bassmania Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 hey. jeg var på Nokia si hjemmeside og jeg så en ny tlf(N6600) som ser og har bedre spec enn SE t610. Lurer på om den kommer til å være det nye flaggskipet til Nokia, og er den verd å kjøpe? jeg vet at dere ikke vet så my eom den mobilen,men ta så her da. http://www.nokia.no/phones/6600/ Da får dere et bedre innblikk på nokia sin nye "flaggskip" Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Min mening: Hva som er "flaggskip" tror jeg ikke det er produsentene som bestemmer, men media. Anyway, ja - jeg tror dette blir Nokia's "store satsning". Det håper jeg på, får det ser ut til å bli en liten lekkerbisken.. "Dessverre" er få av funskjonene nye, men det er sjelden vi har sett alle funskjonene bak et deksel. Sist gang var vel T610. Gleder meg! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Det er jo ingenting veldig spesielt med den. Er jo kun en forbedret 7650... Det finnes forresten flere andre tråder som dreier seg om den mobilen. Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Synes det er overraskende at Nokia ikke har gitt 6600 støtte for stereo lyd. For de som ønsker å bruke den for MP3 blir det liksom ikke det samme med bare mono. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Merkes veldig godt på høyttalerne når de er mono ja. Testet nylig en 6800 og radioen hørtes elendig ut på høyttaleren fordi den var mono. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå