Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!

pk2010

Anbefalte innlegg

Uansett, "jøder" er ikke en egen rase som noen her mener.

Ta f.eks. Ashkenazi jøder som er fra Europa og Sephardic jøder som er fra midtøsten.

En annen årsaken må være fordi jødedommen er 3000 år gammel, det er ikke slik at plutselig vandret en ny rase mennesker på jorden, pga. en ny trosretning.

Sant nok. Jødene er vel strengt tatt blandingsrase, da de har fått genetiske elementer fra både Hvite Kaukasoider, sub-sahariske Negroide, og diverse asiatiske folkeslag. Derfor vil du ha Jøder som så og si har en 100% europeisk fenotype grunnet blodsblanding med innfødte europeere over mange generasjoner, og andre Jøder som ser mer "semittiske"/arabiske ut.

På denne måten skiller de seg fra både øst-asiater, europeere og sub-sahariske afrikanere, som alle har blandet veldig lite med andre folkeslag opp igjennom historien.

Dermed sagt betyr ikke dette at ikke mange Jøder betrakter seg selv som en egen rase - dette er et vel dokumentert faktum. De er forent av en felles Jødisk identitet, og denne identiteten handler ikke bare om religion, men også om en hevdet felles historie og opprinnelse. Guds utvalgte folk, faktisk.

Nå skal jeg ikke generalisere, da det naturligvis eksisterer tilhengere av Jødedommen som bare fokuserer på religionen, og ikke disse rasegreiene.

Endret av Wyrd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørsmålene dine virker basert på påstander fra Holocaustfornektere. I og med at Holocaustfornektere som regel lyver, hvorfor fester du lit til påstandene deres?

Jeg vil også poengtere at jeg ikke sitter på en "sannhet", jeg mener bare det er nok huller i historien og uavklarte spørsmål til at man bør ta en seriøs debatt, og en nøytral vurdering av hva som faktisk kan bevises.

Men er det noen som vil dette da?

Lenke til kommentar

Spørsmålene dine virker basert på påstander fra Holocaustfornektere. I og med at Holocaustfornektere som regel lyver, hvorfor fester du lit til påstandene deres?

Jeg vil også poengtere at jeg ikke sitter på en "sannhet", jeg mener bare det er nok huller i historien og uavklarte spørsmål til at man bør ta en seriøs debatt, og en nøytral vurdering av hva som faktisk kan bevises.

Jeg vil poengtere (igjen) at av og til er deres vurdering av "huller i historien" ikke helt overbevisende. Jeg har ikke noe i mot folk som stiller åpne og fornuftige spørsmål rundt Holocaust, men jeg får vondt av påståelige "bedrevitere" som nærmest konkluderer med at deres teorier er rett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Dux

Prøv å overbevis oss om at Holocaust skjedde. Deretter kan vi gå hjem og se "Schindlers liste" med god samvittighet og legge all tvil bak oss.

Wyrd

Jeg er enig i det du sier om jødene.

Hva om du heller legger alle ditt grunnlag for at Holocaust ikke har skjedd, eller det som du mener gjør at holocaust neppe har hendt.

Nei, ber deg ikke om å bevise noe som ikke har skjedd, vist du skal mase om det igjen.

Jeg ber deg å legge frem alt som gjør at du har din tvil på at Holocaust, helst med korrekt kilder som forklarer ditt og datt (ikke din egen hjemmeside).

Vist du ikke har noe fornuftig å komme med, er det avgjort for min del, du kommer ALDRI til å overbevise meg om at Holocaust ikke har hendt.

Lenke til kommentar

Henrik

1. Det fins ikke fnugg av beviser for at noe jødisk holocaust skjedde.

2. De sionistiske jødene og deres allierte hadde og har veldig gode grunner til å lyge om det såkalte "Holocaust."

3. Det er forbudt i flere land å trekke "Holocaust" i tvil.

Dette er gode grunner til å ikke tro på "Holocaust."

La meg sitere min egen nettside, til tross for at det muligens gjør deg litt sur:

Antall eksisterende fotografier eller filmopptak som viser et eneste tysk gasskammer i operasjon: 0.

Antall eksisterende tyske dokumenter som viser til et program for å utrydde jøder eller konstruere gasskamre for denne hensikten: 0.

Antall eksisterende flyfoto som viser noe som helst uvanlig på gang i leirene: 0.

Antall eksisterende arkitekt-tegninger fra nazi-Tyskland av gasskammer for å drepe mennesker: 0.

Antall eksisterende obduksjonsrapporter som viser at konsentrasjonsleirfanger døde av giftgass: 0.

Antall Holocaust-overlevere som i en rettssal har sverget på at de har sett noen gassing/intensjonell utrydding av mennesker i de tyske leirene*: 0.

Antall gasskammere i konsentrasjonsleirene som faktisk oppfyller kravene for gasskamre**: 0.

Antall gasskammere i andre land i historien bygd for å brukes til organisert folkemord: 0.

Antall skolebarn som blir traumatisert og hjernevasket av Holocaust-propagandaen på daglig basis: mange millioner.

* Ingen stilte ihvertfall opp i Ernst Zündels rettssaker på 80-tallet.

** Jeg sikter her til gasskamre for å drepe mennesker. Ikke for å drepe lus. At tyskerne hadde slike desinfeksjonskamre er grundig dokumentert. Men det er de færreste, om noen, som hevder at disse ble brukt til å drepe mennesker i.

