Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!

pk2010

Anbefalte innlegg

Det er helt herlig hvordan denne fjompen sitter og analyserer detaljer ut fra verdens mest uklare video.

Er det menneskehud da altså?

Uansett hva det er kan han ikke bare anta og kalle det virkelighet.

Da kan man ikke påstå det er menneskehud heller med andre ord..

Fint at du oppklarte det i alle fall :thumbup:

Nettopp, akkurat det med menneske hud er noe jeg ikke blander meg oppi for det er ikke nok beviser eller motbeviser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Det kalles vel i psykologien projeksjon. Avis er ikke bevis for meg. Jeg stoler ikke på alt som srkrives av Wikipedia, men mer på den kilden enn mye av det forsøket på historieforfalskning som skrives i denne tråden.

sions vises protokoller.

Fortell det du vet.

Hva med å være kritisk til alt du leser, også det som er aksepterte sannheter...

Det er jeg. Mye av det vrøvlet som skrives i denne tråden har en effekt. Fyller opp forumets servere med blant annet lenker fra Vigrid søppel vi kunne vært foruten.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Nettopp, akkurat det med menneske hud er noe jeg ikke blander meg oppi for det er ikke nok beviser eller motbeviser.

Jasså. Har beviser og motbeviser plutselig blitt interessant for Holocausterne?

La oss ta en titt på seriøøøøøse Wikipedia, vår moderne tids "Oraklet i Delfi", og se hva de sier om et sted som kalles Treblinka:

"around 850,000 people were killed there,[1] more than 800,000 of whom were Jews"

"people were buried in mass graves"

"they were burned on open-air grids"

Altså: nesten en million lik. En del av de ble begravd, resten ble brent. Og så ble restene begravd. Da skulle det jo gå an å sjekke om det ligger noe slikt under jorden. Ved bruk av sonar-teknologi.

La oss ta en titt på slemme, slemme vitenskapsfolk som våger å faktisk gå og se etter disse massegravene:

http://www.youtube.com/watch?v=-wsxmCTScCE

Gisp! De frekke benektende konspirasjonsteoretiserende vitenskapsnazistene fant ingen ting! La oss putte dem i gasskammeret for forræderi!

Ettersom hellige Wikipeeeedia sier 850.000 (minst!) døde så det jo være sant.

Hvem bryr seg vel om vitenskap, anyway? Hovedsaken er at vi vet at 6 millioner (Måtte Herren For Alltid Velsigne Dette Tallet!)jøder døde i Holocaust.

Akkurat som de nesten gjorde i 1919:

first_holocaust.jpg

Og mange andre ganger: http://kentuckyannatruenews.blogspot.com/2009/08/six-million-jews-perished-in-1945-1938.html

Litt mer moro:

plaques.jpg

Ja, millioner forsvinner fra regnestykket her og der, men 6 millioner består. Det er jo rene magien!

:fun:

Stoddart

Om du ikke syns det er interessant at 3-4 millioner har forsvunnet fra 6 millioner regnestykket, så er kanskje dette en diskusjon som ikke kan interessere deg. Selv syns jeg det er ganske interessant at verdens største skandale viser seg å være en bløff.

Vel vel - hvem bryr seg vel om slike nerdete detaljer. Holocaust er jo gøy slik det er. Vi må ikke la kjedelige detaljer ødelegge moroa.

:new_woot::ph34r::w00t:

Endret av BelzeBob
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jasså. Har beviser og motbeviser plutselig blitt interessant for Holocausterne?

Beviser har alltid vært viktig, Jeg har ingen grunn til å ikke tro på Holocaust, det er alt for mye beviser som taler for at det skjedde til at jeg skal tro på deg og pk2010 og kildene deres. Men selvsagt synes jeg at deler av den offiselle historien kan virke suspekt.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Du kan jo se den videoen. Mannen som driver sonar-måling hopper ikke ut av skjermen og holocauster deg.

Eller du kan så klart vente 6 millioner år til sannheten om Treblinka kommer på Wikipedia.

En kalkulator kan du jo også finne frem. Begynn med 6 millioner. Deretter trekker du fra 3 millioner for Auschwitz, og 800.000 for Treblinka. Svaret du da får burde være det "offisielle" Holocaust-tallet i dag, og ikke 6 millioner.

Bare si ifra om jeg skal poste flere lenker og videoer som du ikke kommer til å se på.

Har noen av dere lyst å gå på massegrav-jakt og vinne $54,000.00? Gå hit: http://www.nafcash.com/

På den nettsiden kan du også vinne $6000 om du kan gi navnet på en eneste person som døde av giftgass i et gasskammer i Auschwitz, Belzec, Chelmno, Majdanek, Sobibor eller Treblinka.

Kom igjen! Vi har jo millioner å ta av!

Endret av BelzeBob
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Bare si ifra om jeg skal poste flere lenker og videoer som du ikke kommer til å se på.

Ingen grunn til det. Dere overser galant to bøker fra to psykiatere som jeg har sitert ovenfor.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Et lite tips til å få diskusjonen interessant igjen. Gå igjennom egne innlegg å sjekk attituden man har.

