fiskebollebiff Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Hele denne tråden burde blitt en bok. Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Av P.K. Belzenstein: "Vi satt og gasset oss." 1 Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2008/jul/14/september11.usa Ikke samme sak, men de samme prinsippene gjelder her også Lykke til! 1 Lenke til kommentar
pk2010 Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 Interessant å se at de øverste kommentarene i denne snart tre år gamle "artikkelen" har blitt sensurert. Gee, i wonder why. haha. Amerikanerne er mere våkne enn Nordmenn. Norge er etter all sannsynlighet et av de mest gjennomjudaiserte samfunn på jorden. 4 Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Jaha? Jeg får ikke heeelt det til å henge sammen med de siste par årenes kritikk rettet mot Norge ift. at man mener både norsk presse og regjering favoriserer palestinerne. Og hva med å faktisk bevise denne konspirasjonen dere mener ligger bak den offisielle versjonen av Holocaust? Jeg fikk forresten aldri noe svar på mitt spørsmål knyttet til hvordan påstanden om at Holocaust først ble offisielt på 1960-tallet kan stemme, når en allerede dokumenterte massedrap på jøder under rettsoppgjøret i Nürnberg. Lenke til kommentar
pk2010 Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 Fantasiene gjorde sitt inntog for fullt når man kunne søke om erstatning. 1 Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Var det et forsøk på et svar...? Prøver igjen: Massedrap på tysk side ble dokumentert under rettsoppgjøret i Nürnberg i 1945-46 http://en.wikipedia.org/wiki/Nuremberg_Trials Påstand fremsatt i denne tråden: Holocaust ble først offentlig kjent på 1960-tallet. Hvordan får man dette til å stemme overens? 1 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Igjen - bortsett fra vitner, video, bilder, dokumentasjon på leveranser av gass osv. Hvilke beviser er det dere vil ha? Det er visstnok presentert bevis på at det ble bestilt zyklon B i tilsvarende mengder til Norske leire også. Og er det egentlig et bevis at det ble bestilt når bruken av dette ikke er benektet? De desinfiserte klær og bygninger med dette tross alt.. 1 Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Vitnemål fra Nuremberg: Og enda flere historier fra Nuremberg: Vitnemål fra en tysk offiser som ikke passer så bra med den politisk korrekte versjonen av hva som foregikk i andre verdenskrig: "Streicher made several 'highly improper' remarks which were stricken from the record, and for which he was admonished, with the consent of his attorney, Dr Marx. One of these remarks has been deleted after the fifth paragraph of page 310 of volume XII of the typeset transcript <<page 337, line 30 of the German>>, but may be found on pages 8494-5 of the mimeographed transcript. Streicher said: If I might finish now with a description of my own life, it will be with the description of an experience which will show you, gentlemen, of the Tribunal, that without the government's wanting it, things may happen which are not human, not according to the principles of humanity. Gentlemen, I was arrested, and during my internment I experienced things such as we, the Gestapo, have been accused of. For four days I was without clothes in a cell. I was burned; I was thrown on the floor; and an iron chain was put upon me. I had to kiss the feet of Negroes who spit in my face. Two colored men and a white officer spit in my mouth, and when I didn't open it any more, they opened it with a wooden stick, and when I asked for water I was led to the latrine and I was ordered to drink from there. In Wiesbaden, gentlemen, a doctor took pity, and I state here a Jewish director of the hospital acted correctly. I state here, in order not to be misunderstood, the Jewish officers who are guarding us here in prison have acted correctly, and doctors who also treat me have even been considerate. And you may see from this statement the contrast from that prison until this moment." Fra: http://holocaustinfo.net/ebooks/CPeng.pdf Så spørsmålet, eller spørsmålene er: Hvilke vitnemål har vi tillit til? Kan vi i det hele tatt "bruke" Nuremberg-farsen til noe som helst - annet enn som dokumentasjon på en ...farse? Endret 14. mars 2011 av BelzeBob 1 Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Interessant å se at de øverste kommentarene i denne snart tre år gamle "artikkelen" har blitt sensurert. Gee, i wonder why. haha. Amerikanerne er mere våkne enn Nordmenn. Norge er etter all sannsynlighet et av de mest gjennomjudaiserte samfunn på jorden. Og det mest palestinifiserte? Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Ja, det er skremmende hvilken gigantisk makt palestinerne har over Norge. For ikke å snakke om alle pengene vi sender dem, Palestinacaust-sentrene vi bygger for dem og den norske forfølgelsen av Palestinacaust-fornektere. Ja, jeg tror sannerlig man kan si at palestinerne har ikke bare Norge, men faktisk hele verden, i sin hule hånd. Jeg blir også fryktelig lei av at skolebarn blir tvunget til å lese Palestinacuast-bøker på skolen og at Hollywood spyr ut så mange Palestinacaustfilmer og generelt filmer med et anti-jødisk, pro-arabisk/palestiner-budskap. Skal vi aldri få fred? Al Queida palestiner-terrorist angriper en fredelig israelsk tank: Palestinerne styrer også USA samt det internasjonale bankvesenet. Og de hadde mer enn en finger med i den russiske revolusjonen, massakrerte en bønsj med armenere, ukrainere, russere og mange andre. Den palestinske etterretningstjenesten er dypt involvert i suspekte saker verden over og den palestinske hæren er kjent for sin effektivitet og brutalitet. Palestina har også massevis av masseødeleggelsesvåpen. Den israelske patrioten Vanunu forsøkte å si noe om dette, men takket være palestinernes kolossale makt er det knapt noen som har hørt på hva Vanunu har å si. Hmm ja, bare ta en titt på hvem som er de 100 rikeste, og de 100 mektigste personene i verden, og du oppdager fort at omtrent halvparten av de er palestinere. Eksisterer det en global palestinsk konspirasjon? Selvfølgelig gjør det det. Konspirasjonen har mange navn - ett av de er Al Queida. Al Queida er overalt. Derfor kan du ikke ta din tannkremtube med på flyplassen. Palestinerne i Al Queida kan nemlig ha lagt en bombe i den. Endret 14. mars 2011 av BelzeBob 2 Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Kan du ikke kutte ut de tåpelige usaklighetene dine, BelzeBob? 2 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Og så slutter vi all tull og tøys, selv om vi er i oppslagstavlen så er ikke bevisst spolering av debatten gjennom åpenbar tulling aktuellt. Kom dere tilbake til tema og hold tøysingen marginalisert.Kommentarer tas på PM Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Dere ("kritikerne") er ufattelig useriøse, og det er sikkert derfor dere ikke har noen skrupler når det kommer til å overdrive, lyve og bedra for å vinne frem. Skam dere. Fikk forresten GM250 svar på spørsmålet sitt? (hvilken historiebok sier at tyskerne gasset 500 stk i et rom?). Det er skammelig at dere faktisk må dikte opp påstander som dere vet dere kan motbevise.. 1 Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Men hva var motivasjonen bak å samle alle jøder man kunne finne i leire? Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Fikk forresten GM250 svar på spørsmålet sitt? (hvilken historiebok sier at tyskerne gasset 500 stk i et rom?). Det er skammelig at dere faktisk må dikte opp påstander som dere vet dere kan motbevise.. Hørt om noe som heter "Google"? Skal jeg bli nødt til å google "1000 gassed gas chamber at-a-time" (el.lign.) for deg? Joda, vi har historier som sier 500, 1000 og sikkert 2000, 3000 og 4000 også. Snill som jeg er finner jeg nå frem et par slike gasse-påstander for deg. Alle sammen fra "ekte, autentiske og seriøse" nettsider: 700: http://www.lastrefuge.co.uk/data/articles/nazi_death_camps-Auschwitz/auschwitz_page1.htm 1000-1200: http://www.deathcamps.org/gas_chambers/gas_chambers_treblinka.html 1000-1200: http://www.fpp.co.uk/Auschwitz/docs/Tesch1.html 700-800: http://www.neveragain.org/1942A.htm Husk også at 20.000 ble sprengt i filler av en atombombe. Se vitnemålet fra Nuremberg noen innlegg tilbake. Men hva var motivasjonen bak å samle alle jøder man kunne finne i leire? De var erklærte fiender av nazi-Tyskland. Visste du forresten at tyskerne ikke var de eneste som samlet folk i konsentrasjonsleirer i andre verdenskrig? Og visste du at konsentrasjonsleirer var noe man hadde lenge før andre verdenskrig, og noe man fortsatt har den dag i dag? Endret 14. mars 2011 av BelzeBob 2 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Sukk... Skuffende tråd. Jeg trodde dere var smarte nok til å grave frem noe nytt, men dette er jo bare dritt som har blitt motbevist allerede. Jeg går og legger meg. Empty troll is empty! Ganske spesielt at du med din eksepsjonelle visdom ikke bruker litt tid på de filmene som er presentert her da. Du kan jo begynne med denne: The Last Days of the Big Lie (Higher Quality) Nææææ.. stress.. bedre å være troll ja... joda.. kan forstå det Er det denne type hull i taket du snakker om bidalaka? Det er vel et aksiom at det aldri har kommet så mye som en eneste zyklon b pellet ned det hullet der vel?? Er det noen som påstår det ennå?? Er du i det hele tatt i stand til å diskutere uten å spamme youtube-filmer? Er du i stand til å overse hva de faktisk viser deg? Ikke personlig ment altså, det er en del her som glatt debunker tråden uten å ha sett 5 minutter på en eneste film her. Da syns jeg de heller burde la være å si noe.. 1 Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 De var erklærte fiender av nazi-Tyskland. Og hva var logikken bak å erklære krig mot en hel rase + tilhører av religionen til denne rasen? Misunnelse? Mener å ha lest et sted at man kan bevise høyere intelligens hos "jøder" som rase enn hos andre. Hva galt hadde jødene gjort? Og benekter dere at de jødene som er påstått drept noensinne fantes? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Fikk forresten GM250 svar på spørsmålet sitt? (hvilken historiebok sier at tyskerne gasset 500 stk i et rom?). Det er skammelig at dere faktisk må dikte opp påstander som dere vet dere kan motbevise.. JA.. og det var ingen påstand, men snarere et spørsmål fra min side SE HER: Men du blandet kort og snakket om to krematorier fra Birkenau, gav de for få ovner, og latet som om de var Auschwitz? Det er ikke jeg som gjør ting komplisert. Jeg prøver igjen, vis meg "historien" som sier 500 pr krematorium. edit: skrivefeil :S spol deg frem 1:30 ut i denne filmen: http://www.youtube.com/watch?v=o_UDYJyiNmg Høres dette fornuftig ut? Endret 14. mars 2011 av αкαѕнα 2 Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) De var erklærte fiender av nazi-Tyskland. Og hva var logikken bak å erklære krig mot en hel rase + tilhører av religionen til denne rasen? Misunnelse? Mener å ha lest et sted at man kan bevise høyere intelligens hos "jøder" som rase enn hos andre. Hva galt hadde jødene gjort? Og benekter dere at de jødene som er påstått drept noensinne fantes? Tror vi må begynne med litt historie-pugging her. Ta en titt på denne til å begynne med: Les mer her: http://www.holocaustinfo.net - litt ned på siden. Poenget: i 1933 erklærte Judea krig mot Tyskland. Ja, Hitler erklærte også krig mot jødene kan det sies, men dette er kun den ene siden av mynten. Hva hadde jødene gjort? Vel, i følge Hitler konspirerte jødene sammen med England, USA og Sovjet om å ødelegge Tyskland, Europa, og egentlig hele resten av verden også. Nei, ikke vanlige herr og fru jøde nedi gata, men mektige og kolossalt pengesterke sionist-jøder. Jeg er helt enig med Hitler i at en slik jødisk konspirasjon, eller en konspirasjon som i høy grad bestod av jøder, eksisterte både dengang og i dag. Er det rett å sende vanlige og mer eller mindre greie jøder i konsentrasjonsleir? Nei, det er det gjerne ikke, men det er ikke det som diskuteres, er det vel? Det som er det "hete temaet" her på tråden er dette med at Hitler skal ha utryddet 6 millioner jøder - for det meste i gasskamre. Noe jeg aldri har sett beviser for. ------------------------------ Om jeg benekter hva......? Joda, jeg mener så absolutt at disse 6 millionene aldri eksisterte. Og derfor kan de heller ikke ha blitt holocaustet i gasskamrene. Går ikke å gasse mennesker som ikke eksisterer. Endret 14. mars 2011 av BelzeBob 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg