Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!

pk2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kgun, jeg er helt enig i at disse to burde flames til det ikke er mer drivstoff igjen til å mate flammene - men vi burde kanskje tone ned hersketeknikkene våre.

Hadde du visst hadde du forstått hvorfor.

Jeg mener selv at jeg er høflig mot disse karene / kvinnene. De kunne møtt mye verre personer enn meg.

Et av min favorittsitater av Churchill.

Hadde alle verdens djevler komme opp fra helvete for å sloss mot Hitler, ville jeg spandert mine beste sigarer på dem.

Du finner nok lett det eksakte engelske sitatet på nettet.

Å få dem til å virke som ofre (ved flaming etc.) gir dem retorisk makt, bare spør FrP. ;)

Om folkemordet på tyskerne og okkupasjonen: http://www.holocaustinfo.net/entyskland.php

Sa jeg ikke nettopp at den siden der var like troverdig som å linke til Tjen Folket sine hjemmesider for å vise til sannheten om Stalin?

Heldigvis er folk i stand til å tenke selv og trenger ikke deg til å avgjøre hvorvidt en kilde er akseptabel eller ikke.

De fleste vet nok at en kilde som ingen vet hvem har skrevet er lite troverdig. Det går til og med ikke an å vite det gjennom å se hvem som eier domenet: http://whois.domaintools.com/holocaustinfo.net :)

Endret av Zodihax
Lenke til kommentar

FrP er ikke på noen som helst måte opposisjon. Slik jeg ser det er der kun kosmetiske forskjeller mellom de 10 største politiske partiene vi har i Norge i dag. Eneste meningen med å ha så mange partier er å gi folk illusjonen av at det fins et valg.

Ikke engang Sverigedemokraterna i Sverige er ekte oppsosisjon. De er styrt av jødene. Yes - SD fikk premie av Israel-lobbyen for "mest Israel-vennlige svenske parti."

De fleste vet nok at en kilde som ingen vet hvem har skrevet er lite troverdig. Det går til og med ikke an å vite det gjennom å se hvem som eier domenet: http://whois.domaintools.com/holocaustinfo.net :)

* La du merke til at både Wikipedia og Penguin's Atlas of World History var sitert der? La du merke til alle bildene og lenker til bøker som kan kjøpes på Amazon osv?

* Yep - det er meningen at siden skal være anonym. Og at den ligger på en server som styres av en fyr med en knallhard free speech policy.

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Tja, den gjennomsnittlige borger kan da vel ikke mene det. Da FRP tross alt vil begrense innvandring.

Jeg har min egen nettavis hvor du kan lese til øyet blir vått om mitt syn på FrP og en FrP / Høyre regjering:

http://www.dinnettavis.no/

Om noen hørte på Willoch på Tv2 på søndag eller var det lørdag, sa selv denne konservative sosialøkonomen at FrP politikk er synonymt med inflasjons og høyrente politikk. Oljefondet ville antagelig fordunste som bensin i solen.

Tanken på et slikt eksperiment gir meg med 20 års erfaring fra Utrednings / Forsknigsavdelingen i Norges bank frysninger nedover ryggen.

Lenke til kommentar

Det er helt herlig hvordan denne fjompen sitter og analyserer detaljer ut fra verdens mest uklare video.

Er det menneskehud da altså?

I motsetning til dere så kan ikke jeg komme med såpass bastante påstander ut fra en uklar video på YouTube. Jeg er i hovedsak interessert i metodene dere bruker, og denne videoen er et klart bevis på det. Ingen kan med hevet hode påstå at dette er en fornuftig måte å gjøre ting på.

Lenke til kommentar

Ja, det er jo forferdelig slemt å starte en tråd om den virkelige Hitler. Mye bedre at vi svelger propagandaen om Hitler som "verdens ondeste mann" rått. Sammen med løgnen om Holocaust.

Forresten: er det ikke ironisk at politisk korrekte nordmenn kritiserer nazisme og fascisme (uten å vite hva disse uttrykkene betyr, såklart) og Hitler samtidig som de støtter den norske politikken som på mange måter er like nazi, eller mer nazi enn Hitlers.

naziprop.jpg

Hitler var en ardent motstander av både røyking og drikking. Akkurat som den norske regjeringen. Men den norske regjeringen er dog mer ekstrem enn Hitler var på dette området.