-----------------------

Tillegg:

Vi vet ikke hvor likene ble av. Om jødene så ble gasset, skutt, hengt, druknet, eller fikk pianoer i hodet.

Ja, sannerlig: her har vi en meget merkelig kriminal-undersøkelse der vi ikke har noe mordvåpen, vi har ingen ofre og vi vet ikke riktig hvem som drepte hvem når og hvor og av hvilken grunn.

Motiv? Vel, at Hitler skulle bruke så utrolig masse energi på å drepe sin egen arbeids-stab mens han hadde en krig å vinne - det er jo litt vrient å forstå.

"De drepte de som ikke kunne jobbe"? Javel?

sykestue.jpg

auschwmothers.jpg

liberation.jpg

Elie-Wiesel.jpg

Endret av BelzeBob
  • Liker 6
Lenke til kommentar

De øverste jødene kan ha vært musikere, som fikk mer mat og bedre levekår for å underholde de tyske soldatene i leiren.

Kan DU dokumentere at bildet med barna er tatt i auschwitz? Kan være fra hvor som helst?

De barna er sannsynligvis nyankommet til leiren.

Hvis du kan trekke "våre bevis" i tvil kan vi trekke dine i tvil også.

Niks. Det øverste bildet viser skrøpelige fanger som hentes ut av sykestuen i Auschwitz Stammlager. Av russerne. Russerne var det også som tok bildet. Ved frigjøringen i 1945. Det samme gjelder bildet av barna. Absolutt ingen nekter for at disse bildene er autentiske og ble tatt av russerne. Ta en tur på Google Bilder og du finner haugevis med lignende bilder.

Bildet av mammaene og babyene er fra leiren Auchwitz-Birkenau. Ikke noe juks og fanteri her. Ikke noe photoshop.

Det siste bildet jeg postet er av den verdensberømte Holocaust-overleveren Eli Wiesel som i sine bøker forteller at han tilbragte mye av Holocaust i tysk sykeseng. Som man kan forstå: han ble aldri gasset.

Vi har masse, masse bilder fra frigjøringen av alle de store leirene. Her er et utvalg du lett finner selv på nettet om du søker på liberation auschwitz:

p538.gif

AuschwitzLiberation.jpg

Liberation_Auschwitz_kids.jpg

auschwitz071.jpg

ChildrenofAuschwitzLiberated.jpg

us_20_21_ww2_pic_auschwitz_children.jpg

Hva mener du med "våre bevis"? Haugene av tyfus-ofre?

engelskmann.jpg

Dette har vi vært igjennom. Ingen benekter tyfus-epidemien. Ingen kan heller benekte at tyskerne gjorde sitt beste for å bekjempe sykdom i leirene ved hjelp av Zyklon B.

laus.jpg

"En lus - din død!"

Zyklon B:

zyklon_box.jpg

beeld-49.jpg

beeld-47.jpg

Auchwitz-Birkenau: en annen type desinfeksjonskammere der man brukte damp (for å rengjøre tøy, ikke for å drepe mennesker):

beeld-57.jpg

Mange fler bilder: http://www.cwporter.com/bild2.htm

Beklager om jeg postet "for mange" bilder, men noen kan jo finne de interessante. :glare:

Må nesten poste enda et bilde. Av tyske barn som ikke satt i konsentrasjonsleir. Også fra 1945. Bildet er fra en artikkel i Time Magazine:

tyske_barn_1945.jpg

Les mer her: http://www.exulanten.com/scream2.html

Endret av BelzeBob
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Har noen kommentarer.

1. Det fins ikke fnugg av beviser for at noe jødisk holocaust skjedde.

Det finnes masse, du velger bare å ignorere det.

2. De sionistiske jødene og deres allierte hadde og har veldig gode grunner til å lyge om det såkalte "Holocaust."

Hvilke grunner, og mer spesifikt, hvem er deres "allierte"?

Og hva med de f.eks. sigøynerne? Hva "tjente" de på?

3. Det er forbudt i flere land å trekke "Holocaust" i tvil.

Å så, det kan være like mye for som at noen prøver å skjule for noe, som at det faktisk er hendelse som har hendt og det er direkte frekt og tvile massemordet på så mange mennesker.

Antall eksisterende fotografier eller filmopptak som viser et eneste tysk gasskammer i operasjon: 0.

Antall eksisterende tyske dokumenter som viser til et program for å utrydde jøder eller konstruere gasskamre for denne hensikten: 0.

Gi meg en grunn til at de faktisk skulle ha dokumentert og fotografert de grusomme hendelesene, vist Holocaust var tilfellet?

Og kan vi garantere for at alt av tyske dokumenter ble beslaglagt og funnet?

Antall eksisterende flyfoto som viser noe som helst uvanlig på gang i leirene: 0.

Lettet ikke lenge før jeg fant denne: http://aerial.rcahms.gov.uk/database/results.php?PHPSESSID=f35f1igk60ot06h4ferk7uf6s6&search_term=auschwitz&QUICKSEARCH=1

Du kan tydelig se røyken til venstre i bildet, et lite stykke utenfor alle brakkene.

Antall eksisterende arkitekt-tegninger fra nazi-Tyskland av gasskammer for å drepe mennesker: 0.

chamberventlation.jpg

Det ville ikke vært umulig å kaste masse mennesker i forhold til disse plan tegningen.

Og igjen, kan vi garantere alt dokumentasjon er funnet?

Antall Holocaust-overlevere som i en rettssal har sverget på at de har sett noen gassing/intensjonell utrydding av mennesker i de tyske leirene*: 0

Det finnes flere overlevende vitner som så røyken stige fra de påståtte krematoriene døgnet rundt, men pga. sperrene som var og byggene som stod i veien, kom ingen i nærheten for å vitne det.

Og det var vel litt av hele vitsen? Tror du det ikke ville skapt panikk i hele kampen, vist alle viste at alle tyskerne drev med masseutryddelse?

Antall gasskammere i konsentrasjonsleirene som faktisk oppfyller kravene for gasskamre**: 0.

Tegningen over, fint mulig å gasse mennesker der.

Med det samme vi snakker om det, hvorfor jevnet tyskerne en krematoriene og gasskamrene med jorden da de evakuerte?

Det eksisterte absolutt disse kamerene for avlusing av klær, men det fantes også kammer for gassing av mennesker (jevnet med jorden).

Antall gasskammere i andre land i historien bygd for å brukes til organisert folkemord: 0.

Å så?

Vi vet ikke hvor likene ble av. Om jødene så ble gasset, skutt, hengt, druknet, eller fikk pianoer i hodet.

Brent?

Buchenwald_concentration_camp_near_Jena_Germany_None.full.jpg

Ja, sannerlig: her har vi en meget merkelig kriminal-undersøkelse der vi ikke har noe mordvåpen, vi har ingen ofre og vi vet ikke riktig hvem som drepte hvem når og hvor og av hvilken grunn.

Nei, her har vi en merkelig kriminell: Ødelegger ikke mordvåpen, men dokumenterer hvordan mordvåpenet ble lagt og brukt, blir ikke kvitt ofret, gjør massemord en attraksjon for resten av fangene og det står skrevet svart på hvitt hvem som har drept hvem og hvordan, slik at alle kan se.

Motiv?

Å bli kvitt en "rase" som var et trussel mot riket?

Hva mener du med "våre bevis"? Haugene av tyfus-ofre?

Kan du bevise at de ble drept av tyfus?

Bildene velger jeg å ignorer, da du ikke dokumenterer med KILDE hvem som har tatt de, nok en gang tysk sensur og propaganda, kan være inne i bildet.

Anbefaler å lese denne artikkelen på godt norsk: http://www.forskning.no/artikler/2010/februar/242249

Den backer opp alt jeg har sagt.

Flyfoto er funnet her: http://aerial.rcahms.gov.uk/database/results.php?search_term=auschwitz&QUICKSEARCH=1

Vitne intervjuer fra overlevende av holocaust: http://remember.org/witness/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det blir mitt siste bidrag, har ingen behov for å overbevise sånne som Belzebob.

Satser på at de som kanskje er litt nysgjerrige på temaet, faktisk ser at ikke alt disse skeptikeren kommer med er helt logisk.

Kan anbefale å stille samme skeptisk til teoriene til disse menneske, slik som de stiller seg skeptisk til historien og dens forløp.

Vil anbefale og ikke gidde å bruke halvparten så mye tid som jeg har på å prøve å overbevise disse skeptikerne.

Innså på de forrige postene til Belzebob, at alt som har blitt sagt de 26 siste sidene, har gått rett inn og ut.

Lenke til kommentar

Vi gjør dette så enkelt som mulig og rett og slett prøver å finne frem det som var av substans i IT-henriks innlegg, om det var noe av substans da. La oss se.

1. Javel, et flyfoto som skal vise krematorierøyk? http://aerial.rcahms...z&QUICKSEARCH=1

Har du noengang sittet i et fly og kikket ut vinduet enten når flyet tar av, eller når det lander? I så fall har du gjerne lagt merke til at det er ofte mange små skyer rundt omkring. Som den hvite tingen vi ser på bildet.

Å, er det røyk, sier du? Hmmm, sier jeg da. Er all røyk krematorierøyk, og er all krematorierøyk bevis på at millioner av jøder har blitt utryddet?

Hadde du ikke blitt fortalt hva du skulle se på bildet, så hadde du gjerne ikke sett noe spesielt. Annet enn et flyfoto av et-eller-annet i svart/hvitt.

2. Arkitektplan for en tysk likkjeller. Joda - man kan gasse folk i en likkjeller. Man kan gasse folk i rommet jeg sitter nå, og i rommet der din tante Sofie bor. Man kan gasse folk i en potetkjeller, i et varehus, i en telefonkiosk og gjerne også ... i friluft.

Igjen: hadde du ikke blitt fortalt hvordan du skulle tolke bildet så hadde du ikke sett noe spesielt.

3. Og så poster IT-henrik lenke til en typisk "Sannheten om Holocaust"-artikkel fra forskning.no http://www.forskning.no/artikler/2010/februar/242249 . Greit nok. Men skal jeg da bli nødt til å ta for meg hvert eneste bitte lille punkt i hele artikkelen? Det er da ikke helt rettferdig. Skal jeg kreve at IT-henrik svarer på hver eneste av mine påstander på min egen nettside om Holocaust? http://www.holocaustinfo.net

Nei, det er da ikke rett. Måten man diskuterer på er at man selv legger fram de spørsmålene man vil ha svar på. Man kan ikke bare servere en svær tekst fra noen annen og si "her! Debunk denne!" Sorry Henry - jeg diskuterer ikke med forskning.no - jeg diskuterer med deg. Ikke vær så lat at du ikke selv kan formulere dine synspunkter, dine spørsmål og din kritikk. Artikkelen stinker forøvrig. Billig propaganda som får Se & Hørs artikler til å fremstå som rene Shakespeare.

4. Et bilde av en krematorieovn med noe inni. Ja, Henrik, vi vet tyskerne hadde krematorieovner. Det har de også på Ullevål Sykehus såvidt jeg vet. Skal du anmelde Oslo/Akershus for massemord?

5. Noe ang. motiv. Henrik sier Hitler kanskje ønsket å bli kvitt hele den jødiske rasen. Javel. Hadde det ikke vært bedre at Hitler ventet med dette til krigen var vunnet? Eller: om han på død og liv ville kvitte seg med de - hvorfor gadd han så å kjøre de med tog rundt hele landet, klippe de, dusje de, avluse de, gi de gode sko og uniformer, og mat og helsesjekk, brakker å bo i, bordeller, svømmebasseng, teater, kunst-museum, postkontor, tannlege, sykehus, dagligvarebutikk, penger, badstu og kino?

Og måtte jødene jobbe et år eller to for å bygge gasskamre og krematorier som de senere skulle gasses og kremeres i.

Og ga han de en ny dusj med blåsyregass, trakk ut gulltennene deres, kremerte de, og grov asken ned i skogen?

Tungvint og meningsløst. Var det slik det foregikk så er det sannerlig ikke rart Hitler tapte krigen.

6. Så var det dette med vitner. Jeg tviler på at Henrik faktisk gadd å lese et eneste av disse vitnemålene, men jeg prøver å føre seriøs debatt, så jeg tok en kikk. Her er fra et intervju med en overlever:

"L: So we were in the woods with the German soldiers. It was a battalion of I would venture to say about 100, 200, 300, I don't know. It was a big, whatever takes a battalion.

I: Were you ever sexually assaulted?

L: No, no, they never never laid a finger on us."

Ikke det, nei. They never never laid a finger on us. Litt forskjellig fra Hollywood-filmene. Der er jo tyskere alltid sadistiske monstre. http://remember.org/witness/wit.sur.lazar.html

1272846603_Red_Nights_of_the_Gestapo_1977.jpg

Kanskje IT-henrik burde være litt mer forsiktig med hvilke vitnemål han lenker til? Av og til risikerer man å støte på et vitne som faktisk forteller sannheten.

7. Tyfus: vel, kjære Henrik. Hvorfor tror du disse likene var så veldig magre? Pga. gass? Blir man mager av å gasses? Trenger man gasse folk som er så utrolig magre? Sannsynligvis hadde ikke disse stakkarene nok krefter til å gå inn i et gasskammer engang.

Jeg siterer Wikipedia: "During World War II typhus epidemics killed inmates in the Nazi Germany concentration camps who were held in unsuitable hygiene conditions. Pictures of typhus victims' mass graves can be seen in footage shot at Bergen-Belsen concentration camp.[10] Among thousands of prisoners in concentration camps such as Theresienstadt and Bergen-Belsen who died of typhus [10] were Anne Frank at the age of 15 and her sister Margot."

Naturligvis unngår Wikipedia å vise nettopp de samme bildene de bruker i Holocaust-artikkelen sin. :)

8. Gasskamrene er jevnet med jorden? Du mener Krema II, III, IV og V? Tja, har man funnet tegn på at disse bygningene noen gang ble brukt til å gasse folk i?

9. "Gi meg en grunn til at de faktisk skulle ha dokumentert og fotografert de grusomme hendelesene, vist Holocaust var tilfellet? Og kan vi garantere for at alt av tyske dokumenter ble beslaglagt og funnet?" Sa Henrik.

Vel, har Henrik sett bilder fra f.eks Abu Gharib og Guantanamo Bay? fra Irak, Afghanistan og Palestina? Congo kanskje? De florerer på internett. Hvorfor skulle ikke tyskerne ta bilder av samme sort? Vi har også bilder av noen henrettelser osv. Men ikke av gasskamre.

Omlag 15 tonn tyske dokumenter ble beslaglagt av de allierte. Jeg går ut fra at størsteparten av disse ligger i de engelske og amerikanske nasjonalarkivene. Nei, vi kan ikke garantere at alle tyske dokumenter ble funnet. Tyskerne kan jo ha brent 15 tonn til i sine krematorier. Spørsmålet er hva det vi har funnet dokumenterer.

Du kan ikke bruke beviser du ikke har til rådighet. Og det duger ikke å si "joda, A tok livet av B og så ødela A bevisene. For vi kan ikke finne de."

Pling-plong-plang.

10. Siste: det Henrik sier om at fangene ikke kunne se gasskamrene/kremaene stemmer ikke. Krema II og III i Auschwitz_Birkenau lå f.eks "in plain view" for massevis av fanger som bodde i brakker like ved. En påstand helt uten dekning.

map-birkenau.gif

Spørsmål 8 av David Coles 46 spørsmål om gasskamrene:

"(8) Why were Kremas 2 and 3 not hidden in any way from the view of the inmates? Isn't it claimed at the Auschwitz State Museum that gassings were stopped at Krema 1 (Auschwitz Main Camp) and moved to Birkenau because the inmates were starting to get an idea of the homicidal purpose of Krema 1? Why then were Kremas 2 and 3 put in plain sight of all sectors of the Birkenau camp, with no camouflage of any kind? Wouldn't this just create hundreds of thousands of "eyewitnesses", with everyone in the camp becoming well aware of the exterminations (and with many of these inmates later transferred to other camps in other parts of Europe to "spread the word" about the gassing program)? How could this profit the Nazis? " http://www.vho.org/GB/c/DC/gc46-ORIGI.html

Du spør kanskje: "ja, men det var vel svære murer og gjerder som skjermet for innsyn til kremaene?"

Tja, her har du jo noe piggtråd, men piggtråd kan man se igjennom:

CrematoriumII.jpg

Krema II.

Slike gjerder hadde man. Effektive for å hindre folk fra å rømme - ueffektive for å skjule hva som foregikk i leiren, eller i forskjellige seksjoner av leiren:

DividingFence.jpg

Nå har jeg vel servert nok for en kveld. :w00t:

Endret av BelzeBob
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Artikkelen fra forskning.no var jo ganske interesang. Besvarer en del av de problemene som har blitt tatt opp her i tråden:

"PÅSTAND 1: Zyklon B ble brukt til desinfeksjon, ikke til å gasse jøder.

– Det er riktig at hoveddelen av gassen faktisk ble brukt til å gasse lus med. Zyklon B er et insektmiddel som er laget til skadedyrsbekjempelse, og vi har manualer for hvordan gassen kan brukes til å avluse private hjem, forteller Andersson.

I Auschwitz ble fangene drept med giftgassen Zyklon B. Den lammer nervesystemet slik at man ikke kan trekke pusten. Gassen ble sendt ned i gasskamrene gjennom hull i taket. (Foto: Michael Hanke, se lisens her)

– Realistisk sett er hoveddelen av gassen i Auschwitz brukt til å avluse klær. Man kan fremdeles se kamre som er blitt brukt til det formålet. Der er konsentrasjonene av hydrogencyanidrester – gassrester – faktisk større enn i selve gasskamrene.

– Det skyldes at mennesker er varmblodige dyr med høyt stoffskifte, slik at vi dør innen 5-10 minutter etter at vi er blitt gasset ved en konsentrasjon på bare 300 ppm (parts per million).

– Lus, derimot, er kaldblodige dyr, og de puster inn så lite luft i forhold til mennesker at de først dør etter flere timer ved en eksponering på opp til 16.000 ppm, forklarer Andersson og henviser "

"PÅSTAND 2: Hvis man virkelig hadde gasset fanger med Zyklon B, ville man finne tydelige blå avmerkinger fra blåsyre på mursteinene.

– Nei, det ville man ikke finne med de konsentrasjonene og den mengden som ble brukt. Det må være mye lengre eksponeringstid. Vi snakker om maksimalt 20-30 minutter i gasskamrene, og det er slett ikke nok til å danne avleiringer.

– Man vet ut fra byggeledelsens egne spesifikasjoner for gasskamrene at ventilasjonsanlegget kunne skifte ut all luft i lokalet på ganske få minutter etter at gassingen var ferdig.

– Dessuten vet vi fra medlemmer av Sonderkommandoen – jøder som arbeidet i krematoriene – at både vegger og gulv i gasskamrene ble vasket grundig etter hver henrettelse.

Forkullede kropper ble funnet av amerikanske tropper i konsentrasjonsleiren Buchenwald nær Jena i Tyskland, 16. april 1945. (Foto: National Archives and Records Administration, se lisens her)

– Det var nødvendig, for ifølge SS-folk og de overlevende fra Sonderkommandoen var kamrene fulle av blant annet blod og urin, og det var skrapemerker på veggene.

– Endelig ble gasskamrene sprengt i luften av nazistene da de rømte leiren, og ruinene har stått delvis under vann i en årrekke – i motsetning til avlusningskamrene, som er intakte – og derfor er gassrester blitt utvasket i høyere grad.

– Rester av gass er faktisk er blitt funnet ved vitenskapelige undersøkelser av ruinene av gasskamrene, gjennomført av Krakows rettsmedisinske institutt."

"PÅSTAND 3: Det ville ikke være mulig å brenne hundretusenvis av lik i Auschwitz på de 3-4 årene leiren fungerte som utryddelsesleir.

– Vi har ingen tall for den eksakte kapasiteten i kremasjonen. Alle tall ble destruert av den politiske ledelsen, umiddelbart før den evakuerte leiren.

– Men vi har til gjengjeld nøyaktige tall fra konsentrasjonsleiren som heter Mauthausen-Gusen. På mindre enn 20 timer kunne man i to ovnkamre brenne 47 mennesker.

Et av de få bildene som har blitt smuglet ut fra Auschwitz, viser avbrenningen av lik etter ungarske jøder i 1944, da krematorieovnene var brutt sammen. Rettsmedisinske undersøkelser foretatt av det polske selskapet Hydrokop har senere avslørt store mengder aske, hår og menneskerester på stedet. (Foto: «Sterbenbücher von Auschwitz», bind 1, s. 192/Holocaust-info.dk)

– Hvis man bruker den ovnen som utgangspunkt – selv om den var noe eldre og mindre i design enn hoveddelen av ovnene i Auschwitz – når man fram til en maksimalkapasitet på litt under en million i løpet av et år. Auschwitz var i drift betydelig lengre.

– Leirens byggeledelse anslo selv, i samarbeid med konstruktørene av krematoriene, Topf & Söhne, at kapasiteten for krematoriene var 4 756 per døgn.

– Man skal også huske på at mange ble brent i store likbål, spesielt sommeren 1944, da mange ungarske jøder ble drept.

– Ovnene brøt sammen under den enorme belastningen, slik at man grov et gigantisk hull i jorden bak Krematorium 5, hvor man brant lik i store mengder.

Holocaoust-fornekterene mener å ha tall fra danske krematorier som viser at det tar over en time å brenne et lik.

Det stemmer dårlig med opplysningene fra Mauthausen-Gusen og Auschwitz.

– Det er en tvangstanke at man sammenligner nazistenes avbrenning med vanlig kremasjon slik den foregår i et dansk krematorium i dag, hvor formålet er å gi de etterlatte en fin og ensartet aske.

– Man må i stedet sammenligne med industriell masseavbrenning. Det er litt makabert, men det er faktisk ganske likt forbrenningsanlegg som man kjenner fra landbruket, hvor man brenner dyrelik.

– Brenner det hele tiden, må man ikke tilføre så mye drivstoff, og man får en høyere gjennomsnittstemperatur enn når man stenger ned mellom hver kremasjon for ikke å blande askene fra de døde.

– Dessuten går litt under halvparten av tiden i krematorier i dag med til å brenne området omkring brystkassen. Men hvis man tar en jernstang og slår den i småstykker når den ligger tilbake i glørne – og samtidig innfører nye lik før de forrige er helt ferdig-kremert – kan du få kremasjonstiden markant redusert.

– Og det vet vi at Sonderkommandoen gjorde. De overlevende omtaler det mange ganger som å «røre i likene».

– Endelig er et annet merkelig faktum at når du kremerer et lik, så legger det til mer energi til forbrenningsprosessen enn det tar ut.

– Kremerer du kontinuerlig, kan du komme i en situasjon hvor du ikke lengre trenger å tilføre energi til prosessen, men kan nøye seg med svært små mengder koks, slik de gjorde i Auschwitz."

"– Hvis Holocaust-fornekterene skulle tas alvorlig, måtte de fremsette en tese som er bedre enn den eksisterende, vitenskapelig funderte oppfatning av begivenhetene i 1941-45.

– Og de måtte forklare hvordan vi har fått samstemmige opplysninger fra overlevende jøder og tyskere, fra arkeologiske undersøkelser, dokumenter om transport til utryddelsesleirene og så videre.

– Noen slik tese har de ikke. I stedet har de en global, antisemittisk konspirasjonsteori som postulerer at alle lyver om sine opplevelser og slektninger, og at alle ettertidens historikere som har gransket emnet inngående på alle nivåer, må være en del av konspirasjonen."

• Liker 5
Lenke til kommentar

Typisk "hvitvask jobb." Denne skitne artikkelen. Hele artikkelen er full av løgn og mis-representasjoner av fakta.

og vi har manualer for hvordan gassen kan brukes til å avluse private hjem

Private hjem? Tullball. Det stemmer at Zyklon B også ble brukt i private hjem, men først og fremst i offentlige rom! Som f.eks konsentrasjonsleirene.

Gassen ble sendt ned i gasskamrene gjennom hull i taket.

Løgn nr.2. Det går ikke an å sende gass gjennom et tak uten å ha en måte å sende den på. Et rør eller lignende. Alt som fins i disse kremaene er noen hull. Hvordan får du gassen ned i rommet gjennom disse hullene?

"PÅSTAND 2: Hvis man virkelig hadde gasset fanger med Zyklon B, ville man finne tydelige blå avmerkinger fra blåsyre på mursteinene.

– Nei, det ville man ikke finne med de konsentrasjonene og den mengden som ble brukt. Det må være mye lengre eksponeringstid. Vi snakker om maksimalt 20-30 minutter i gasskamrene, og det er slett ikke nok til å danne avleiringer.

Eksperter på området er dypt uenige. Dessuten: de som promoterer Holocaust sier et bestemt dusjrom i Majdanek ble brukt til å gasse mennesker i. Som bevis for påstanden viser de til ... de blå veggene. You can't have it both ways....

Om du gasser 10.000 mennesker om dagen i en likkjeller non-stop i flere år på rad kan jeg garantere deg at veggene blir blå. Hvorfor tror du egentlig det heter "blåsyre"?

– Man vet ut fra byggeledelsens egne spesifikasjoner for gasskamrene at ventilasjonsanlegget kunne skifte ut all luft i lokalet på ganske få minutter etter at gassingen var ferdig.

Ren løgn. Ledelsen ved Auschwitz-museet sier de aldri har sett snurten av noe ventilasjonsanlegg. Og der er heller ikke noe ventilasjonsanlegg tegnet inn på arkitekttegningene.

– Dessuten vet vi fra medlemmer av Sonderkommandoen – jøder som arbeidet i krematoriene – at både vegger og gulv i gasskamrene ble vasket grundig etter hver henrettelse.

Joda joda. Samtidig sier 1000 vitnemål at det ble gasset i vei hvert kvarter. Likkjellerne var svære og hadde tatt temmelig lang tid å vaske. Men hvorfor vaske dem? Hva er vitsen?

Forkullede kropper ble funnet av amerikanske tropper i konsentrasjonsleiren Buchenwald nær Jena i Tyskland, 16. april 1945. (Foto: National Archives and Records Administration, se lisens her)

Kan det ha vært folk som døde av tyfus/sykdom/aldredom/et piano i hodet?

– Det var nødvendig, for ifølge SS-folk og de overlevende fra Sonderkommandoen var kamrene fulle av blant annet blod og urin, og det var skrapemerker på veggene.

Åja, vaskingen av veggene/gulvene? Gosh - vasking av gulv og vegger hvert kvarter fra ca. 1941 til 1945. Kunne naziene ha gjort Holocaust mer tungvint?

– Vi har ingen tall for den eksakte kapasiteten i kremasjonen. Alle tall ble destruert av den politiske ledelsen, umiddelbart før den evakuerte leiren.

