Gå til innhold

Hvor jeg vil reise før jeg dør

chipseh

Anbefalte innlegg

I går så var det et program på tv som handlet om et kjærestepar som reiste rundt omkring og hadde som mål å oppleve forskjellige steder og omgivelser før de da døde. Jeg fikk da ideen om det at jeg vil også skrive en liste om noen plasser jeg vil oppleve, noen kulturer jeg vil oppleve og noe som rett og slett bare må oppleves før jeg dør. :cool:

Jeg tenker at dette kan være et perfekt tidspunkt for meg å skrive en slik liste på nettopp fordi jeg er så ung og i følge statistikkene har så lenge igjen å leve.

Så jeg lurte da på om dere kan nevne en eller flere plasser hvor et eller annet må oppleves. F.eks noe jeg har veldig lyst til å oppleve da å Reise til Thailand og hilse på tigerne som munkene passer på. Så da om dere enten har opplevd noe slikt selv som dere mener bare burde oppleves så er det bare å skrive det opp her. Eller opplevelser som kan oppleves her i Norge slik som at jeg har fått anbefalt at om jeg ikke er redd for høyder så MÅ jeg rett og slett bare prøve fallskjermhopping.

Har du noe å komme med som jeg kan skrive på en slik liste? :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...