Rampage Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 De er syke mennesker fordi de er rasister, de er rasister fordi de er syke mennesker. Strålende argumentasjon, men endrer ikke det faktumet at hvem som helst annen kan ha akkurat den oppfatningen om hvilkensomhelst av de emnene jeg presenterte ovenfor. Hvorfor skal mennesker som er rasister bli hindret i å ytre seg? Er historien "hellig"? Hvis det bare er rasistiske preferanser som ligger til grunn for revisjonismen så blir det avslørt og alle andre enn rasistene er de som tjener på det. 1 Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Av en eller annen grunn så føler jeg på meg at du ikke har sett videoen. Vel, du tar feil (akkurat som dere tok feil på samme punkt i Holocaust-tråden). Jeg har sett nesten alt dere legger ut, men blir gang på gang skuffet over kvaliteten. Tilbake til spørsmålet mitt: hva vil du frem til? Hva slags argument ser du i denne videoen? Hva beviser den? Lenke til kommentar
pk2010 Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 Vel, du har tidligere gitt utrykk for at du hopper over materiellet som vi legger frem så jeg må jo nesten spørre. Hva beviser videoen? at disse "tidsvitnene" lyger så det renner av dem. Tror du på det frk Zisblatt legger frem av påstander? Her en enda en slik løgner. http://www.youtube.com/watch?v=HPzxTQ3t1wU 3 Lenke til kommentar
pk2010 Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 Hvorfor blir man fengslet for å stille spørsmål ved Holocaust i en rekke Europeiske land? 3 Lenke til kommentar
Wyrd Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Eichmann selv benektet ikke dette engang,han bare avviste det med at det ble gjort på ordre og han måtte gjennomføre sine ordre. Det er ingen tvil om at Jødene ble deportert til flere fangeleirer. Hva mange av oss tviler på er påstanden om systematisk gassing av flere millioner Jøder, samt helt ville historier fra mange av de såkalte Holocaust-overleverne som er helt på jordet og lett å tilbakebevise. Innrømmet Eichmann at han hadde bidratt med å gasse mange millioner mennesker, eller bare innrømmet han deportasjonen til fangeleirene? Jeg er dessverre ikke informert akkurat her. Vi har skriftlige kilder på at Hitler planla å fysisk fjerne Jødene fra Europa og deportere dem til Madagaskar. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 De er syke mennesker fordi de er rasister, de er rasister fordi de er syke mennesker. Strålende argumentasjon, men endrer ikke det faktumet at hvem som helst annen kan ha akkurat den oppfatningen om hvilkensomhelst av de emnene jeg presenterte ovenfor. Hvorfor skal mennesker som er rasister bli hindret i å ytre seg? Er historien "hellig"? Hvis det bare er rasistiske preferanser som ligger til grunn for revisjonismen så blir det avslørt og alle andre enn rasistene er de som tjener på det. De kanm stå foran stortingen så mye de vil å spre dette, de kan gå inn i synagoger å spre dette så mye de vil, men det nedvergier forumet å ha dem her. Dette er et privat eid forum, defor er det ikke nødvendig å ha disse folka spre propgandan sin, eller har du ikke lagt merke til at de ikke diskuterer, men bruker bare dette som yndkylding til å linke til sine egene rasist sider eller rasist videoer? 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Gunfreak: Jeg spurte deg om noe men det var altså tullball. Siden det åpenbart er du som sitter på fasiten for hvilke meninger som vi skal sensurere bort kan du sikkert være så grei og dele denne med oss. Hvor uenig med deg kan man være uten å bli nektet å ytre seg? Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Noe bra har kommet på bordet her, så som en plantegning for et av de tyske Kremaene og et dokument fra 1944 om Churchills og Stalins planlagte oppdeling av Europa. Men før vi går videre syns jeg det er én ting vi må ta itu med. Nemlig Gunfreaks og andres rop om rasisme, nazisme og krav om sensur. Ja, faktisk noe som ligner oppfordring til rå vold også. Gunfreak: mener du at jeg eller pk2010 er rasister og/eller nazister så kan du jo si dette til oss direkte. Istedenfor å snakke om oss med andre og forlange at vi skal nektes retten til å uttale oss her. Er du forresten klar over hvor nazistisk du fremstår med denne ropingen og hylingen og din klistring av merkelapper på folk du ikke kjenner? Jeg er hverken nasjonalsosialist eller rasist. Så jeg vil ha meg frabedt slike merkelapper. Og selv om jeg faktisk var nasjonalsosialist eller rasist, så mener jeg at jeg burde ha rett til å delta på forumet. Så lenge jeg 1. Respekterte vanlige regler for høflig og voksen adferd. 2. Ikke oppfordret til vold eller ulovligheter. Jeg vil også minne om det velkjente paradokset at de som kaller seg anti-rasister og anti-nazister som regel er de som står for volden og ulovlighetene. Ikke de såkalte (hvite) rasistene og nazistene. Jeg tviler sterkt på at pk2010 slår ned folk på gata fordi han ikke liker meningene deres. Eller plasserer bomber under bilen til folk som sier ting han ikke liker. Eller brenner bøker han ikke liker. Men slikt gjør de "gode" anti-rasistene og anti-nazistene ganske så ofte. Så hvor "god" er du egentlig? For dokumentasjon av den aggressive, voldelige og udemokratiske forfølgelsen av Holocaust-benektere kan du se her: http://www.holocaustinfo.net/revisjonister.php Du kan jo også ta en titt på historien til den "gode" organisasjonen SOS Rasisme. Anbefaler Google. ---------------------------------- Og så i samme slengen fordømmer du "kreasjonister." Altså egentlig ethvert menneske som mener verden ble skapt av en høyere makt og ikke oppstod i en sølepytt av en tilfeldighet i et tilfeldig og meningsløst univers. 2/3 av verdens befolkning, minst. Minner om at evolusjonsteorien kun er en teori. Den har aldri blitt bevist. Dvs. man kan hverken bevise at mennesket stammer fra apene, at det er en "generell" evolusjon på gang, eller at evolusjon som prosess er det som ene og alene skapte Universet og alt liv i det. Du visste kanskje ikke at Hitler, i likhet med Marx, omfavnet Darwinismen med stor entusiasme? Anbefaler deg å studere litt. Men altså, i følge deg selv så er både evolusjonslæren og Holocaust vedtatte og objektivt sanne sannheter, og kan derfor ikke angripes. Man kan ikke engang ha lov til å tvile på de. Skal vi snakke om likestilling mellom kjønnene også? Homofili? Global oppvarming? Hvor lang er listen over ting det ikke skal være lov å angripe eller betvile? Har vi frihet kun til å debattere ting som ikke står i fare for å rokke ved "de vedtatte sannheter" (= hva som er den til enhver tid politisk korrekte linjen) så er vår "frihet" meningsløs. Hva skal vi sitte og snakke om ? Hvilke programmer vi liker best på TV? Været? Sport? Hvilket av de så og si identiske partiene på Stortinget vi liker best? Vel, ikke noe jeg gidder å diskutere noe særlig ihvertfall. Jeg vil diskutere ting som spiller en rolle. Jeg diskuterer gjerne med nazister, rasister, kommunister, darwinister og øksemordere. Poenget er å lære av hverandre. Ikke å være politi og slå folk i hodet fordi de har "feile" meninger. Jepp, sistnevnte er et problem for oss alle. Noe man må øve seg på. Men særlig mye øving blir det ikke om man har et forum som kun tillater folk som allerede er enige med hverandre å diskutere. 5 Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Av en eller annen grunn så føler jeg på meg at du ikke har sett videoen. Jeg har sett videoen og forstår ikke helt hvordan den passer inn i puslespillet ditt som har overbevist deg om at holocaust ikke fant sted. Det eneste jeg stusset over var at vedkommende ikke virket så gammel, at argumentet ditt skulle være "hun er født i 1948" eller noe.. Lenke til kommentar
pk2010 Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=pHMCOqlZIRU&playnext=1&list=PL0805929C53478430 3 Lenke til kommentar
pk2010 Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 Enda en som har blitt avslørt som den løgneren han er. http://www.youtube.com/watch?v=IT8dUGF6PtA 3 Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Vel, du har tidligere gitt utrykk for at du hopper over materiellet som vi legger frem så jeg må jo nesten spørre. Hva beviser videoen? at disse "tidsvitnene" lyger så det renner av dem. Tror du på det frk Zisblatt legger frem av påstander? Her en enda en slik løgner. http://www.youtube.com/watch?v=HPzxTQ3t1wU Har jeg gitt uttrykk for at jeg hopper over materiale, eller har jeg gitt uttrykk for at jeg ikke lenger orker å diskutere med dere? Jeg har ikke tid eller de nødvendige kunnskapene til å studere absolutt alt dere fremlegger av "bevis", så derfor fant jeg det best å gi opp diskusjonen. Jeg har for øvrig sagt mitt, og kan bare håpe på at dere øker seriøsiteten i fremtiden. Frk Zisblatt sin historie er ikke HELT utenkelig? Det er ikke uvanlig at barn svelger fremmedlegemer som kommer ut igjen slik som det beskrives i denne videoen. Det å svelge diamanter med egen avføring på er kanskje det mest tvilsomme i denne saken, men jeg er ingen lege og kan ikke si noe om det er livsfarlig eller ikke. Herremannen i den siste videoen din er bare et sørgelig eksempel på menneskelig svakhet. Mennesker er grådige og sleipe til tider, men hans oppførsel kan ikke automatisk overføres til alle andre jøder. Hvis vi skulle følge den logikken så ville vi komme frem til en del merkelige konklusjoner. F.eks: det finnes jo drapsdømte nordmenn, og i følge din logikk er du også en drapsmann ettersom du er norsk. Hvorfor det er ulovlig å betvile Holocaust i mange land vet jeg ikke, men det representerer i bunn og grunn den samme defekte tankegangen som du og dine kompiser utviste i Holocaust-tråden. Dere representerer en gjeng med hodeløse, ureflekterte, kverulerende bajaser. Sånne mennesker finnes over alt i samfunnet (Presidenter til skopussere). Ironisk nok så bidrar slike lover sikkert til å øke interessen for å betvilte Holocaust. 2 Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Jødene i Europa har opp igjennom tidene vært en veldig rik gruppe, da de mer eller mindre fant opp renter og bankvesenet. I Islam idag er renter problematisk, og det var problematisk for kristne i middelalderen også. Så jødene ble bankmenn, og tjente seg store formuer, så det er ikke usannsynlig at noen ankom konsentrasjonsleiren med lommene fulle av diamanter. I forbindelse med terrorangrepet 11. september var det jo noen som i et forsøk på lure til seg penger fra forsikringsselskapene som diktet opp skader og ødelagte eiendeler. Men selv om det er enkeltfeller som er løgn, så betyr ikke det at 11. september-angrepet ikke skjedde. Og selv om du finner noen bemerkelsesverdige overlevelseshistorier fra konsentrasjonsleire, så betyr ikke det at det ikke skjedde.. Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Minner om at evolusjonsteorien kun er en teori. Den har aldri blitt bevist. Dvs. man kan hverken bevise at mennesket stammer fra apene, at det er en "generell" evolusjon på gang, eller at evolusjon som prosess er det som ene og alene skapte Universet og alt liv i det. "A scientific theory is a well-substantiated explanation of some aspect of the natural world, based on a body of facts that have been repeatedly confirmed through observation and experiment. Such fact-supported theories are not "guesses" but reliable accounts of the real world. The theory of biological evolution is more than "just a theory." It is as factual an explanation of the universe as the atomic theory of matter or the germ theory of disease. Our understanding of gravity is still a work in progress. But the phenomenon of gravity, like evolution, is an accepted fact." - American Association for the Advancement of Science. Jeg er for øvrig enig i godt over halvparten av det du sier. Og så i samme slengen fordømmer du "kreasjonister." Altså egentlig ethvert menneske som mener verden ble skapt av en høyere makt og ikke oppstod i en sølepytt av en tilfeldighet i et tilfeldig og meningsløst univers. 2/3 av verdens befolkning, minst. Du fordømmer folk som tror at Holocaust har funnet sted slik historiebøkene beskriver det. 95/100 av verdens befolkning, minst. Endret 20. februar 2011 av Magnus_L Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 pk2010: Jeg skjønner jo din "frustrasjon" som stiller spørsmålstegn ved hvorfor det skal være forbudt å stå på gaten i Tyskland og si "Holocaust skjedde ikke" - når det ikke er straffbart å stå på gaten i Tyskland og si "Svartedauen skjedde ikke". Eller "Menneskeheten oppstod på Island, også utvandret vi derfra". Hadde du hatt lettere for å akseptere holocaust dersom det var lovlig å fornekte det i samtlige land? Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Du fordømmer folk som tror at Holocaust har funnet sted slik historiebøkene beskriver det. 95/100 av verdens befolkning, minst. Nei, jeg fordømmer ingen. Men jeg kritiserer to grupper mennesker: 1. De som vet at Holocaust er en løgn, men bruker Holocaust som et politisk redskap for å oppnå sine egne umoralske mål. 2. De som sluker propagandaen ukritisk. T.o.m. lenge etter at de har blitt konfrontert med alle hullene i Holoc-osten. Propaganda er ikke noe som hører fortiden til. Propaganda finnes fremdeles og over alt. Ikke bare steder som i gamle nazi-Tyskland eller dagens Nord-Korea, men her i Norge også. Roten til ordet propaganda er å propagere. Altså, man har interesse av en sak, et mål, og setter dermed i gang med å propagere for denne saken eller dette målet. Våre aviser, TV-programmer og Hollywood-filmer er fulle av propaganda. Dette må man forstå, og man må spørre seg: hmmm, hvorfor har det seg at myndighetene, og de som styrer med media gir meg akkurat denne vinklingen på historie og politikk? Kan det være at de faktisk lyger til meg, og isåfall hvorfor? Og hva er egentlig sannheten? Dette er hva såkalt revisjonisme og konspirasjonsteorier handler om: 1. Å dokumentere løgner og konspirasjoner. Samt misforståelser, feile konklusjoner osv. osv. 2. Og hvem er det som lyger og hvorfor? Og lyger de med overlegg eller repeterer de usannheter i god tro uten å vite at de er usannheter? 3. Hva er egentlig sannheten? Jeg har selv trodd på Holocaust-historien. Naturlig nok. Dette begynte med Anne Franks dagbok da jeg var 9 år gammel. Og så fortsatte det hele livet med all propagandaen jeg ble matet med. Det var ikke før jeg så dokumentaren av David Cole at jeg skjønte det hele var en svindel. Så jeg har stor forståelse for at den overveldende majoritet i den vestlige verden tror på Holocaust. Jeg håper bare folk er villig til å stille spørsmål. Istedenfor å stenge av tenkeboksen så fort Holocaust blir nevnt. Endret 20. februar 2011 av BelzeBob 2 Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Bb: Sånn for ordens skyld, kunne du tenke deg å avsløre hvilket år du var 9 år i? Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 80-tallet en gang. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Jeg har kommet litt over halveis i filmen til David Cole (det var den du reffererte til?) og det er helt klart elementer ved holocaust som virker suspekt. Vanligvis har jeg lite til overs for konspirasjonsteorier da de ofte er virkelighetsfjerne og direkte ulogiske, men det er vel ikke helt irrasjonelt å tenke at de allierte, og ofrene for nazistenes regime, overdrev tyskernes grusomheter i etterkrigstiden? Uten at det dermed betyr at Hitler var en kjernekar eller at verden er en eneste stor jøde-konspirasjon. Endret 20. februar 2011 av bögfisk 2 Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Vet ikke helt hva dette er, men det står "Leichenkeller" og ser ut til å være en plan for et underjordisk kammer. For eksempel en likkjeller. Ventilation ducts = ventilasjonskanaler. Noe som er bra å ha om man vil puste - og noe man til og med har i rom som ikke er underjordiske. Hvordan dette er bevis for at tyskerne hadde gasskamre vet jeg ikke. Er leiligheten min et gasskammer fordi den har innebygd ventilering? Hovedgrunnen til at man ville ha likkjelleren i en kjeller var nok at i en kjeller så er temperaturen lavere. Det viktigste i et likhus/en likkjeller er at man har lav temperatur. Det ligger jo lik der. Ventilasjon i noen grad er gjerne også viktig for å hindre forråtnelse og utvikling av farlige bakterier. Correct me if I'm wrong. Krematorier i tilknytning til likhus er også normalt. Ikke noe skummelt med det. Men gasskamre i tilknytning til ovner som står og brenner, det er skummelt. Da sier det før eller siden "pang." HCN - hydrogen cyanid, gassen som utvikles fra Zyklon B i kombinasjon med varme og oksygen - scorer "4" på en skala fra 1 til 4 for eksplosjonsfare. Røyking forbudt. Wyrd Adolf Eichmann: jeg er ikke ekspert på akkurat dette, men i et nøtteskall så svarte Eichmann "ja, javisst!" på alle tiltalepunkter. Og ikke bare det, men han smurte også så tjukt på som mulig. Han tilstod flere ting som var fysisk umulige. Delvis fordi han ville ha en siste latter før han ble hengt, og delvis fordi at sannheten skulle få "den siste latter" i ettertiden og triumfere over løgnen. La meg forklare: når folk med litt vett i topplokket hører hva Eichmann sa i rettssaken sin begynner de å tenke: "herregud... dette høres altfor tåpelig ut. Kan dette virkelig stemme?" Blodet sprutet ikke opp fra bakken i store geysirer i leirene. En bonde langt inne på fastlandet hadde ikke gjort om låven sin til et lufttett gasskammer og drev det med motoren fra en ubåt. Allikevel "tilstod" Eichmann å ha bevitnet slike ting. En annen offiser svarte når han ble spurt hvor mange jøder han hadde gasset, om det var 700- eller 800.000: "800.000? Nei, jeg gasset 25 millioner!" Mer om dette i dokumentaren "One Third of the Holocaust." Rudolf Höss, Auschwitzkommandanten sa at han hadde tilstått hva som helst; 4 millioner, 8 millioner, eller hvilket tall de ville han skulle tilstå. Höss var knekt av frykt og tortur. Et nervevrak. Noe vi også gjerne hadde blitt hadde vi fått den samme behandlingen. bögfisk Jepp, filmen jeg mente var "The Truth behind the gates of Auschwitz." Her har du enda mer David Cole: http://www.holocaustinfo.net/video2.php Endret 20. februar 2011 av BelzeBob 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg