikke ville ha, men allikevel ble nødt til å holde i hånda.

 

Vær klar over: det hadde vært null problem for Hitler å f.eks isolert jødene i ghettoene og sultet dem ihjel. Stille og rolig.Gjort på en måned. Samme som Stalin gjorde med ukrainerne på 30-tallet. (Ca. 10 millioner sultet ihjel. Stille og rolig.) Noe slikt hadde absolutt vært mer diskret enn det gigantiske arbeidsleir->gassing->kremasjon opplegget. Eller han kunne transportert alle langt ut på landet og gjort noe slikt med dem:

 

eisenhowers.jpg

General Eisenhower hadde svære leire som bestod av ingenting annet enn en åkerlapp med piggtråd omkring. Over en million sultet og tørstet ihjel i disse leirene. Et glemt kapittel i krigshistorien.

 

----------

 

Joda, forholdene i de tyske leirene var temmelig bra i de første krigsårene.

 

Se rapport fra Nuremberg:

 

bok.jpg

 

Mange såkalte sannhetsvitner forteller også at til tross for (den påståtte) gassingen, så fikk man god mat, gode klær, fikk god pleie på sykeavdelingen osv. Overlever Eli Weasel tilbragte selv flere måneder i tysk sykeseng.

 

Og vi vet tyskerne brukte kolossalt mye energi på sanitering av leirene med Zyklon B. dette var ikke bare for fangenes skyld, men også av hensyn til alle tyskerne som var ansatt i leirene. Ingen ville bli syke.

 

laus.jpg

 

Slik så barna i Auschwitz ut når russerne frigjorde leiren våren 1945:

 

liberation.jpg

 

Så vidt jeg vet var en gruppe sykepleiere fra Røde Kors plassert i Auschwitz de siste månedene av krigen. Tyskerne nektet de ikke adgang til leiren, men tvert i mot var glad for all hjelp de kunne få.

 

Er ikke sikker, men damen til venstre kan godt være en Røde Kors dame:

barn_auschwitz.jpg

 

Det var også Røde Kors som hjalp til å føre statistikk over dødsfall i leirene. Røde Kors ble nektet adgang til både de amerikanske/engelske leirene og til de russiske. Tror det er samme situasjon med hensyn til Israels konsentrasjonsleirer i dag.

Endret av BelzeBob
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jo såklart, usa og england drepte tyske fanger, derfor er det helt klart lovlig for Tyskland å drepe 15 millioner sivilie og krigsfanger, og at de startet å drepe disse folka 2 år før de allierte hadde mer en 5 tyske fanger som de kunne drepe. Pre emptive strike heter det, 2 år frem i tiden vil de allierte drepe tyske fanger, så da må vi forte oss og utslette alle jøder vi kommer over som payback.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva faen? Er dette seriøst?

 

Dumheten som bli presentert av blant annet pk2010 og BelzeBob er jo av en annen verden. Tråden burde stenges, brukerne burde eventuelt bli bannet, de er åpenbart troll. Eventuelt lider de av kraftige sosiale problemer.

 

Synes sånne som deg burde klare å se forskjellen på humorisme, sarkasme og ironi.

 

Jeg synes det de skriver er veldig morsomt og klarer faktisk å se alvoret i det samtidig.

 

Sånne som deg vil jeg heller si er i faresonen for å utvikle varig svekkede sjelsevner når tekst på en nettsiden klarer å provosere deg slik.

Det eneste alvorlige i denne tråden er sinntilstanden til enkelte av "bidragsyterne".

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det eneste alvorlige i denne tråden er sinntilstanden til enkelte av "bidragsyterne".

 

Jeg fikk lenke til denne tråden av en venn og måtte bare delta i diskusjonen jeg ^^

 

Ikke fordi jeg har noen løsning, men fordi jeg morer meg over at jeg ikke har sett noen fornuftige svar på spørsmålene de stiller.

 

Jeg er en vel mer en Zeitgeister å regne og sånn sett sikkert mer åpen for alternative versjoner, men syns virkelig du er urettferdig når du kaller dem idioter når du ikke klarer å sette dem på plass.

 

Det er hva jeg kaller å resignere ^^

 

Jeg har forresten masse tid for tiden ettersom jeg ble hivd ut på face, så dette emnet har jeg tenkt å utforske nøye ^^

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er unødvendig å sette dem på plass, de hører nok ikke på argumenter uansett. Det finnes sannsynligvis ikke én eneste respektert forsker i hele verden som betviler holocaust. Hva er poenget med å bruke tid på 15 år gamle internett-troll som bruker all sin tid på å se på konspirasjonsteori-videoer på YouTube?

 

Jeg har i hvert fall bedre ting å ta meg til, dette gidder jeg ikke lenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Senest i går ble Nordmenns rasistiske holdninger tatt opp i Fn. En ordfører fra Høyre som udertegnet med fullt navn på Facebook angrer nok bittert på det hun skrev. Det forventens en rapport om Norge i den nærmeste fremtid angående rasisme.

 

Hva er det som er så rasistisk med nordmenn? Sist jeg sjekket var det ikke vi som gjengvoldtok muslimske kvinner...

 

http://www.abcnyheter.no/borger/100405/det-storste-svik-i-var-historie-foregar-akkurat-na

 

En del interessante punkter kommer frem i denne artikkelen.

 

Nordmenn er et veldig tolerant folk - det "multikulturelle" prosjektet vi holder på med om dagen burde vel bevise dette. Og at de fleste av oss ikke engang får nok når kriminalitetsstatistikker som dette kommer opp. Situasjonen er enda verre i Sverige, kan jeg tillegge.

Sjekk også tallene rundt drap begått av hvite nordmenn mot fremmedkulturelle innvandrere, og omvendt. De få gangene en innvandrer er blitt drept av en hvit nordmann, blir det dog dobbelt så mye oppstyr i mediene. Antagelig for å bevise for befolkningen hvilket mega-rasistisk folk vi er.

Lenke til kommentar

Det er unødvendig å sette dem på plass, de hører nok ikke på argumenter uansett. Det finnes sannsynligvis ikke én eneste respektert forsker i hele verden som betviler holocaust. Hva er poenget med å bruke tid på 15 år gamle internett-troll som bruker all sin tid på å se på konspirasjonsteori-videoer på YouTube?

 

Hva er poenget med å bruke tid på en respektert forsker som et internett troll kan bevise tar feil med en 15 år gammel film?

 

Og hva er egentlig en respektert forsker i første omgang?

 

Jeg velger helst fakta fremfor anerkjennelse for min del.

 

Jeg har i hvert fall bedre ting å ta meg til, dette gidder jeg ikke lenger.

 

Ja best å ikke komme ut i lyset så trollet ditt sprekker ^^

Lenke til kommentar

Det er unødvendig å sette dem på plass, de hører nok ikke på argumenter uansett. Det finnes sannsynligvis ikke én eneste respektert forsker i hele verden som betviler holocaust. Hva er poenget med å bruke tid på 15 år gamle internett-troll som bruker all sin tid på å se på konspirasjonsteori-videoer på YouTube?

 

Jeg har i hvert fall bedre ting å ta meg til, dette gidder jeg ikke lenger.

 

Bare gi opp, de er ukvalifiserte og lite oppegående svindlere. Noen av dem har kanskje sine skumle agendaer, og andre av dem er bare ute etter oppmerksomhet. Uansett - de vet ikke hva de snakker om, og evner ikke å skjønne dette selv.

 

Beklager om dette er for sterk kost for dere, men det finnes ingen annen måte å si det på. Hvis dere ikke forstår hva jeg har skrevet i denne og den andre så vet ikke jeg hva som er galt. Jeg har ikke kommet med noen obskure påstander eller avanserte resonnementer - jeg har bare stilt spørsmål ved logikken deres og oppfordret til litt mer ydmykhet og kildekritikk. Men, det er som å snakke til en vegg.

Endret av Dux ducis
  • Liker 4
Lenke til kommentar

La oss si det hele er en stor løgn. Isåfall må løgnen om holocaust være en enormt vellaget historie, gjennomført av en rekke mennesker, bestikkelser og vitneforfalskninger. Finnes det noen kilder som avslører alle menn og mennesker som står bak skapelsen "holocaust løgnen"? Føler ikke at dere internett-eksperters syn på hvordan gasskammer fungerer er troverdig. Hvis det hele er en løgn, må wikileaks snart komme over masse dokument som avslører alle mennesker bak.

Endret av Sebbe
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ble ikke alle barn under 15 gasset ved ankomst til Auswitch? Er da bildene dine av jødiske barn Belzebub? Dette gir jo ikke mening.

 

Her er uansett litt annen historie fra samme tidsepoke. Rart at det kun er Hitler som har fått mye pepper. Og nei, jeg sammenligner ikke dette med jødiske konsentrasjonsleirer :p

 

http://www.youtube.com/watch?v=opO4bvzYtTU

Endret av Tå.
Lenke til kommentar

Senest i går ble Nordmenns rasistiske holdninger tatt opp i Fn. En ordfører fra Høyre som udertegnet med fullt navn på Facebook angrer nok bittert på det hun skrev. Det forventens en rapport om Norge i den nærmeste fremtid angående rasisme.

 

Hva er det som er så rasistisk med nordmenn? Sist jeg sjekket var det ikke vi som gjengvoldtok muslimske kvinner...

 

http://www.abcnyheter.no/borger/100405/det-storste-svik-i-var-historie-foregar-akkurat-na

 

En del interessante punkter kommer frem i denne artikkelen.

 

Nordmenn er et veldig tolerant folk - det "multikulturelle" prosjektet vi holder på med om dagen burde vel bevise dette. Og at de fleste av oss ikke engang får nok når kriminalitetsstatistikker som dette kommer opp. Situasjonen er enda verre i Sverige, kan jeg tillegge.

