mojne_tisra Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Har noen konkret informasjon om disse to chipsettene ? Hva er forskjellen og ikke minst hva er best ? Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 ...3com er best :wink: ...jeg husker ikke om, det var TomsHardware eller om det var Anandtech som hadde en test med forskjellige nettverkskort, hvis jeg ikke husker helt feilt så var det 3Com som kom ut best.... Da er det jo bare å se på hvilket chipset 3Com bruker :wink: Frankey. kr.sand Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 3com er best ja, men også overlegent dyrt også. Hvis du har lite penger, tar du heller et realtek kort, disse "chip"ene er så standar når til dags at alle støtter dem. Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Jeg har : 1 3Com Fast..... 1 Realtek Fast...... Realteken bruker på langt nær så mye ressurser som 3-com kortet og gir derfor høyere overføringshastighet (Har hatt konstant 80mbit) mens jeg ikke klarer mer enn 65-70 samme hva på 3-comen. jeg bruker faktisk Realteken selv om jeg har det "beste" liggende i en skuff...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå