Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!

pk2010

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165
Nowhere did he see any blue staining. (32-9195)
The manager of the analytical laboratory hired by Leuchter states in an interview in Errol Morris' film Mr. Death: The Rise and Fall of Fred A. Leuchter, Jr., that Leuchter's thick samples of brick would have greatly diluted the cyanide residue, which forms only an extremely fine layer on the walls and cannot penetrate.

Litt av en ekspert.

For min del er dette langt gyldigere:

In 1994, the Institute for Forensic Research in Kraków re-examined this claim on the grounds that formation of Prussian blue by exposure of bricks to cyanide is not a highly probable reaction.[31] Using more sophisticated microdiffusion techniques, they tested 22 samples from the gas chambers, delousing chambers (as positive controls), and living quarters (as negative controls), finding cyanide residue in both the delousing chambers and the ruins of the gas chambers but none in the ruins of the living quarters.[32]

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Belzebob

1.Nei, kan ikke henvise til noen som har bevis at gasskammerene virker, men nå vet jeg veldig lite om historien rundt holocaust.

2. Om Leuchter og hans arbeid: Glem det, misforstod teksten!

3.Krema II and Krema III were the same size, each having an area of 2,500 square feet. If 2,000 people were squeezed into this area....

Korriger meg om jeg tar feil 9 s.ft. = 1m2, dvs 275 m2. Nå står det ikke hvor høyt rommet er, men jeg antar 2m. Det blir da 550m3. Dvs at man trenger minimum 165\1650 gram blåsyre for å oppnå 300\3000mg pr 1m3 luft, altså dødelig dose. Man tilsitter 2,25kg, altså mer enn nok.

I et slikt rom ser jeg ingen grunn til at det ikke vil virker fordi:

-Blåsyre fordamper selv ved lave temperaturer pga damptrykket

-Blåsyre er lettere enn luft, dvs det stiger opp i toppen av rommet og sirkulerer lett

-2000 mennesker avgir tilsammen 200kw varme pr time, tempen vil stige mye i et relativt lite rom

-Sirkulasjon vil det alltid være, man beveger seg litt, puster. Jeg antar at man ikke klarer å fordele gassen jevnt med det første, så noen vil nok dø tidligere, dette vil føre til panikk blant de andre som igjen fører til mye bevegelse,økt sirkulasjon og mer varme.

4.Du kan gjerne kalle det enkelt og kynsik, men det er fremdeles slik blåsyre virker.

5.Nei, jeg syns ikke det er greit at noen blir dømt uten beviser.

Beklager at jeg ikke gir noe mer utfyllende svar, men det er leggetid snart. Skal se nøyere igjennom ved en senere anledning :)

Endret av trra
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

@Belzebob, du forsetter å kjøre på med og vise jødiske ekstriminister.

Et spørsmål, fordi han her:

Nov4OsamaJazeeraTV.jpg

Synes det er greit at selvmordsbombere går bananas på kvinner og barn.

Betyr det da at alle andre med tilhørighet til Islam også synes dette er helt greit?

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Jødene er en rase, judaisme er en filosofi som går under dekket av å være et religiøst samfunn for jøder. Islam er ikke noe etnosentrisk. Det er forskjellen.

Er du seriøs når du mener at "Judaisme" Jødedom på Norsk ikke er en religion?.

Ja.

Nå er vel de fleste jødene av det samme genetiske opphavet som muslimer, nemlig semitter. Jødene er dog ikke på langt nær så primitive som muslimene.

Hva er det som gjør muslimene mere primitive enn jødene?

Det er hva jeg kaller rasisme. Gidder ikke det våset mer, rapportert.

Edit: hvorfor:

Rasisme betegner oppfatningen om at arten homo sapiens – menneske – kan deles inn i forskjellige raser,

Kilde: http://no.wikipedia.org/wiki/Rasisme

Må ikke få sammenbrudd nå da.

Lenke til kommentar

Jødene er en rase, judaisme er en filosofi som går under dekket av å være et religiøst samfunn for jøder. Islam er ikke noe etnosentrisk. Det er forskjellen.

Er du seriøs når du mener at "Judaisme" Jødedom på Norsk ikke er en religion?.

Ja.

Så alle jøder født inn i Jødiske familier har blitt hjernevasket inn i Jødedommen uten at noen har kommet seg unna?, På hvilket grunnlag bygger du dette på?.

Lenke til kommentar

trra

Litt lesestoff til deg fra den tyske kjemikeren Germar Rudolf som undersøkte de påståtte gasskamrene i de tyske/polske konsentrasjonsleirene: http://www.codoh.info/found/fndgcger.html

Germar29April2010s.jpg

Rudolf, i likhet med Leuchter, kom fram til at de påståtte gasskamrene aldri hadde blitt brukt til å gasse mennesker i. Rudolf adresserer også problemet du nevnte ang. forskjellig mengde HCN for å drepe lus/mennesker.

Så vidt jeg vet ble Rudolf nettopp sluppet ut av tysk fengsel. Hans forbrytelse var å gi ut bøker som "benektet Holocaust": http://www.germarrudolf.com/

IT-henrik

Bin Laden har jeg ikke så veldig mye imot. Bin Laden var en frihetskjemper mot russerne i Afghanistan. Eller snarere: ikke sikkert han slåss så mye selv, men han var en av CIA's viktigste ressurser i den kampen. I tillegg var han og resten av Bin Laden familien forretningspartnere med Bush-familien og andre amerikanske VIPer i årevis. Bin Laden er en forretningsmann og samtidig en slags ideologisk/politisk leder for araberne.

Bin Laden er ikke ettersøkt for 9/11, og har heller ikke gitt indikasjoner på at han hadde noe som helst med 9/11 å gjøre. Forøvrig så er nok Bin Laden død nå. Hans helse var skikkelig dårlig allerede i 2001 og ingen har visst sett ham siden dengang.

Al Qeida er et spøkelse. Et spøkelse skapt av CIA/Mossad/whatever.

Har vi allikevel en del gærne/fortvilte muslimer/arabere som sprenger seg selv i lufta osv? Joda. Og er Taliban litt pling i bollen? Joda. Men disse gutta kan jo ikke sammenlignes med terror-maskinen Israel. Israel og sionistene er 6 millioner ganger verre enn disse skjeggete sauegjeterne. Ikke kall meg rasist nå. De er nesten alltid skjeggete, og ofte er de sauegjetere. En hederlig jobb.

Er alle muslimer pling i bollen? Neida. selvfølgelig ikke. Er alle jøder onde djevler? Vet ikke hva pk2010 mener, men jeg mener ihvertfall ikke det. Jeg har en test for dette: mener en jøde at han er bedre enn andre mennesker fordi han er jøde, så gir jeg han umiddelbart "ond djevel" stempelet. Og det mener jeg han da fortjener.

Forøvrig kjenner jeg ingen jøder. Vet du om noen slags kaffebar eller pub jeg kan gå på for å komme i snakk med noen? Neida, jeg tar ikke på meg hakekors-skjorta mi. :)

-------- "the Institute for Forensic Research in Kraków" ----------

Dette nevnes også i David Coles dokumentar "The truth behind the gates of Auschwitz", men der virket det som at polakkene bekreftet Leuchters resultater.

Husk på at dette er brennhett politisk stoff og at det fins veldig mektige folk som kan ha ekstremt gode grunner for å bedrive historieforfalskning. Altså: det du leser om Holocaust på Wikipedia er sannsynligvis ren løgn. Wikipedia er ikke et uavhengig media-organ. Overhodet ikke. Hvorfor tror du Holocaust-artikkelen på Wikipedia er stengt for redigering for all framtid?

Hehe.

Først gjør gasskammereksperten Leuchter undersøkelser av de såkalte gasskamrene og kommer fram til at historien er bogus.

Leuchter blir stemplet som tulling og amatør. Han "gjorde en feil" osv.

Og så, en tid etterpå, repeterer kjemikeren Germar Rudolf det samme arbeidet, og kommer fram til nøyaktig samme konklusjon. Slå opp på Wikipedia: tulling han også. Hadde visst "gjort samme feil" som Leuchter.

Begge ble selvfølgelig hakket i hjel etterpå og livene deres ble et helvete. Leuchter måtte flykte til Gokkivold og ble pengelens, Rudolf ble satt i fengsel med brev og besøksforbud. Fordi de var tullinger og amatører? Eller fordi de stakk hull på den hellige Holocaust-ballongen? Ja, du får tenke det du vil.

Endret av BelzeBob
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Rasisme betegner oppfatningen om at arten homo sapiens – menneske – kan deles inn i forskjellige raser,

Må du vokse opp da.. herregud...

En fisk er jo en fisk, men de er likevel delt opp i forskjellige arter, slik som alt annet er satt i et slags system i naturen.. Å komme rekende med slike tåpelige og direkte menneskefiendtlige greier er direkte skammelig...

Jeg er mot rasisme, men i følge det der du lenket til er jeg über rasist.. jeg blir kort og godt svært provosert nå...

Endret av αкαѕнα
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Må du vokse opp da.. herregud...

En fisk er jo en fisk, men de er likevel delt opp i forskjellige arter, slik som alt annet er satt i et slags system i naturen.. Å komme rekende med slike tåpelige og direkte menneskefiendtlige greier er direkte skammelig...

Jeg er mot rasisme, men i følge det der du lenket til er jeg über rasist.. jeg blir kort og godt svært provosert nå...

Menneske er en egen art under Menneskeaper(fisk i ditt tilfellet).

Det vil si at menneske er mer enn laks en hoved definisjon "fisk".

Så fiske eksempelt ditt er relativt fail.

Bare at du tenker slik, viser igjen at du er vel så mye rasist.

Lenke til kommentar

Slik forakt som mange viser for evolusjon og menneskets arv vil føre til vår undergang...Men beklager avsporingen... Jeg skal holde snavla.. gidder ikke diskutere dette i denne tråden i alle fall..

I alle fall ikke med folk som ikke har respekt nok til å hedre andre folkeslag for deres unike egenart..

Endret av αкαѕнα
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Slik forakt som mange viser for evolusjon og menneskets arv vil føre til vår undergang...Men beklager avsporingen... Jeg skal holde snavla.. gidder ikke diskutere dette i denne tråden i alle fall..

I alle fall ikke med folk som ikke har respekt nok til å hedre andre folkeslag for deres unike egenart..

Ja, pga jeg brukte den korrekte termen for et ord som ble oppfunnet lenge før jeg ble født, går jorden under.

Lenke til kommentar

Det er enkelt, en rasist er enn som deler homo-sapiens(mennesket) inn i flere raser.

Er du en av de, ja, da er du rasist.

Hva slags galskap er dette? :dribble:

"Dele inn i raser"? Hva i huleste Heidelberg snakker du om?!?

Er det rasisme å si at raser eksisterer også nå? Hæ?

Men ..... jødene skal fortsatt ha lov å dele inn verden i jøder og Goyim, ikke sant?

Og svarte kan snakke om Black Power osv?

Altså: alle andre enn hvite skal få lov å ha raser som et begrep, men ikke vi hvite.

Rasene eksisterer. Skal du benekte det? Er du en rase-benekter? Er ikke en neger en neger og en kineser en kineser? En eskimo en eskimo og en indianer en indianer?

Galskap...... Total Brainwash Mission Accomplished.

------------------------------

Neste steg blir vel å benekte at kjønnene eksisterer. Eller at folk har forskjellig hårfarge. Eller at farger eksisterer.

Gosh...

(Den gode broder Nathaniel Kapner)

Denne fyren er morsom.

*edit* Fant akkurat ut at han tror på myten om holocaust så han er vel kontrolert opposisjon i likhet med Neturei Karta han her også.

Nei, tror Kapner er ekte, jeg. Holocaust er jo en ting man ikke finner ut av med mindre man liksom går hardt inn for det. Kapner har gjerne vært busy med annet. Jeg gir han definitivt benefit of the doubt.

Ja, han er morsom. Blir alltid i godt humør av han. :)

Endret av BelzeBob
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...