Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!

pk2010

Anbefalte innlegg

Les denne glimrende artikkelen:

Tror nok du klipper og limer forgjeves. Begynn med å lese de bøkene av anerkjente vitenskapsmennene som jeg har henvist deg til.

Du illustrerer her meget godt at du har ingen interesse av sannheten, du evner ikke se sannheten og kommer mest sannsynlig til å dø i dine vrangforestillinger.

Disse bøkene dine har NULL relevans for denne tråden.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt om Sovjet/Stalin.

Sovjet: alle visste hva som foregikk. Dvs. i borgerkrigen som varte fra 1917-1920 var alt et eneste kaos og det eneste folk var opptatt av var å ha et par bra sko, et sted å sove, ved eller torv og mat for dagen. Samt å ikke bli skutt.

Når Sovjet først var etablert og "i orden" så skjønte alle tingenes tilstand: svære landområder der det før bodde folk lå nå tomme. Landsbyer var fylt med stanken av lik. Spøkelsesbyer. I byene forsvant folk jevnlig og ble sendt til "omskolerings-leirer" og gulager. Venner og kjente ble avhørt og torturert. Folk forsvant plutselig. Alle var konstant overvåket og levde i frykt. Alle visste at landet var styrt med jernhånd og at det var nytteløst å protestere. Alt det dreide seg om var å overleve.

Stalin skjulte sine folkemord for sovjeterne? Nei, han ga faen. Kanskje tvert i mot: han ville folket skulle vite slik at de respektere ham mer. Akkurat samme tingen med Mao.

Og folkemordene er ikke noe problem å dokumentere. Lenin og Stalin skrøt jo også selv av de. Men når det gjelder Holocaust, uansett hvor hardt man leter, så finner man ikke noe mer enn

noen døde (jøder) her og der på slagmarken

haugene med tyfus-ofre som Wikipedia bruker i sin "Holocaust"-artikkel og som alle bruker som "bevis for Holocaust."

Om Hitler virkelig ville skjule mordet på 6 millioner jøder så gjorde han sannerlig en god jobb. En så god jobb faktisk - at ingen rettssal i verden med noen som helst integritet kunne finne på å dømme ham for udåden.

Bildet av tyfusofre som mangler i Wikipedias artikkel om tyfus-epidemi:

massegrav.jpg

Wikipedia: https://secure.wikimedia.org/wikipedia/en/wiki/Epidemic_typhus

"Thousands of prisoners held in appalling conditions in Nazi concentration camps such Theresienstadt and Bergen-Belsen also died of typhus during World War II[6], including Anne Frank at the age of 15 and her sister Margot."

• Liker 3
Lenke til kommentar

For jævlig med alle barna som har dødd pga den jødiske svindelen som er 9/11.

Enda en grunn til at jeg trukket meg ut av denne diskusjonen.

Disse bedre viterene har fått mer enn nok publisitet, og tråden har egentlig sporet helt av.

Hvorfor var mossad på stedet den ellevte september for å dokumentere hendelsen? Impliserer ikke det at de hadde forhåndskunnskap?

http://www.youtube.com/watch?v=o_V9seW4W38&feature=related

• Liker 2
Lenke til kommentar

Pussig dette med at man snakker om å skjule folkemord. Dette er da bare vås. Lenin, Stalin, Mao, Pol Pot, Hirohito, Nixon, Clinton/Bush, Israel o.a gjorde da ingen forsøk på å skjule sine folkemord. Hey - se på slakten av tyske sivile og tyske krigsfanger under andre verdenskrig. Foregikk åpenlyst.

Tja, en del ting som f.eks Irak og Kongo er underrapportert i vestlig media, men man prøver ikke så forferdelig hardt å skjule noe. Alle som gidder kan lett finne ut hva som foregår.

Hitler må vel være den eneste i historien som var nevrotisk opptatt av å skjule et folkemord han gjorde med utmerket samvittighet. Skal vi tro den offentlige propagandaen, altså.

Fra Irak:

Dead_Iraqi_Children.jpg

Dere trekker inn andre personer og hendelser i denne diskusjonen for å forsøke å dysse ned det som skjedde i Tyskland på 1930/40-tallet. Det han gjorde var fortsatt brutalt og forferdelig! I tillegg så kan vi ikke bare anta at Hitler sine tanker rundt folkemord var de samme som Stalin eller Mao, så dine sammenligninger blir bare delvis relevante. Jeg tror Hitler var smertelig klar over et par ting:

Han ville kvitte seg med jødene, men masseutryddelse er en skitten business som han helst ikke vil bli husket for. Dette handler om fremtidig respekt fra andre nasjoner, men sannsynligvis også sine egne medborgere (ikke alle var hardbarkede nazister som myrdet kvinner og barn). Etter hva jeg har forstått så ble ord som "deportering" og "omplassering" brukt i tyskland (i stedet for "masseutryddelse"). Hans storslåtte tredje rike var jo såvidt i oppstartfasen, og det er nok lurt å skjule mest mulig om jødeforfølgelsen slik at riket kan leve i 1000 år!

Lenke til kommentar

Dux

Alt du har er en teori. Du har ingen beviser.

Noe vi derimot har kolossalt mye beviser for er planen om en fredelig deportasjon av jødene ut av Europa. Madagaskar var den destinasjonen man hadde sett seg ut. Google: madagascar plan.

Om dette sa Himmler:

"However cruel and tragic each individual case may be, this method is still the mildest and best, if one rejects the Bolshevik method of physical extermination of a people out of inner conviction as un-German and impossible."

Lenke: http://history1900s.about.com/od/holocaust/a/madagascarplan_2.htm

Du må forstå, Dux, at man kan ikke dømme og straffe noen kun med en teori. Man må ha håndfaste beviser. Og når det gjelder Holocaust (med eller uten lampeskjermer) så fins det ingen beviser.

At en likkjeller kan brukes som gasskammer er heller ikke et bevis for massemord. Rommet du sitter i nå kan helt sikkert også brukes som gasskammer. Bare teipe for vinduer og dører, borre hull i taket og "kaste inn gassen." Og deretter kremerer man offeret i nærmeste ovn og graver asken ned i skogen. At ingen finner asken etterpå, selv om den ligger presset sammen med aske og knokler fra en million andre ofre, det spiller ingen rolle. For hvem bryr seg vel om teite youtube videoer som dokumenterer dette?

Start bilen i garasjen og lukk porten. Du har et gasskammer. Hvordan skal du forsvare deg når du blir beskyldt for å ha gasset 600.000 i garasjen din? Skal du si at det bare var en vanlig garasje?

He he.... Holocaust er en snodig historie. I stedet for å begynne med fakta og så prøve å skape et fullstendig bilde av hva som skjedde, så begynner man med det fullstendige "bildet" av industrielt massemord og deretter ignorerer alle fakta som ikke passer inn i det bildet. Fakta som at man har ikke et eneste offer eller et eneste bevis på at mord faktisk ble begått.

pk

Jepp - slemme Hitler hjalp faktisk jøder å flytte til Palestina. Ikke så voldsomt mange, men det var vel noen tusen. Og jøder i det Tredje Riket hadde lov å heise sionist-flagget sitt. Forresten: vet du hvordan det var med frihet for jødene til å utøve sin religion i nazi-Tyskland? Kunne de gå i synagoger osv? Jeg vet ikke så mye om hvordan dagliglivet var for jødene i nazi-Tyskland utenom leirene. At det var en del stygg rasisme mot jøder betviler jeg ikke. Slikt skjer alltid.

...Tipper jøder i nazi-Tyskland stort sett ble bedre behandlet enn hvite damer blir behandlet i Oslo. Kulturberikerne driver jo rovdrift på de der. Aldri hørt om gjengvoldtekter av jødiske jenter utført av tyskere i nazi-Tyskland.

Moderator får skjule denne om han/hun vil. Selv syns jeg dette er noe folk trenger å se. Bilde av en kulturberiket hvit jente i nabolandet Sverige:

muslim-muzlim-rape-wave-in-sweden-shelleytherepublicancom.jpg

I Sverige så burde man sette stjerne på hvite svensker og sette de i konsentrasjonsleirer. Så de kan være trygge fra kulturberikernes vold. Funker det bra kan man gjøre det samme i Oslo.

Endret av BelzeBob
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Sverigedemokratarne virkelig? de har fått prisen "mest Israel vennlige parti"

Noen er også dumme nok til å tro at Fremskrittspartiet er Norges mest Israel vennlige parti. Hva gjør man ikke for å ta stemmer fra KrF? Jeg hører ganske mye på svensk Tv og har ingen illusjoner om deres politikk om de fikk flertall. Jeg vet ikke hvor mye du vet om Sverigedemokratene, men mange av dem du nå ser i dress og slips er tidligere avbildet i Nazi uniformer. Ulv i fåreklær kalles det.

Tja, det sitter nok noe igjen men mye er forandret og de fleste folkene er byttet ut. Mikael Jansson som ble leder i 1995 gjorde det for eksempel ulovlig å bruke uniform i partiet, og i stedet for å sammenligne seg med den Britiske National Front, begynte de å ligne Dansk Folkeparti, Det Østerriske folkeparti, Nederlandske Frihetspartiet osv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dux

Alt du har er en teori. Du har ingen beviser.

Noe vi derimot har kolossalt mye beviser for er planen om en fredelig deportasjon av jødene ut av Europa. Madagaskar var den destinasjonen man hadde sett seg ut. Google: madagascar plan.

Om dette sa Himmler:

"However cruel and tragic each individual case may be, this method is still the mildest and best, if one rejects the Bolshevik method of physical extermination of a people out of inner conviction as un-German and impossible."

Lenke: http://history1900s.about.com/od/holocaust/a/madagascarplan_2.htm

Du må forstå, Dux, at man kan ikke dømme og straffe noen kun med en teori. Man må ha håndfaste beviser. Og når det gjelder Holocaust (med eller uten lampeskjermer) så fins det ingen beviser.

At en likkjeller kan brukes som gasskammer er heller ikke et bevis for massemord. Rommet du sitter i nå kan helt sikkert også brukes som gasskammer. Bare teipe for vinduer og dører, borre hull i taket og "kaste inn gassen." Og deretter kremerer man offeret i nærmeste ovn og graver asken ned i skogen. At ingen finner asken etterpå, selv om den ligger presset sammen med aske og knokler fra en million andre ofre, det spiller ingen rolle. For hvem bryr seg vel om teite youtube videoer som dokumenterer dette?

Start bilen i garasjen og lukk porten. Du har et gasskammer. Hvordan skal du forsvare deg når du blir beskyldt for å ha gasset 600.000 i garasjen din? Skal du si at det bare var en vanlig garasje?

He he.... Holocaust er en snodig historie. I stedet for å begynne med fakta og så prøve å skape et fullstendig bilde av hva som skjedde, så begynner man med det fullstendige "bildet" av industrielt massemord og deretter ignorerer alle fakta som ikke passer inn i det bildet. Fakta som at man har ikke et eneste offer eller et eneste bevis på at mord faktisk ble begått.

Ja, jeg hadde en liten teori om hva Hitler tenkte, men Holocaust er ikke lenger en teori - det er et historisk akseptert faktum. Det er du som har en teori om at historikerne, vitnene, ofrene og andre tar feil. Jeg velger å holde meg til historiebøkene, men jeg skal være den første til å innrømme at det er feil dersom dere klarer å fremlegge noen gode beviser. I den grad det er mulig vurderer jeg "bevisene" deres og stiller spørsmål ved dem dersom jeg føler det er nødvendig. Jeg er ærlig talt ikke ute etter å forsvare Holocaust til døden eller rakke ned på dere (pk2010 lurte på om jeg var Anne Sender.. :roll: ), men jeg blir rett og slett ikke imponert av det dere kaller for bevis og dokumentasjon. Her er vi åpenbart helt uenige, og jeg mener at en del av dere har skremmende lite forståelse for hva som er beviser. Jeg vet ikke sikkert hva dette kommer av, men vi har diskutert dette før. Anonymitet er i hvert fall gull verdt i denne sammenhengen. I tillegg til en anonymitet så er det en viktig ting som holder teoriene deres i live: folk har rett og slett ikke peiling, og de overvurderer forståelseevnen sin. Jeg er i hvert fall ikke så forbasket arrogant, og jeg ser feilene i resonnementene våre. Kanskje det beste jeg har lært i min utdanning er hvor lite vi egentlig kan - og hvor viktig det er å være grundig, saklig og objektiv.

