NikolaiBergan Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Mye mulig dette er feil sted for denne posten, men hadde ikke anelse om hvor jeg skulle poste den. Har tenkt til å lage meg et kabinett i tre som skoleoppgave i Kunst og Håndverk. Lurte derfor på om noen vet om en bra nettside med ON/OFF-knapper? Helst en norsk side. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Performance-pcs.com er vel de med best utvalg i brytere etc Ganske billig også samt rask levering til norge. Brytere av/på + reset Leds power on + hdd aktivitet Lenke til kommentar
NikolaiBergan Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 Performance-pcs.com er vel de med best utvalg i brytere etc Ganske billig også samt rask levering til norge. Brytere av/på + reset Leds power on + hdd aktivitet Tusen takk! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 du kan jo kjøpe en bryter på clas ohlson også. Koster 24 eller 34 kroner, husker ikke helt. Trykkontakt heter den. Men der er det ingen ledninger på, så da må du lodde på. Fungerer utmerket i min kasse jeg begynte å bygge på skolen. Lykke til med prosjektet da Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Microplex.no har jo en knapp de også Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 bestilte denne selv for en tid tilbake Lenke til kommentar
NikolaiBergan Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Tusen takk, tror jeg går for Meh. sin. Mange takk Crazyjoey, begynner å dra seg til nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå