Gå til innhold

[Løst] Noe bedre enn GeForceGtx460?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men som sagt kommer helt an på hvor mange slotter du har på hovedkortet pluss om du har stor nok PSU.

Jeg ble litt usikker. Ifølge det bildet http://gallery.ru/watch?ph=OVk-cU9qm tror jeg at jeg har 1 slot til, men jeg har ikke noe peiling.

Bildet over http://gallery.ru/watch?ph=OVk-cU9qd#feature=topclick

Såeh, er den 2 slots eller drømmer jeg bare forgjeves? :)

Endret av Nox4o
Lenke til kommentar

Eventuelt kan du ta avstand fra Elkjøps blasfemiske priser og kjøpe et GTX 460 for 990 kroner hos NetOnNet, og kombinere det med en Corsair Force 60GB SSD til 900 kroner. Her og her. Selv om Crucial C300 er regnet som det beste alternativet for tiden, så er forskjellen i teten i praksis så og si ikke-eksisterende. GTX 460 er som tidligere nevnt cirka 30% svakere enn GTX 560. Det holder i de fleste nye spill for å kjøre på høye innstillinger, og du kan som regel makse ut det meste dersom du har 1680x1050 oppløsning eller lavere. Skal du ha alt av AA på høyeste innstilling, kan det likevel være lurt med GTX 560 ja. :)

Lenke til kommentar

Eventuelt kan du ta avstand fra Elkjøps blasfemiske priser og kjøpe et GTX 460 for 990 kroner hos NetOnNet, og kombinere det med en Corsair Force 60GB SSD til 900 kroner. Her og her. Selv om Crucial C300 er regnet som det beste alternativet for tiden, så er forskjellen i teten i praksis så og si ikke-eksisterende. GTX 460 er som tidligere nevnt cirka 30% svakere enn GTX 560. Det holder i de fleste nye spill for å kjøre på høye innstillinger, og du kan som regel makse ut det meste dersom du har 1680x1050 oppløsning eller lavere. Skal du ha alt av AA på høyeste innstilling, kan det likevel være lurt med GTX 560 ja. :)

Jeg har bestilt GTX 560 allerede :) Ble litt usikker på valget når jeg las innlegget ditt, men når jeg kom fram til "skal du ha alt av AA", da falt alt sammen på plass. SSD'n får vente til neste måneden.

Tusen takk for alle svar, det var veldig hjelpsomt. Da har jeg fått svar på det jeg lurte :)

Endret av Nox4o
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...