Sjekk også tallene rundt drap begått av hvite nordmenn mot fremmedkulturelle innvandrere, og omvendt. De få gangene en innvandrer er blitt drept av en hvit nordmann, blir det dog dobbelt så mye oppstyr i mediene. Antagelig for å bevise for befolkningen hvilket mega-rasistisk folk vi er.

Kenneth Alexander Otnes, 19 år, drept av en nordafrikaner i Larvik i slutten av januar 2001. Liket ble partert og oppbevart i kjøleskap i ca en uke. Drapet ble kjent 3. februar like etter en voldsom oppmerksomhet omkring drapet på norskafrikaneren Benjamin Hermansen. Drapet på Kenneth Alexander Otnes ble imidlertid forbigått nærmest ubemerket i media.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

La oss si det hele er en stor løgn. Isåfall må løgnen om holocaust være en enormt vellaget historie, gjennomført av en rekke mennesker, bestikkelser og vitneforfalskninger. Finnes det noen kilder som avslører alle menn og mennesker som står bak skapelsen "holocaust løgnen"? Føler ikke at dere internett-eksperters syn på hvordan gasskammer fungerer er troverdig. Hvis det hele er en løgn, må wikileaks snart komme over masse dokument som avslører alle mennesker bak.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ble ikke alle barn under 15 gasset ved ankomst til Auswitch? Er da bildene dine av jødiske barn Belzebub? Dette gir jo ikke mening.

 

Her er uansett litt annen historie fra samme tidsepoke. Rart at det kun er Hitler som har fått mye pepper. Og nei, jeg sammenligner ikke dette med jødiske konsentrasjonsleirer :p

 

http://www.youtube.com/watch?v=opO4bvzYtTU

1945, krigens ende. Norske jenter som har vært i lag med Tyskere blir straffe og hånet på en slik grov måte at flere av dem aldri igjen setter sin fot utenfor husets dører.

 

2011, Media promoterer aktivt rasemiksing og vanlige folk bryr seg ikke lengere om at våre kvinner blir sammen med personer av fremmede raser som på sikt vil være slutten på vårt folk.

 

For noen jævla hyklere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Senest i går ble Nordmenns rasistiske holdninger tatt opp i Fn. En ordfører fra Høyre som udertegnet med fullt navn på Facebook angrer nok bittert på det hun skrev. Det forventens en rapport om Norge i den nærmeste fremtid angående rasisme.

 

Hva er det som er så rasistisk med nordmenn? Sist jeg sjekket var det ikke vi som gjengvoldtok muslimske kvinner...

 

http://www.abcnyheter.no/borger/100405/det-storste-svik-i-var-historie-foregar-akkurat-na

 

En del interessante punkter kommer frem i denne artikkelen.

 

Nordmenn er et veldig tolerant folk - det "multikulturelle" prosjektet vi holder på med om dagen burde vel bevise dette. Og at de fleste av oss ikke engang får nok når kriminalitetsstatistikker som dette kommer opp. Situasjonen er enda verre i Sverige, kan jeg tillegge.

Sjekk også tallene rundt drap begått av hvite nordmenn mot fremmedkulturelle innvandrere, og omvendt. De få gangene en innvandrer er blitt drept av en hvit nordmann, blir det dog dobbelt så mye oppstyr i mediene. Antagelig for å bevise for befolkningen hvilket mega-rasistisk folk vi er.

Kenneth Alexander Otnes, 19 år, drept av en nordafrikaner i Larvik i slutten av januar 2001. Liket ble partert og oppbevart i kjøleskap i ca en uke. Drapet ble kjent 3. februar like etter en voldsom oppmerksomhet omkring drapet på norskafrikaneren Benjamin Hermansen. Drapet på Kenneth Alexander Otnes ble imidlertid forbigått nærmest ubemerket i media.

 

Ja brune folk er slemme, hvite er snille, er ikke det du egentlig vil frem til? du har vist at du ikke liker jøder, brune mennesker eller homofile. Dine rasistiske meninger gjør at dine beviser mot holocaust mister all troverdighet

Lenke til kommentar

La oss si det hele er en stor løgn. Isåfall må løgnen om holocaust være en enormt vellaget historie, gjennomført av en rekke mennesker, bestikkelser og vitneforfalskninger. Finnes det noen kilder som avslører alle menn og mennesker som står bak skapelsen "holocaust løgnen"? Føler ikke at dere internett-eksperters syn på hvordan gasskammer fungerer er troverdig. Hvis det hele er en løgn, må wikileaks snart komme over masse dokument som avslører alle mennesker bak.

Hehe Hvem skulle promotert det i såfall? Julian "i hate when people bother me with stupid conspiracy theories regarding 9/11" Assange?

 

Hahahaha.

 

Hva faen? Er dette seriøst?

 

Dumheten som bli presentert av blant annet pk2010 og BelzeBob er jo av en annen verden. Tråden burde stenges, brukerne burde eventuelt bli bannet, de er åpenbart troll. Eventuelt lider de av kraftige sosiale problemer.

Dette er både personangrep og angrep på ytringsfriheten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...