Gå til innhold

Denon AVR 1909 - Ødelagt eller en sikring som har gått?

Anbefalte innlegg

Det var fest hjemme i går, og som vanlig blir det da fort litt høy musikk over noen timer, så da ble den var og skrudde seg av. Dette har skjedd flere ganger før og da har vi bare måttet vente litt før vi kunne skru den på igjen og fortsette. Før den evt kunne skru seg av igjen, osv.. Dette er vel den innebygde protect funskjonen. Men i går så ville den ikke skru seg på igjen. Det var uansett rett før vi skulle ut, så vi lot den være til i dag når vi stod opp igjen. Den ville fortsatt ikke skru seg på.

Vet ikke hva som har skjedd og hva vi kan gjøre for å få fikset det? Er den kun en liten sikring som har gått, eller er alt ødelagt? Dekkes dette av garanti/reklamasjon? Hvor lang garanti/reklamasjon er det på denne forsterkeren? Har søkt litt og så vidt jeg ser er den på 2 år, mens denne ble kjøpt for litt over 2 år siden :-/

Haster litt med å få svar da, det ikke blir musikk, tv, film, eller noe uten forsterkeren! Kjøpt fra hifiklubben om det skulle ha noe å si.

Mvh Olav B, G ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En forsterker har 5 års reklamasjonstid, ikke la noen fortelle deg noe annet. Hi-fi klubben er vel såpass seriøse at de ikke vil gi deg noe bry der?

Jeg har ikke så god peiling at jeg kan si hva som er gale med den, men be om reklamasjon via Hifi-klubben så slipper du å finne ut av det selv ;-)

Lenke til kommentar

Ok, var garantien jeg mente som var på 2 år, glemte å spesifisere det ;)

Men ja, da sender jeg epost til hifiklubben i morgen om jeg får tid. For dette var da noe du trodde reklamasjonen kanskje kunne dekke? Håper hvertfall det! Og at det blir fikset så fort som mulig! :)

Mvh Olav B, G ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...