Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!

pk2010

Anbefalte innlegg

Det er enkelt, en rasist er enn som deler homo-sapiens(mennesket) inn i flere raser.

Er du en av de, ja, da er du rasist.

Hva slags galskap er dette? :dribble:

"Dele inn i raser"? Hva i huleste Heidelberg snakker du om?!?

Er det rasisme å si at raser eksisterer også nå? Hæ?

Men ..... jødene skal fortsatt ha lov å dele inn verden i jøder og Goyim, ikke sant?

Og svarte kan snakke om Black Power osv?

Altså: alle andre enn hvite skal få lov å ha raser som et begrep, men ikke vi hvite.

Rasene eksisterer. Skal du benekte det? Er du en rase-benekter? Er ikke en neger en neger og en kineser en kineser? En eskimo en eskimo og en indianer en indianer?

Galskap...... Total Brainwash Mission Accomplished.

------------------------------

Neste steg blir vel å benekte at kjønnene eksisterer. Eller at folk har forskjellig hårfarge. Eller at farger eksisterer.

Gosh...

(Den gode broder Nathaniel Kapner)

Denne fyren er morsom.

*edit* Fant akkurat ut at han tror på myten om holocaust så han er vel kontrolert opposisjon i likhet med Neturei Karta han her også.

Nei, tror Kapner er ekte, jeg. Holocaust er jo en ting man ikke finner ut av med mindre man liksom går hardt inn for det. Kapner har gjerne vært busy med annet. Jeg gir han definitivt benefit of the doubt.

Ja, han er morsom. Blir alltid i godt humør av han. :)

Mulig, man må jo selvsagt også ta høyde for hjernevasking i den jødiske befolkningen.

Endret av pk2010
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er hva jeg kaller rasisme. Gidder ikke det våset mer, rapportert.

Edit: hvorfor:

Rasisme betegner oppfatningen om at arten homo sapiens – menneske – kan deles inn i forskjellige raser,

Kilde: http://no.wikipedia.org/wiki/Rasisme

Rasist er bare en du kaller som vil ta vare på sine brødre og søstre man har en nærmere tilknytning til enn noen andre, med samme tradisjon, kultur og nasjon som alle er stolte av. Så hvis du er nasjonalist i Norge, så kan du ikke kommentere innvandring fordi da er du en rasist. Dermed går det også ann å si at du vil bygge en mur rundt hele Norge uten at det skal bety at du hater andre FARGER.

Bare en opplysning, uten at jeg trenger å stå for noe som helst som har med dette å gjøre. Bare lei av at begreper og definisjoner skal forandres hele tiden, for språk, det er jo alt. Det er språk som definerer virkeligheten og da tror kultur-marxistene at de kan endre språket for dermed å endre virkeligheten. Det er ikke slik det fungerer, så tror de har misforstått. "Hvordan vet du at det er en katt og ikke en hund"- og blablabla.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er enkelt, en rasist er enn som deler homo-sapiens(mennesket) inn i flere raser.

Jeg har ikke så mye sans for de rasistene/nazistene som vandrer rundt i dette emnet. Men det er politisk korrekt bullshit. Rasisme er bare en ting og ingenting annet. Rasisme er dette

"Racism is the belief that the genetic factors which constitute race, ethnicity, or nationality are a primary determinant of human traits and capacities and that ethnic differences produce an inherent superiority of a particular race."

Altså, å tro at raser eksisterer er ikke rasisme. Også legg merke til at det er ikke rasisme å mene at det er forskjell mellom raser. Hvis ikke folk hadde begynt å definere rasisme til "å ikke ta imot asylsøkere" eller "uenig med meg" så hadde vi sluppet dette definisjonsproblemet.

• Liker 4
Lenke til kommentar

"Racism is the belief that the genetic factors which constitute race, ethnicity, or nationality are a primary determinant of human traits and capacities and that ethnic differences produce an inherent superiority of a particular race."

Takk.. Nå er vi enige ja :)

Det der var mer slik jeg også følte om den saken.

Det er ingen som skal påstå at noen er bedre enn andre rett og slett. Vi er alle unike og på grunn av dette også like mye verd.

Om en skal verdsette noen mer enn andre så må det i så fall bli på grunn av antallet. Og med dette mener jeg til eksempel folkeslag som er i fare for å bli utslettet osv.

Hitler respekterte alle folkeslag som unike så vidt jeg har fått med meg. Men de så vel på seg selv som noe bedre enn andre og derfor hadde de vel pr. definisjon blitt rasister?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg har ikke så mye sans for de rasistene/nazistene som vandrer rundt i dette emnet. Men det er politisk korrekt bullshit. Rasisme er bare en ting og ingenting annet. Rasisme er dette

Altså, å tro at raser eksisterer er ikke rasisme. Også legg merke til at det er ikke rasisme å mene at det er forskjell mellom raser. Hvis ikke folk hadde begynt å definere rasisme til "å ikke ta imot asylsøkere" eller "uenig med meg" så hadde vi sluppet dette definisjonsproblemet.

Camelon, ser jeg dreit meg ut, godt noen kan komme med et skikkelig svar (leste blandt annet ikke hele teksten på wiki).

Makes a lot more sense.

Så mao, ikke "hjernevasket", men heller litt snarlest :-)

Uansett, "jøder" er ikke en egen rase som noen her mener.

Ta f.eks. Ashkenazi jøder som er fra Europa og Sephardic jøder som er fra midtøsten.

En annen årsaken må være fordi jødedommen er 3000 år gammel, det er ikke slik at plutselig vandret en ny rase mennesker på jorden, pga. en ny trosretning.

Lenke til kommentar

Men det er slik at "plutselig når alle hadde sin egen tro", som jødedom, senere kristendom og enda senere islam i midtøsten, så hadde vi vår norrøne tro her i nord-europa, samt Russland som hadde sin egen versjon, og jeg er ikke ekspert på de forskjellige gudelærene i de forskjellige landene, så kan ikke nevne noen navn og land på rappen annet enn det er dette jeg såvidt vet. Man ser at jøder har typiske utseendemessige trekk ved seg som gjør at man kan se at de er jøder, det samme med asiatere(du vet om en er fra Japan eller Vietnam), eller russere, afrikanere(og du kan se hvilke afrikanere som er fra hvor noen ganger også). I USA kan du også se at i midtlandet så er det typiske trekk ved befolkningen som store kjevebein osv, fordi det er her mange europeere bosatte seg. Nå vet ikke jeg hvilke europeere eller om det var skandinavere. Jeg har ikke satt meg så inn i det, for det intresserer meg ikke, men vet det sånn overfladisk. Det ligger i bakhodet et sted. Det kommer av typiske stamfedre at man kan se slike forskjeller. Verden startet ikke med 6 milliarder mennesker.

Man trenger på en måte ikke å diskutere om det finnes forskjeller, for det kan man se. Om den ene er bedre enn den andre, det har jeg ingen meninger om, men man kan kanskje se det også, om det så har med etnisititet å gjøre, altså hvilken nasjonalitet folk kommer fra, for det er det dette handler om og det er det som skaper forskjellene. Og som vi alle burde ha lært av maktmenneskene, alle skal være like, for når alle er like, da finnes det ikke noe å være uenige om og derfor er internasjonalisering et mål. Det ser vi smått konsekvensene av fordi folk VIL være stolte av sin nasjon, sitt opphav, sin kultur og historie. Man trenger å føle en tilhørighet. Det er som forskjellen på adopterte barn.

.. det var et trøtt innlegg, har ikke våknet enda.

Endret av NicolasDarvas
Lenke til kommentar

Belzebob

1.Nei, kan ikke henvise til noen som har bevis at gasskammerene virker, men nå vet jeg veldig lite om historien rundt holocaust.

2. Om Leuchter og hans arbeid: Glem det, misforstod teksten!

3.Krema II and Krema III were the same size, each having an area of 2,500 square feet. If 2,000 people were squeezed into this area....

Korriger meg om jeg tar feil 9 s.ft. = 1m2, dvs 275 m2. Nå står det ikke hvor høyt rommet er, men jeg antar 2m. Det blir da 550m3. Dvs at man trenger minimum 165\1650 gram blåsyre for å oppnå 300\3000mg pr 1m3 luft, altså dødelig dose. Man tilsitter 2,25kg, altså mer enn nok.

I et slikt rom ser jeg ingen grunn til at det ikke vil virker fordi:

-Blåsyre fordamper selv ved lave temperaturer pga damptrykket

-Blåsyre er lettere enn luft, dvs det stiger opp i toppen av rommet og sirkulerer lett

-2000 mennesker avgir tilsammen 200kw varme pr time, tempen vil stige mye i et relativt lite rom

-Sirkulasjon vil det alltid være, man beveger seg litt, puster. Jeg antar at man ikke klarer å fordele gassen jevnt med det første, så noen vil nok dø tidligere, dette vil føre til panikk blant de andre som igjen fører til mye bevegelse,økt sirkulasjon og mer varme.

4.Du kan gjerne kalle det enkelt og kynsik, men det er fremdeles slik blåsyre virker.

5.Nei, jeg syns ikke det er greit at noen blir dømt uten beviser.

Beklager at jeg ikke gir noe mer utfyllende svar, men det er leggetid snart. Skal se nøyere igjennom ved en senere anledning :)

Leutcher har vi allerede diskutert i en annen tråd, og han er sannsynligvis ikke noe annet enn en nikkedukke for Holocaust-kritikerne. Han har en utdanning, men er ikke ingeniør. Han har kunnskaper, men hovedsakelig på området innenfor navigering (han har en patent for navigeringutstyr). Han har dog vært med på å selge henrettelseutstyr i USA (hvor mange av disse var egentlig gasskamre?), men dette betyr absolutt ikke at han har nok kunnskaper til å uttale seg om Holocaust og gasskamre på 30/40-tallet. Jeg har tidligere lest det samme som IT-henrik siterer: Leutcher klarte ikke å ta skikkelige prøver fra veggene i Krema 1, og samtidig var han ikke sikker på om han tok prøver fra en restaurert eller original vegg..

Jeg håper ingen prøver å lure oss med hans "forskning" igjen - det er en fornærmelse!

Lenke til kommentar

Det er litt av problemet mitt med holocaust. Hvis tyskerene hadde teknologi til å produsere jetfly, hvorfor var da dødsleirene så primitive, uprofesjonelle og direkte upraktiske? Det minner mer om metoder som lite utdannede polakker kunne tenkt seg til, enn tysklands beste ingeniører. Det, innblandet med skrekkhistorier og demonisering av nazistene, slik som såpen og lampeskjermene har vist seg å være.

Fra mitt ståsted virker de mer som arbeidsleirer, grusomme sådan, enn systematiske dødsleirer, men det er så klart bare synsing fra min side.

Hvor har du det fra at det var upraktisk? Kan du være litt mer konkret her?

Og hvordan er ditt ståsted relevant? Du må kunne argumentere for det, ikke bare blindt påstå at "de virker som ditt og datt". Hva du synes de virker som er irrelevant. Forklar heller hvorfor du synes dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg hadde hovedsakelig Treblinka i tankene når jeg skrev det innlegget. Hvis man har planer om å drepe 500k-1000k personer, ville det ikke vært naturlig å finne mer systematiske metoder, enn å ha jødiske fanger personlig bære likene til bålet, brenne de for åpen flamme, for så å tvinge de samme jødene til å hamre løs på beinrestene? Et enkelt samlebånd og et litt mer konsentrert ildsted ville jo gjort prosessen langt mer effektiv, hvis målsetningen da faktisk var å utrydde jødene.

Men igjen, ren synsing, så jeg overlater diskusjonen til de mer erfarne "konspirantene"

Ble leirene bygget før eller etter at Endlösung ble offisiell?

Lenke til kommentar

Takk.. Nå er vi enige ja :)

Gudskjelov.

---------------------------------------

Til de troende

Istedenfor at dere bare repeterer Wikipedias banale propaganda kan dere jo i egne ord, med egen intelligens og basert i egen kunnskap, forklare oss nøyaktig hvordan Holocaust med stor "H" skjedde. Inkl. den gigantiske gasse/kremasjons-prosessen.

Som sagt: ingen kan noengang bevise at noe ikke har skjedd. Noe jeg fremdeles ikke tror dere skjønner.

Ta en titt på Hitlers jødiske soldater sålenge:

http://www.youtube.com/watch?v=1oSIXXCNGM4

Leutcher klarte ikke å ta skikkelige prøver fra veggene i Krema 1

Ha ha. Nei, ikke Germar Rudolf heller. Å ta slike prøver er visst veldig vanskelig. :)

-----------

Åja, noen sa noe om sefardiske jøder. Hva var det første AkheNaziene gjorde når de unnslapp slemme Mengeles sadistiske klør? Joda, de satte igang med stråle-eksperimenter på en bøling med sefardiske jødebarn. Du skjønner, sefardiske jøder er ikke like mye verdt som Akhenazi. Har du noengang hørt om "Ringorm barna" før? Ikke det nei.

http://www.youtube.com/watch?v=8nsOpLcSDFo

Noe sier meg at denne saken er langt mer dokumentert enn Mengeles mange, mange påståtte grufulle eksperimenter.

Endret av BelzeBob
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og hvordan er ditt ståsted relevant? Du må kunne argumentere for det, ikke bare blindt påstå at "de virker som ditt og datt". Hva du synes de virker som er irrelevant. Forklar heller hvorfor du synes dette.

Jeg er klar over det, og det er derfor jeg avklarer at det kun er en observasjon fra min side. Det var mer et innskudd fra sidelinjen enn et bidrag til debatten, da jeg på langt nær har nok kunnskap til argumentere rundt hvorvidt "holocaust skjedde".

Mitt eneste kildemateriale, bortsett fra det jeg lærte på skolen, er et par kritiske videoer jeg så i går, så det må nok tas med en klype salt. Men uansett, måten blant annet Treblinka ble drevet på, strider med min rasjonalitet. 850.000 mennesker er et gastronomisk høyt tall, hvor er beinrestene, hvor er de fysiske bevisene? Hvorfor ha en trang gang i midten av gasskammerne, der de tyske vaktene enkelt kunne blitt overfalt, istedet for to store rom? Hvorfor, og ikke minst hvordan, brenne menneskene over en åpen flamme? Mennesker er ikke treplanker, det skal MYE energi til for å brenne en haug med mennesker ned til beinrestene. Hvor var lagrene med tre? Hvorfor tente ingen av vaktene på gjerdet som var dekket med gran? Hvorfor ble de gasset med karbonmonoksid fra dieselmotorer, når det finnes langt mer effektive alternativer?

I tillegg strider mange av vitneforklaringene med flere fysiske lover, og all sunn fornuft. Det er i hvert fall mer enn nok til at man bør ta et kritisk blikk på de historiske bevisene.

Og bare en liten bemerkning etter en dag på youtube, hadde Mengele personlig interaksjon med alle jødene i Auswitch?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Vi har ikke sjans til å vite i detalj alt som skjedde, men betyr det at det ikke kan ha hendt?

Det er snakk om en hendelse over flere år, med flere tusener på tusener involvert(merkelig at alle har greid å holde alt hemmelig, vist Holocaust ikke var tilfellet).

Det er ingen bevis for at Holocaust ikke kunne vært mulig.