Her er Hitler i ferd med å spise et lite barn:

Inge_Terboven_on_Hitler.jpg

Hitler-WithChild02.jpg

"Til gasskammeret kl.2. Irriterende liten rakker."

Fæle Hitler slår en ung mann:

Hitler_20April1945.jpg

På søndager kledde man seg opp for å gå og gjøre narr av de fattige jødene i ghettoen og deretter finne noen å lage lampeskjermer av. Alltid en favoritt hos barna.

HitlerChildrenDMH_708x800.jpg

"Titten-tei!"

3146401523_7fd47160d2.jpg

Endret av BelzeBob
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Til rettsforfølgning da mener du?

Nei om dere prøver å danne et nytt Nazi parti i Norge. I Sverige har jo Sverige Demokratene 20 medlemmer i folketinget som sikkert bifaller deres innlegg i denne tråden. Noen av dem er avbildet med Nazi uniformer.

Det er ulovlig å danne et nazistisk parti i Norge, på samme måte som Tyskland og Japan bare kan ha begrensede armeer.

Sverigedemokratarne virkelig? de har fått prisen "mest Israel vennlige parti"

• Liker 1
Lenke til kommentar

Les denne glimrende artikkelen: http://www.nyhetsspeilet.no/2011/02/stopp-israeliseringa-av-norge/

Jeg ble også overrasket. I cirka 3 sekunder. Så skjønte jeg det. SD var liksom for godt til å være sant.

Norge: nei, sørgelige greier. Det er Vigrid med sine 14 medlemmer og ..... , nei ikke noe og. Det er vel bare Vigrid.

Men heldigvis står det bedre til med Norge enn med Sverige. På nesten alle måter faktisk. Vel, det norske tollvesenet er verre. Og Norge er med i NATO.

Men men, NATO, EU eller ikke. De har sine samarbeidsavtaler som gjør at det spiller ingen rolle hva folk faktisk har stemt for/imot.

Endret av BelzeBob
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du tror virkelig alle jøder står sammen om en stor løgn? Er du virkelig så naiv at du tror at noe så enormt som holocaust skulle gått å skapes som løgn? Jeg tror du har et dårlig syn på hva som skjedde i Europa under denne perioden. Et helt sykt maskineri for å drive etnisk rensning på denne størrelsen går ikke for å være en løgn. Alle de vitnene i form av soldater, vakter, fanger, dokument og sivile er umulig å dempe ned, hvis dette var fake ville mange jøder påpeket dette da de er mennesker akkurat som oss.

Det har skjedd mange massakre gjennom historien, ingen har klart å blitt holdt hemmelig, til og med i de tilfeller hvor de som førte massakeren selv vant kampen. Helt ifra gamle antikken, middelalderen, folkemordene i Cambodia, Kina og Japan, alle har blitt forsøkt å holdes skjult, men de sprekker. Det samme ville skjedd med holocaustløgnen, hvis den var sann. Dette blir da omvendt i forskjell til holocaust hvorav massakeren var sann, og løgnen er oppdiktet, men du forstår tankegangen. Ingen løgner går å holde hemmelige, de vil sprekke.

Joda, jeg tror du klarer å finne noen vitenskapsmenn og biskoper som kan argumentere imot, men de fører akkurat samme agenda som deg, nemlig antisemitisme. Bare fordi de presenterer seg i finere klær, formelt språk og en tittel gjør de ikke til eksperter, de er akkurat like idiotiske som deg bare med en annen utstråling. Du klarer sikkert å grave opp noen dokument og bilder som argumenterer for din tvil, men det er ikke sterkt nok mot som jeg sa tidligere, alle de tusentalls vitner! Hvorfor skulle ALLE soldatene som inntok Tyskland lyve? De tyske som innrømmet sine krigsforbrytelser? Og hvorfor skulle alle som var der føre en løgn, jeg mener ALLE!? Kanskje noen som du også har påpeket hadde det bedre, men jeg holder 1000talls vitner foran 2-3 personer, som kanskje fikk en bedre posisjon av f.eks korrupsjon eller kunnskaper. (Tyskerne henrettet ikke jøder som kunne lage bomber f.eks).

Ser du ikke selv vilken naiv konspirasjon du fører? Da du ser det du selv vil se? Tror du virkelig alle jødene jobber sammen i en hemmelig "illuminati" lignende bevegelse for verdensherredømme? Tenk igjen, det finnes jøder som sitter i mange toppstillinger i verden, det finnes mange av det du vil kalle for "ariske" i store toppstillinger også, problemet med disse er at de ikke går under samme folkeslag/religion og ikke kan stemples som en slik "orden".

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Ja, det er jo forferdelig slemt å starte en tråd om den virkelige Hitler. Mye bedre at vi svelger propagandaen om Hitler som "verdens ondeste mann" rått. Sammen med løgnen om Holocaust.

Nei. Problemet er at noen prøver å starte en tråd om gi et glansbilde av Hitler. Dere som tidligere i denne tråden påstår at andre ikke tenker selv og ikke har noe eget å bidra med er nå redusert til kopikatter av et forkvaklet utvalg av materiale.

Forresten: er det ikke ironisk at politisk korrekte nordmenn kritiserer nazisme og fascisme (uten å vite hva disse uttrykkene betyr, såklart) og Hitler samtidig som de støtter den norske politikken som på mange måter er like nazi, eller mer nazi enn Hitlers.

Men den norske regjeringen er dog mer ekstrem enn Hitler var på dette området.

Dere har ihvertfall ikke forstått hva det er. Dere har ikke fortstått at mye dreier seg om psykopati. Dere mangler endog elementær kunnskap om Hitlers bok. Anbefalt bok. Hva er Fasisme av Hans Fredrik Dahl: http://www.snl.no/.nbl_biografi/Hans_Fredrik_Dahl/utdypning

Dine påstander og bilder er så malplaserte og bak mål at jeg tviler på at du tror på det selv.

Hitler var en ardent motstander av både røyking og drikking. Akkurat som den norske regjeringen. Men den norske regjeringen er dog mer ekstrem enn Hitler var på dette området.

Alle monstere har noen gode sider. Kommer du mitt inn i talen til Iran's president i Fn, kan du få det inntrykk at dette er en fornuftig mann. Men hører du hele talen, oppfatter du at han mener Israel er et stinkende lik som må utslettes fra jordens overflate. Nå sender samme mann krigsskip gjennom Suez kanalen, åpenbart for å provosere Israel og USA. Gadaffi som nå er i ferd med å trekke sitt siste pust et også for grønne løsninger. Problemet er at Irans president er mye farligere enn Gadaffi. Han er troende til å sette verden i brann før han faller.

Nazismen og Hitler var noe ondt som måtte bekjempes med noe vondt, krigen som kostet mer enn 50 millioner mennesker livet. USA's president Roosevelt sa at kampen mot dette ondet ikke var vunnet med seieren i 1945. Det ville være en stadig pågående kamp. Denne tråden er et godt eksempel på det.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Pussig dette med at man snakker om å skjule folkemord. Dette er da bare vås. Lenin, Stalin, Mao, Pol Pot, Hirohito, Nixon, Clinton/Bush, Israel o.a gjorde da ingen forsøk på å skjule sine folkemord. Hey - se på slakten av tyske sivile og tyske krigsfanger under andre verdenskrig. Foregikk åpenlyst.

Tja, en del ting som f.eks Irak og Kongo er underrapportert i vestlig media, men man prøver ikke så forferdelig hardt å skjule noe. Alle som gidder kan lett finne ut hva som foregår.

Hitler må vel være den eneste i historien som var nevrotisk opptatt av å skjule et folkemord han gjorde med utmerket samvittighet. Skal vi tro den offentlige propagandaen, altså.

Fra Irak:

Dead_Iraqi_Children.jpg

Endret av BelzeBob
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Posten ovenfor er bare nok et bevis hvorfor jeg trakk meg ut av denne diskusjonen.

Latterlige usaklige innspill.

Ja det beste hadde nok vært å ignorere dem fullstending. De har vel aldri fått så mye publisitet som dette og denne publisteten er gått dem til hodet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Sverigedemokratarne virkelig? de har fått prisen "mest Israel vennlige parti"

Noen er også dumme nok til å tro at Fremskrittspartiet er Norges mest Israel vennlige parti. Hva gjør man ikke for å ta stemmer fra KrF? Jeg hører ganske mye på svensk Tv og har ingen illusjoner om deres politikk om de fikk flertall. Jeg vet ikke hvor mye du vet om Sverigedemokratene, men mange av dem du nå ser i dress og slips er tidligere avbildet i Nazi uniformer. Ulv i fåreklær kalles det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Les denne glimrende artikkelen:

Tror nok du klipper og limer forgjeves. Begynn med å lese de bøkene av anerkjente vitenskapsmennene som jeg har henvist deg til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...