Til slutt vil jeg si at kritikk mot oppleste og vedtatte sannheter er prisverdig, men metodene deres er ikke alltid så gode.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Moderatormelding Her er dealen:

De som poster i tråden holder seg til EMNET. Da slipper vi å stenge tråden

Vi holder oss også for gode for sjitkasting og personangrep!

Det er slettet en haug med poster.

Kristian

Moderator

Høres bra ut.

pk2010: la oss diskutere den virkelige Hitler. Samt Holocaust om folk/moderator er enige i at det fins en relevant forbindelse mellom personen Hitler og Holocaust-fenomenet.

Hitlers generelle politikk og tiltak som ble iverksatt som bunnet i Hitlers syn på ting burde også være ...kosher å diskutere her.

Så - neste spørsmål: hvordan var dagliglivet for jødene i nazi-Tyskland i perioden 1933-1939?

Dette burde vel gå å diskutere på denne tråden om Hitler.

jewish-ghetto.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg kjenner ikke historien, faktaene eller alle leirene godt nok til å forsvare noe som helst, men jeg anbefaler dere allikevel å besøke Auschwitz eller andre steder. Det gir et litt annet perspektiv å se fotografiene, filmene, skotøy, hår, tusentalls briller ligge samlet. Ikke gasskamre sier du? Jeg så mange! Hva var de til om historien ljuger?

1. fotografiene:

- Fotografiene av hva da? Det er så vidt jeg har sett ikke et eneste fotografi som viser at folk blir gasset.

2. filmene:

- Jeg har sett Schindlers liste ja og noen få andre jeg ikke husker navnet på, men regner egentlig ikke med det er slike filmer du snakker om. En film som viser noe som er i nærheten av gassing ville vært til stor hjelp for meg i alle fall ^^

3. skotøy:

- Etter hva jeg har fått med meg fikk alle fanger utlevert egne sko ved ankomst og alle personlige eiendeler, inkludert sko ble samlet sammen.

4. hår:

- Det er jo ingen hemlighet at alle fangene ble klippet/barbert på hodet ved ankomst i frykt for luse epedemi.

5. tusentalls briller:

- Vet jeg ikke hvorfor, men det beviser i alle fall ikke at folk ble gasset.

6. gasskamre:

- Du så vel strengt tatt bygninger og rom som du ble fortalt var gasskamre. Det er ikke det samme som at det faktisk er det.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg kjenner ikke historien, faktaene eller alle leirene godt nok til å forsvare noe som helst, men jeg anbefaler dere allikevel å besøke Auschwitz eller andre steder. Det gir et litt annet perspektiv å se fotografiene, filmene, skotøy, hår, tusentalls briller ligge samlet. Ikke gasskamre sier du? Jeg så mange! Hva var de til om historien ljuger?

1. fotografiene:

- Fotografiene av hva da? Det er så vidt jeg har sett ikke et eneste fotografi som viser at folk blir gasset.

2. filmene:

- Jeg har sett Schindlers liste ja og noen få andre jeg ikke husker navnet på, men regner egentlig ikke med det er slike filmer du snakker om. En film som viser noe som er i nærheten av gassing ville vært til stor hjelp for meg i alle fall ^^

3. skotøy:

- Etter hva jeg har fått med meg fikk alle fanger utlevert egne sko ved ankomst og alle personlige eiendeler, inkludert sko ble samlet sammen.

4. hår:

- Det er jo ingen hemlighet at alle fangene ble klippet/barbert på hodet ved ankomst i frykt for luse epedemi.

5. tusentalls briller:

- Vet jeg ikke hvorfor, men det beviser i alle fall ikke at folk ble gasset.

6. gasskamre:

- Du så vel strengt tatt bygninger og rom som du ble fortalt var gasskamre. Det er ikke det samme som at det faktisk er det.

Ser ikke noen grunner til at Nazistene skulle puttet et kamera i gasskammerne, hva skulle den grunnen vært? Skulle Henrich og Adolf ha en Fredagsfilm å se på med popkorn?.