BLANK LØGN. "The Auschwitz death books" ble frigjort av Russland på 1990-tallet. Vi har de eksakte tallene for kremasjoner ikke bare fra Auschwitz, men også fra mange andre leirer.

– Rester av gass er faktisk er blitt funnet ved vitenskapelige undersøkelser av ruinene av gasskamrene, gjennomført av Krakows rettsmedisinske institutt."

En slags hvit løgn: selvfølgelig var der rester av gass. For det var der nemlig i alle bygningene. Ettersom de jevnlig ble sanitert med Zyklon B. T.o.m. offiserenes biljardklubb hadde spor av Zyklon B.

– Man skal også huske på at mange ble brent i store likbål, spesielt sommeren 1944, da mange ungarske jøder ble drept.

Har du prøvd å få kjøtt til å brenne noengang? Gjerne i en grop i bakken om vinteren?

Hmm.... Hey - men hadde de ikke slike fantastiske krematorier da? Hvorfor denne utendørs-brenningen?

"– Hvis Holocaust-fornekterene skulle tas alvorlig, måtte de fremsette en tese som er bedre enn den eksisterende, vitenskapelig funderte oppfatning av begivenhetene i 1941-45.

Jeg har en tese: det skjedde aldri.

– Og de måtte forklare hvordan vi har fått samstemmige opplysninger fra overlevende jøder og tyskere, fra arkeologiske undersøkelser, dokumenter om transport til utryddelsesleirene og så videre.

Det har ikke "vi fått." Overhodet ikke. Tvert imot har "vi fått" haugevis med totalt motstridende utsagn som overhodet ikke stemmer overens med hverandre. Og de arkeologiske undersøkelsene viser at Holocaust med all sannsynlighet er en bløff.

Ta en titt på denne:

http://www.youtube.com/watch?v=l4_Fq4iNzQg

En skikkelig sleip en til slutt:

– Noen slik tese har de ikke. I stedet har de en global, antisemittisk konspirasjonsteori som postulerer at alle lyver om sine opplevelser og slektninger, og at alle ettertidens historikere som har gransket emnet inngående på alle nivåer, må være en del av konspirasjonen."

Nei. Ingen påstår at alle lyger.

Nei. Ikke alle historikere og forskere bekrefter Holocaust-myten.

Ha ha ha - her har man en gigantisk konspirasjonsteori om at Hitler klarte å gasse og kremere 6 millioner jøder ........... og så er det vi som ikke tror på den som har en konspirasjonsteori?

Topsy-turvy. Bing-bang-bong. :w00t:

BB kommentar: Litt om hvordan desinfo-agentene ansatt i det offentlige eller som medlemmer av pengesterke interesse-organisasjoner jobber:

Gjennom massevis av regelmessige og gjerne lange artikler i aviser og tidsskrifter så "spammer" man uinformerte og godtroende lesere med en masse kvasi-vitenskapelig svada.

Løgn etter løgn etter løgn og forvridde fakta. Påstandene/løgnene som legges frem er så mange og komplekse at det skulle ta en stab på flere hundre personer å debunke alt sammen. Hver artikkel, hver dokumentarfilm, hver bit av desinfo. Disse flere hundre måtte ha full lønn og jobbe med saken på heltid. Og i tillegg: de måtte ha mulighet til å kritisere slike artikler i de samme magasiner og aviser som publiserte dem. Skjønner du?

Vi har ikke nubbtjangs, egentlig. Det går ikke å konkurrere med det offentlige. Forskning.no regner jeg selvsagt som en del av det offentlige. Ettersom de spyr ut den samme propagandaen som det offentlige ellers forer oss med fra vi lærer å gå. Og ettersom de får lov å fortsette å gi ut sine løgnaktige artikler år etter år. Har man ellers lov til å lyge folk rett opp i ansiktet på dette viset? Joda - når det gynner myndighetene er løgn alltid lov. Faktisk er det det motsatte som ikke går så bra: å si sannheten.

Dette vet utgiverne av slike tidsskrifter. Jeg var selv nylig i kontakt med redaktøren for et ganske stort internasjonalt tidsskrift som jeg fra før var på godfot med. Et tidsskrift som tar opp mange kontroversielle tema. Jeg tilbød meg å skrive en artikkel som setter spørsmålstegn ved den offentlige Holocaust-historien. Han svarte meg umiddelbart med "BB - det er umulig for meg å avvike fra den offentlige linjen om Holocaust. Da risikerer jeg at magasinet mitt legges ned. It would be so much trouble that it wouldn't even be funny."

Busemann nr.1 Tore Tvedt har på http://vigrid.net skrevet en veldig god kritikk av forskning.no sin propaganda. Men det er jo ikke alle som tør å gå dit og lese. For det er jo farlig. At Tvedt faktisk er Norges største Holocaust-ekspert får så være.

....

Bruk den friheten vi har mens vi fortsatt har den. Besøk alle nettsteder dere vil besøke mens dere fortsatt har lov å besøke dem. Ikke vær ditt eget politi. Ikke la politisk korrekthet og saueflokk-mentalitet avgjøre hva du skal eller ikke skal lese, hvilke videoer du skal se osv. Velg selv. Og ikke tro at fordi et magasin selger masse, masse blader i året og er "anerkjent" at det er noe bedre og mer objektivt enn noen "tulling" på nettet. Eller er det virkelig bedre og mer objektivt? Bare én måte å finne ut på: sjekk opp alle påstandene selv. Bruk internett. Og bruk din egen fornuft.

Ikke bli enda et hjernedødt og passivt offer for billig desinfo.

Endret av BelzeBob
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hvorfor er det egentlig så mange "Holocaust-benektere"? I følge sider som Hvite Busser og DENNE artikkelen i Aftenposten er alle "Holocaust-benektere" nazister, og benekter holocaust for å renvaske nazismen slik at den igjen kan vokse. Hva med f eks David Cole som faktisk selv er jøde? Burde man heller ikke se på argumentene kontra person? Nå blir alt avfeid med at personene er nazister. Hvorfor er det ikke like mange som benekter massemordene gjort av kommunistiske regimer oppigjennom tidene? Er vel minst like mange kommunister som nazister.

Hvis det i det hele tatt er en så godt bevist hendelse, hvorfor kommer alt materialet og bevisene for at holocaust ikke skjedde? Hvorfor har jeg f eks ikke sett bevis på at holocuast fant sted? Jeg har vært på Hvite Busser turen bare så det er sagt og har hatt nok av dette på skolen, mye mer enn alle andre folkemord oppigjennom historien tilsammen.

Hvorfor er holocaust i det hele tatt ulovlig å benekte i mange land? Hvor mange andre meninger er det ulovlig å ha i vestlige land som setter ytringsfrihet så høyt? Hvis holocaust fant sted er det egentlig veldig idiotisk å forby benektelse, særlig da dette er en så "veldokumentert" hendelse. Dette vil bare føre til enda en grunn for å betvile den offisielle historien.

Jeg må si jeg også blir litt sjokkert når jeg ser på SLIKE videoer hvor jødiske skoleelever forteller om hvordan de er oppvokst ved å vite at de er hatet, og etter uttrykk som "Never forgive. Never forget.". Alle som hadde en betydelig rolle ved konsentrasjonsleirene i Tyskland under andre verdenskrig er i dag døde. Hvordan hadde verden gått om vi aldri hadde tilgitt?

Hvorfor holder egentlig ikke ordet "rasisme" for jødene, hvorfor lage egne ord som "anti-semittisme"?

Personlig plager det meg litt at holocaust ikke fant sted. Det plager meg å vite at det faktisk er noen som har motivasjonen og kreftene til å kunne få en så stor løgn til vedtatt sannhet. Til og med ulovlig å benekte i flere land.

Vil bare lime inn dette innlegget fra BelzeBob fra en annen tråd:

Nei, jeg holder meg til historiebøkene og konsensus inntil det kommer tilstrekkelige beviser for noe annet.

vi_ere_en_nasjon_1958.jpg

Norsk historiebok/skolebok fra 1957. Fant den hjemme hos en slektning. I denne boken står det at jødene ble forfulgt og led i nazi-Tyskland (noe ingen benekter), og det står at nazistene hadde konsentrasjonsleirer (noe ingen benekter.) Men det står ikke et ord om hverken Holocaust eller gasskamre. Er ikke det litt pussig?

Eisenhower, Churchill og DeGaulle skrev alle tykke bind om krigen. Samtlige tre glemte dog å si noe om et jødisk Holocaust.

"Holocaust" kom ikke inn i Encyclopedia Britannica før i 1965. Les her: http://www.erichufschmid.net/HoloHoax/WhenHolocaustWasDiscovered.html

Historiebøker sier også svært motstridende ting om hvordan jødene ble drept, og om hvorvidt man lagde såpe og lampeskjermer av de eller ikke. Du skjønner: historien forandrer seg hele tiden.

I en periode snakker man om at jødene ble levende kokt og drept av elektriske gulv, i en annen periode sier man det var Zyklon B, og igjen i en annen periode legger man vekt på eksos. Alt etter som hvilke deler av historien er mest under angrep. Visste du forresten at tyskerne ble beskyldt for å ha drept 20.000 jøder med en atombombe? Dette står å lese i referatene fra Nuremberg-prosessen.

Det offisielle tallet for døde jøder er fremdeles 6 millioner. Selv om antallet som skal ha blitt drept i Auschwitz i 1989 ble redusert fra 4 millioner til 1 million. Hvordan får du det til å stemme? Fant man plutselig 3 millioner jødelik noe annet sted?

Mitt råd til deg: få tak på historiebøker som er litt eldre. Helst fra 1940-, 1950-, 1960- og tidlig 70-tall.

Denne er ganske så bra:

3990418.jpg

Du skjønner: det tok flere tiår før jødemafiaen fikk total kontroll over akademia etter krigen. Og som det heter i gangsterfilmer: "they had to get their facts straight." Altså: de måtte sørge for at det var noenlunde den samme (løgn)historien som ble fortalt på alle fronter. De lyktes aldri 100% med det, men i dag er det i det minste slik at alle store oppslagsverk bruker ordet "Holocaust" og snakker om gasskamre m. Zyklon B, og 6 millioner døde.

Altså: gamle historiebøker er nok en god del mer objektive enn de nyere. Mindre historieforfalskning og mer sannhet.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Artikkelen fra forskning.no var jo ganske interesang. Besvarer en del av de problemene som har blitt tatt opp her i tråden:

[...]

Jeg skjønner godt at dette oppfattes som sannhet blant folk flest når det blir servert på denne måten. Det ser jo veldig bra ut da ^^

Men synes også det er rart at folk som åpenbart har mye utdannelse og er smarte osv. ikke selv ser hva dette dreier seg om.

Mange tror jo Jesus er guds sønn, da er kanskje ikke dette så ille å tro på egentlig?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...