Phanzi Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Vurderer å kjøpe Olympus c-750, men blir ikke riktig klok på om det er lader og fjernkontroll med kameraet. Ser at noen på forumet skriver at de har fått disse innkludert, mens alle webshoppene jeg har mailet svarer at det ikke er innkludert. Ellers har jeg sett på Casio qv-5700 og Canon G3. Noen anbefalinger? Mvh Peter aka Phanzi Lenke til kommentar
pyttpytt Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg kjøpte nettopp et Olympus c-750 fra www.xd.no, og der fikk jeg med lader og fjernkontroll. Santer Lenke til kommentar
SW-547 Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Vurderer å kjøpe Olympus c-750, men blir ikke riktig klok på om det er lader og fjernkontroll med kameraet. Ser at noen på forumet skriver at de har fått disse innkludert, mens alle webshoppene jeg har mailet svarer at det ikke er innkludert. Ellers har jeg sett på Casio qv-5700 og Canon G3. Noen anbefalinger? Mvh Peter aka Phanzi Det er fordi disse web butikkene er rene "logistikk maskiner". Boks inn og boks ut raskest mulig= penger i kassa :wink: Og få disse til å gå ned på lageret og åpne en eske er en prøvelse. I mitt kamera fulgte det med oppladbare batteri og lader. En fjernkontroll/batterier bør jo ikke være avgjørende for kjøpet ditt da dette koster peanøtter å kjøpe som tilbehør. Det viktigste bør jo være om det er mulighet for fjernutløsning... :smile: (det hørtes ikke bra ut). Men C-750 er jo et helt annet kamera enn feks. G3, du må først bestemme deg for hva du syntes er gøy også handle ut i fra det. Personlig syntes jeg Casio hører hjemme på armen og ikke i fotobagen. Tom C-750 Galleri http://galleriet.akamera.no/albup46 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg fikk kameraet mitt idag, og lader + fjernkontroll var med. Bestillte fra Flexi-data. MVH Øyvind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå