Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!

pk2010

Anbefalte innlegg

Til rettsforfølgning da mener du?

Nei om dere prøver å danne et nytt Nazi parti i Norge. I Sverige har jo Sverige Demokratene 20 medlemmer i folketinget som sikkert bifaller deres innlegg i denne tråden. Noen av dem er avbildet med Nazi uniformer.

Det er ulovlig å danne et nazistisk parti i Norge, på samme måte som Tyskland og Japan bare kan ha begrensede armeer.

Prøver noen å danne et "nazi-parti"?

Hva er forresten definisjonen av et nazi-parti, kgun?

Hva er forresten nasjonalsosialisme?

Og er det ikke litt "nazi" å nekte Tyskland og Japan retten til å ha sin egen hær i sitt eget land mens andre land som f.eks USA har sin hær spredt ut over hele jordkloden?

Er det ikke også nazi å forby folk retten til å danne et nazi-parti om de så ønsker å danne et nazi-parti?

---------------------------

Dere andre som maser om gasskamre - ta en titt her: http://www.holocaustinfo.net/side2.php

Der finner dere litt info om ihvertfall det ene "gasskamret" det ble postet bilde av.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Men vi benekter at det forelå en plan om å utrydde jøder, og at jødene ble utryddet.

Klarere historieforfalskning kan det vel ikke bli. Les Hitlers makkverk av en bok om du har tid.

Lenke til kommentar

Til rettsforfølgning da mener du?

Nei om dere prøver å danne et nytt Nazi parti i Norge. I Sverige har jo Sverige Demokratene 20 medlemmer i folketinget som sikkert bifaller deres innlegg i denne tråden. Noen av dem er avbildet med Nazi uniformer.

Det er ulovlig å danne et nazistisk parti i Norge, på samme måte som Tyskland og Japan bare kan ha begrensede armeer.

---------------------------

Dere andre som maser om gasskamre - ta en titt her: http://www.holocaustinfo.net/side2.php

Der finner dere litt info om ihvertfall det ene "gasskamret" det ble postet bilde av.

Fikk mye info om "gasskamret" som egentlig var en kjeller. Hvis de bygde slike leiligheter i Auschwitz tviler jeg også på holocaust, men desverre var det ikke slik. Ironisk at dere kritiserer oss for dårlig med kilder, da deres "gasskammer" netopp kom fra en ganske dårlig kilde.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Nynazister: Nazistene har ikke gjort noe som helst dumt mot jödene under andre verdenskrig, det er en løgn! La oss gå sammen og drepe alle jødene for å ha skapt en slik løgn!

Tja det kan jo brukes mot deg i en rettsal. Kultiver deres språk unge mann / kvinne.

Lenke til kommentar

Hvis ingen jøder ble drept i gasskamrene ved Auschwitz og andre konsentrasjonsleire, hvorfor skulle da Hitler og Tyskland i det hele tatt bygge slike gasskamre?

Dere er meg noen luringer, dere to. :)

Hvilke gasskamre?

Dette?

cellar.jpg

Kanskje dette?

cellar.jpg

Tråden taler jo for seg selv og deres reelle ip http://www.webproworld.com/webmaster-forum/threads/97509-Getting-a-visitors-real-Ip-address er nok forlengst logget om den informasjonen skulle trenges.

Ha ha! Du er meg litt av en skrue. Skal vi skjelve av frykt nå?

Se vedlagt bilde. Selvtatt av et gasskammer fra utsiden.

Den røde fane hadde nok hengt over både London, Stockholm og Oslo.

Så hvorfor trakk russerne seg ut av nord-Norge etter tysklands kapitulasjon?

post-91083-0-89746000-1298512792_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Nå var du ikke mye hyggelig. Det der var ufint sagt synes jeg. Sterke følelser på gang?

Ja om dere er voksne, burde dere jo være voksne nok til å undertegne med fullt navn. Jeg blir jo overrasket over hvilken toleranse som legges for dagen på dette forumet.

Sikkert noen liberalister fra Venstre. En av mine personlige favoritter er jo Sponheim selv om han måtte gå fra Stortinget gav han sin underskrift på at det ikke kom på tale å samarbeide med det populistiske FrP

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Man skulle tro det at 6 millioner jøder ikke døde under andre verdenskrig var en god ting.

Nå var du ikke mye hyggelig. Det der var ufint sagt synes jeg. Sterke følelser på gang?

