Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Jeg skal snart kjøpe ny pc, og har sett på en del kabinetter, blant annet CM 690 II Advanced. Det ser ut til at de fleste kabinettene har USB2-porter i front. Er det vanskelig å få byttet ut til USB3-porter? Jeg tenker da både på å få tak i deler og modde I/O funksjonspanel. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Om du skal fikse usb3 i front, så må du isåfall ha USB kabler som går ut på baksiden av maskinen og inn i usb3 portene der.. Har ikke hørt om et eneste hovedkort som ha interne USB 3 plugger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 jeg trodde Asus P8P67Pro hadde det. "- 4 x USB 3.0/2.0 ports (2 ports at mid-board for front panel support, 2 ports at back panel (blue))" Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Høres ut som det har interne plugger den der ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå