Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Shave hår på brystet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kremen funker ikke, spesielt ikke weet hårfjerningskremen.. husker at jeg satt der en halvtime ekstra bare i håpet om at det skulle fungere.

Voks er greit, dyrt hvis du skal få det profesjonelt gjort men det får du gjort på f.eks Afroditeklinikken. Voks til hjemmebruk får du kjøpt så å si overalt.

Jeg er forøvrig interessert i epilator, man burde bruke under ett par tusen på en god en eller så bare napper det, men så kan du bruke den om og om igjen, uten krem og lignende, og de har garanti. Skal visst gjøre jævla vondt, men det er nå voks også.. pick your poisen liksom :p Begge deler har langvarende effekt i og med at roten blir dratt opp.

Høvel er en all-time favorite, kjapp, enkelt og effektivt. Men så merker du stubber som regel dagen etterpå igjen..

Lenke til kommentar

Jeg har fjernet håret på brystet i 2 år, før jeg for 1 mnd. siden sluttet med det. Har nå hår på brystet og magen og er rimelig fornøyd. Menn skal jo ha hår. Nå ser jeg ikke ut som noen ape da, men har man dét problemet, vil jeg anbefale voks. Selv om det verker som et *naughty word*

-Gutt 19

Lenke til kommentar

Jo. :)

Vis meg et bilde av en som tydelig trener bye og har hår på brøstkassa, der det ikke ser sært ut! :)

Er dette forsøk på trolling eller bare idioti?

Selvfølgelig kan man se bra ut med hår på brystet når man er muskuløs, hva faen?! Diskuterer dere virkelig det?

Har personlig hatt mye hår på brystet siden 16-17 års alderen, jeg har også godt markerte brystmuskler. Jeg pleier å trimme håret, altså barbere rundt kantene og skape symmetri. Jeg syntes dette ser bedre ut enn hvis du fjerner alt håret. Jeg trimmer med barbermaskin og høvel. Lykke til ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Er så evig glad for at kvinnfolket mitt foretrekker meg med hår på kroppen. På en annen side så tviler jeg sterkt på at jeg hadde føyd meg etter hennes ønske og barbert ca. 95% av kroppen dersom det motsatte hadde vært tilfellet.

Lenke til kommentar

Er så evig glad for at kvinnfolket mitt foretrekker meg med hår på kroppen. På en annen side så tviler jeg sterkt på at jeg hadde føyd meg etter hennes ønske og barbert ca. 95% av kroppen dersom det motsatte hadde vært tilfellet.

95%?

Er bare 5% av håret ditt på hodet, eller har du enorme mengder med hår diverse steder?

Nei, jeg turte ikke å si "på tissefanten"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det kom kanskje litt feil ut og prosentandelen er nok ikke noe som er utregnet. Pointet var i alle fall at jeg er en veldig hårete mann som til og med må barbere øreflippene. :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...