Lenke til kommentar

Ser ikke noen grunner til at Nazistene skulle puttet et kamera i gasskammerne, hva skulle den grunnen vært? Skulle Henrich og Adolf ha en Fredagsfilm å se på med popkorn?.

Ikke jeg heller, men da kan man ikke henvise til "alle filmene" som skal bevise dette.

Er ikke sikkert h*n mente filmer av gassing, men av hendelser i konsentrasjonsleirene.

Lenke til kommentar

Hendelsene var vel tyfus-ofrene.

Hva annet har man å vise til?

Vis oss filmklippene.

Og hvorfor døde de av tyfus? Tror du alle de som døde av tyfus ville død hvis de ikke levde som de gjorde?.

Dette er faktisk et meget godt spørsmål.

Her er faktorene i regnestykket:

1. I konsentrasjonsleirene holdt man sykdom i sjakk fram til i 1944 noen gang ved hjelp av Zyklon B og tilgang på medisiner og annet man trengte for å opprettholde hygienen og god helse for alle i leirene.

2. Som du sikkert ikke benekter så var det en bombekampanje på gang. De allierte bombet aldri leirene, men de bombet veinettet og jernbanenettet. De skal også ha bombet en viktig legemiddel/vaksine-fabrikk.

3. Leirene var strategisk plassert langs jernbanenettet.

....En situasjon oppstod i 1944 da livsviktige forsyninger ikke lenger kunne komme fram til leirene. Dette var fatalt. Man kunne ikke stoppe spredningen av tyfus og andre sykdommer. Noen steder hadde man også for lite mat. Det var knapt nok mat til tyskerne som var ansatt der. Røde Kors kom med hjelpepakker, men det var ikke nok. Man hadde ikke det man trengte for å stoppe den forferdelige situasjonen.

Med noen leirer gikk det allikevel ganske bra, men Dachau og Bergen-Belsen ble veldig hardt rammet. Og det er derfra vi har disse fryktelige bildene av massegraver.

"Epidemic typhus is a typical example of a weakening event arising from group emotional stress, due to overcrowding, poverty, poor sanitation or famine. Pandemics often follow in the footsteps of war, ravaging soldiers and refugees, as after the Napoleonic Wars, the First World War, and the Great Famine of 1845-47, which led to typhus being called the “Irish fever”. Hans Zinsser, the American bacteriologist, is quoted as saying, “Soldiers have rarely won wars. Typhus and other infectious diseases have decided the outcome of more military campaigns than all the Generals in history.” Even larger epidemics in the post-war chaos of Europe were only averted by the widespread use of the newly discovered DDT to kill the lice on millions of refugees and displaced persons. Bergen-Belsen, the Nazi concentration camp, where 50,000 died of typhus, was burned to the ground to avert the spread of the disease. Zyklon-B [HCN or Prussic Acid], used in Auschwitz to kill prisoners, was used in other camps to de-louse prisoners. A vaccine was also developed in World War II, and today epidemics only occur in Eastern Europe, the Middle East and parts of Africa where living conditions and hygiene are poor."

kilde: http://www.interhomeopathy.org/fr-eating-disorders_the-empty-addict

Interessant: i sitatet sies det at 50.000 døde av tyfus i Bergen-Belsen. Vi kan gjerne regne et like stort antall for Dachau. Dette rimer bra med bildene som vi har sett av alle de magre likene. Det er mange lik, men langt fra millioner.

---------

Dette er den offisielle listen over registrerte dødsfall i nazistenes konsentrasjonsleire. Se på den og deretter les min kommentar nedenfor:

arolsen2.jpg

Vi kan se at både Belsen og Dachau har tall langt lavere enn 50.000. Hvordan skal vi tyde dette? Jeg tror svaret er at folk døde så fort at tyskerne ikke klarte å telle. Alt de rakk var å begrave likene så godt de kunne, samt gjerne forberede seg for å forlate leiren.

Men vi har også problemet at det, så vidt jeg vet, ikke foreligger offisielle tall for hvor mange som døde av tyfus/sykdom/sult i krigens sluttfase. Disse tallene er nok heller "puttet inn" i Holocaust-regnestykket. Historieforfalskning kalles dette.

Endret av BelzeBob
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...