Ja om dere er voksne, burde dere jo være voksne nok til å undertegne med fullt navn. Jeg blir jo overrasket over hvilken toleranse som legges for dagen på dette forumet.

Sikkert noen liberalister fra Venstre. En av mine personlige favoritter er jo Sponheim selv om han måtte gå fra Stortinget gav han sin underskrift oå at det ikke kome på tale å samarbeide med det populistiske FrP

Ok.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Man skulle tro det at 6 millioner jøder ikke døde under andre verdenskrig var en god ting.

Ja om det ikke var systematisk propaganda / historieforfalskning enten fra Vigrid eller fra guttunger som leker seg.

Lenke til kommentar

Åjada, men når det har skjedd og folk alikevel prøver å overbevise folk om at det ikke har skjedd blir det trist.

Hjelper ikke ei som mistet moren sin i Auschwitz at det sitter en nyfrelst nazist i Norge og sier at hun ikke ble drept, vet du.

Lenke til kommentar

Kan noen forklare hvordan "gasskammeret" fungerte?

Man pumpet giftig gass inn i et kammer som drepte flere jøder.

EDIT: Om vi har følelser for tyskere også? Selvsagt, har følelser for alle som må vike under pga. andres stormannsgalskap - hvordan det?

Endret av Zodihax
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Så du syns egentlig det ikke var så ille at et knallhardt kommunist-diktatur som varte i drøyt 40 år ble innført i halve Europa og forårsaket mange millioner menneskers død, og sorg, nød og elendighet for mange millioner til?

Absolutt ikke.

Stalin var nok like kynisk som Hitler. Han hjalp Norge, kan hende på grunn av det Fritjof Nasen gjorde for Russerne og at Norge har hatt et bedre forhold til Russland enn mage andre land helt tilbake til Vikingtiden.

Råd kødd ikke med Russland en fjerde gang. Noen kan komme til å betale dyrt. Russerne er et stolt kulturfolk med eget språk. Det mangler amerikanerne. Misforstå ikke. Jeg er for Nato men mot EU.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Zodihax

Sett noen Hollywood-filmer om Holocaustet som ble gjort på tyskerne? En avisartikkel? En dokumentar på TV? Ja, du vet vel at drøyt 5 millioner forsvarsløse tyskere ble drept etter at de allierte hadde vunnet krigen? At de ble kastet ut av hjemmene sine, ble massakrert og sultet og frøs ihjel?

antall_tyskerne.jpg

us_konsentrasjonsleir.jpg

vertreib.jpg

Din gasskammer-forklaring duger ikke helt. Jeg mente en skikkelig forklaring. Ikke den mest minimalistiske forklaringen av begrepet "gasskammer" man kunne tenke seg.

Vet du i det hele tatt hva bygningen på bildet heter? Får du til å forstå arkitekt-tegningen?

pk2010

Ha ha! Bare synd at folkene her er for hjernevaskede til å våge å klikke på våre slemme nazi-videoer som inneholder løgnhistorier fra ekte Holocaust-overløgnere.

Hva gjorde hun med diamantene til slutt, forresten? Solgte hun dem? Håper hun vasket dem med litt Zyklon B først.

Endret av BelzeBob
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hva er forresten nasjonalsosialisme?

I et nøtteskall forakt for svakhet og orientering mot makt som verdi ikledd vitenskapsmenn som for eksempel ovenfor nevnte Mengele som begrunnet og prøvde å legitimere systemet.

Hva er forresten definisjonen av et nazi-parti, kgun?

Da skulle vel den definisjonen følge logisk av forrige utsagn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Er det ikke også nazi å forby folk retten til å danne et nazi-parti om de så ønsker å danne et nazi-parti? ihvertfall det ene "gasskamret" det ble postet bilde av.

I det norske demokratiet med tredeling av makten er det folkeflertallet representert ved Stortinget som vedtar lover.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

kgun, jeg er helt enig i at disse to burde flames til det ikke er mer drivstoff igjen til å mate flammene - men vi burde kanskje tone ned hersketeknikkene våre.

Hadde du visst hadde du forstått hvorfor.

Jeg mener selv at jeg er høflig mot disse karene / kvinnene. De kunne møtt mye verre personer enn meg.

Et av min favorittsitater av Churchill.

Hadde alle verdens djevler komme opp fra helvete for å sloss mot Hitler, ville jeg spandert mine beste sigarer på dem.

Du finner nok lett det eksakte engelske sitatet på nettet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...