Forskjellen på de som prøver å forfalske historien om jødenes skjebne på dette forumet og amerikanerens folkemord på indianerne på amerikanske forum er at amerikanerne blir helt stille når man nevner det for dem. Det samme kan vel sies om Australienerne når de blir konfrontert med folkemordet på Aborginerne. Men det er vel utenomsnakk.

Amerikanerne og Australienerne er da også stort sett eksporterte europere.

Senest i går ble Nordmenns rasistiske holdninger tatt opp i Fn. En ordfører fra Høyre som udertegnet med fullt navn på Facebook angrer nok bittert på det hun skrev. Det forventens en rapport om Norge i den nærmeste fremtid angående rasisme.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Nordmannen Quisling = internasjonalt synonym for landsforræder, foretrakk hakekorset fremfor det norske flagget. Det sier alt for meg om hvordan en liten psykopat prøvede å innynde seg hos en større psykopat.

Quisling var ikke i stand til å fatte at hans fly ble forsøkt skutt ned av tyskerne på ordre fra Terboven. Slik er det når en naiv liten psykopat slikker for en stor psykopat. Han forventer ydmykhet og sympati fra en psykopat.

Kjøp og studer den ovenfor siterte boken av Ingjald Nissen, Psykopatenes diktatur. Den er skrevet av en norsk vitenskapsmann.

Lenke til kommentar

kgun

HA HA HA! Du er jo totalt hjernevasket. Hvilket idiotisk banalt vrøvl du skriver.

Har du en eneste tanke i hodet som er din egen?

Det du skriver er så sykt og erke-absurd at for meg vitner dette om at du er hinsides håp. For all del: fortsett og kjemp mot innbilt rasisme og benektere av innbilte gasskamre og innbilt jøde-utryddelse. Og hyll dine innbilte politisk korrekte helter, idealer og verdier.

Du hadde gjort deg bra i Nord-Korea, forresten. Har du sett den dokumentaren "Friends of Kim"? Menneskets evne til å leve i komplett fantasi og benekte virkeligheten er sannerlig sterk. Vel, det hjelper jo å ha blitt hjernevasket fra man var bitte-liten da.

ha ha ha.... "Høyre-damen i FN med Grand Prix rasismen...." ha ha. Jeg fikk meg dagens latter der. Takk.

:new_woot::thumbup::new_woot:

Hva sier gutta boys i FN om denne lurifaksen?

http://www.youtube.com/watch?v=lE3gt4nBSZE

Og African Idol, Nilsen Mandela?

http://www.youtube.com/watch?v=fcOXqFQw2hc

:whistle:

Endret av BelzeBob
  • Liker 4
Lenke til kommentar

pk2010

Det er helt sant, faktisk. Jeg hørte det på radio i dag. Måtte slå av radioen umiddelbart. Det ble rett og slett for mye for meg.

Gosjamei hvilken komedie virkeligheten er. Eller tragi-komedie.

Nordmenn, eller hva det kalles nå for tiden, har blitt totalt ko-ko klin kokos hjernevaskede. (Med hederlige unntak som Akasha.)

Det er kun svenskene som er verre. Og kanskje tyskerne. De er jo verdensmestere i selvpisking.

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kult! Visste noe sånt eksisterte! ( http://www.nj.no/Sje....b7C_wlnIY4.ips )Men jeg trodde ikke det hadde kommet noe nytt siden Brundtland-direktivet. Som jeg ... såvidt leste om på Baksiden.net.

pk2010: vet du ikke at rasisme mot hvite er umulig? Det er faktisk bare hvite mennesker som kan være rasister. De ser ofte slik ut faktisk:

evil-nazi.jpg

Eller slik:

9335094_79955640f2.jpg?v=0

De kan jo også være forkledde rasister og se slik ut:

5830251-happy-family-isolated-over-white-background.jpg

Men hudfargen avslører dem. Er de hvite så kan du regne med at de er rasister uansett hvor uskyldige de prøver å se ut.

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei. Men det hadde ikke de 6 millionene heller. (Vært i konsentrasjonsleirene.)

Tillat meg å oppsummere det jeg tror er både mitt eget og pk2010s syn på Holocaust:

1. De 6 millionene ble hverken gasset, skutt, druknet, matforgiftet, lemlestet, sprengt i filler, hudflettet, kvernet i kjøttkvern, brent med flammekaster eller laget såpe og lampeskjermer av.

2. De 6 millionene døde aldri.

3. Og de ble aldri engang født. De eksisterte aldri. De er oppdiktet. Akkurat som resten av historien.

------------------------

Nei nei nei. Ingen benekter at jøder ble forfulgt og satt i leirer. Og at også en del jøder strøk med i historiens største krig. Men vi benekter at det forelå en plan om å utrydde jøder, og at jødene ble utryddet. Og vi benekter at tyskerne hadde gasskamre og at de laget såpe, lampeskjermer, kofferter og madrasser av jøder.

Amen

Endret av BelzeBob
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...