Så sånn sett er vi like "troende" som dere, vist ikke er du ikke annet enn en bedreviter.

Lenke til kommentar

Jeg er klar over det, og det er derfor jeg avklarer at det kun er en observasjon fra min side. Det var mer et innskudd fra sidelinjen enn et bidrag til debatten, da jeg på langt nær har nok kunnskap til argumentere rundt hvorvidt "holocaust skjedde".

Mitt eneste kildemateriale, bortsett fra det jeg lærte på skolen, er et par kritiske videoer jeg så i går, så det må nok tas med en klype salt. Men uansett, måten blant annet Treblinka ble drevet på, strider med min rasjonalitet. 850.000 mennesker er et gastronomisk høyt tall, hvor er beinrestene, hvor er de fysiske bevisene? Hvorfor ha en trang gang i midten av gasskammerne, der de tyske vaktene enkelt kunne blitt overfalt, istedet for to store rom? Hvorfor, og ikke minst hvordan, brenne menneskene over en åpen flamme? Mennesker er ikke treplanker, det skal MYE energi til for å brenne en haug med mennesker ned til beinrestene. Hvor var lagrene med tre? Hvorfor tente ingen av vaktene på gjerdet som var dekket med gran? Hvorfor ble de gasset med karbonmonoksid fra dieselmotorer, når det finnes langt mer effektive alternativer?

I tillegg strider mange av vitneforklaringene med flere fysiske lover, og all sunn fornuft. Det er i hvert fall mer enn nok til at man bør ta et kritisk blikk på de historiske bevisene.

Og bare en liten bemerkning etter en dag på youtube, hadde Mengele personlig interaksjon med alle jødene i Auswitch?

Spørsmålene dine virker basert på påstander fra Holocaustfornektere. I og med at Holocaustfornektere som regel lyver, hvorfor fester du lit til påstandene deres?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke tatt et konkret standpunkt i denne saken, og igjen, jeg poengterte at påstandene måtte tas med en klype salt. Stråmann much? Men hvis du kan gi et rasjonelt svar på noen av spørsmålene, eller kan bevise at de er stillt på feil grunnlag, så vær så god.

Endret av bögfisk
Lenke til kommentar

Uansett, "jøder" er ikke en egen rase som noen her mener.

Ta f.eks. Ashkenazi jøder som er fra Europa og Sephardic jøder som er fra midtøsten.

En annen årsaken må være fordi jødedommen er 3000 år gammel, det er ikke slik at plutselig vandret en ny rase mennesker på jorden, pga. en ny trosretning.

Jo. Jødene er en egen rase. De aller fleste jødene (Ashkenazi inkludert) deler enkelte genetiske markører som man finner igjen hos semitter. Det var på denne måten man kunne fastslå at Hitler trolig hadde hatt en jødisk slektning. Den eneste grunnen til at Ashkenazi jødene virker så europeiske, er fordi de har levd og raseblandet seg med europerere (spesielt i øst) i mange hundre år. De har også drevet med mye innavl, noe som har ført til enkelte sykdommer som oppstår hippig og nesten utelukkende hos Ashkenazi jøder. Muslimer og jøder er genetiske brødre som burde holde seg der de hører hjemme, nemlig i midtøsten.

Lenke til kommentar

Spørsmålene dine virker basert på påstander fra Holocaustfornektere. I og med at Holocaustfornektere som regel lyver, hvorfor fester du lit til påstandene deres?

Jeg vil også poengtere at jeg ikke sitter på en "sannhet", jeg mener bare det er nok huller i historien og uavklarte spørsmål til at man bør ta en seriøs debatt, og en nøytral vurdering av hva som faktisk kan bevises.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg vil også poengtere at jeg ikke sitter på en "sannhet", jeg mener bare det er nok huller i historien og uavklarte spørsmål til at man bør ta en seriøs debatt, og en nøytral vurdering av hva som faktisk kan bevises.

Yes! :new_woot:

Det er rett holdning.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...