AnonymDiskusjon Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Hei! Som emnetittelen tilsier skal jeg fjerne håret jeg har på brystet. (jeg er gutt btw ) Jeg lurer på hva som gir best effektivt og varer lengst. Barberhøvel? voks? hårkremer eller noe? Og hvor kan det eventuelt kjøpes? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Voks varer nok lengst, men ikke spørr meg hvor. Jeg bruker høvel når det er nødvendig Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Bruker du høvel eller barbermaskin vil håret vokse raskere for hver gang du shaver. Håret vil også få en litt annen feel. Voks der i mot, fjerner helt ned til roten, og håret vil vokse ut i samme tempo som før. Hvordan feelen er, det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Det vil ikke vokse raskere uansett hva du gjør. Voksing vil vare lengst, og med en gang håret kommer ut igjen vil det føles litt hardere og spissere ut. Dette er fordi håret har presset seg gjennom huden. Etter en stund vil det være som normalt igjen grunnet slitasje. Lenke til kommentar
eksotisk-lady Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 hvorfor fjerne håret på brystet ? ikke gjør det. 4 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Det med raskere grohastighet er bare tull, det kan kanskje virke sånn når man begynner å barbere seg i fjeset, siden veksten kommer litt etter litt med alderen... 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 Hvor kan jeg skaffe voks til å fjerne håret? Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Vet ikke. Men hvorfor vil du egentlig fjerne det? Ser ikke problemet, hår på brystet er jo helt vanlig. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 Er ikke så veldig populært blant jenter når man er 18 år Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Det tror jeg ikke sjeggete brystkasse som minner dem om å klemme pappaen sin er heller. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Mistenker at det var det han mente... Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hår på Brystet viser at du er mann ! be proud of that hair ! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Eller så er det hår i kjeften, som hårene et visst emnet sted... Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 hår er hår , det er naturlig og mandig.. ser ingen grunn til å shave det vekk.. Det er også jenter som liker at litt hår er Sexy så Lenke til kommentar
lperik Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Kjør på med weet hårfjerning. Fåes kjøpt på dagligvarebutikken. Funker fjell. Til dere andre; minst like mange damer som foretrekker glatt hud fremfor krøllete svett brysthår når man leker. I tillegg ser jo brystmusklene myye bedre ut uten alt håret. Lenke til kommentar
Andael Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Mye snakk om hva damene liker, er det ikke greiest å gå ut fra hva en liker SELV? Siden barbering kutter håret tvert av, vil det gjerne virke striere/tykkere når det vokser ut igjen. Det håret som ble fjernet har jo vært utsatt for slitasje fra klær osv en stund. Voks varer lenger enn krem, men så er det jo hvor mye man vil lide for glattheten. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Krem virker kjekt, er jo bare å smøre på. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 hår er hår , det er naturlig og mandig.. ser ingen grunn til å shave det vekk.. Det er også jenter som liker at litt hår er Sexy så Fordi det ser ganske dumt ut (for en som trener mye styrke) å ha _den_ kraftige overkroppen, og så har han hår på brystet/ ryggen/ beina. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Nei det ser ikke dumt ut. Syns derimot det ser dumt ut med en barsking som har glattbarberte legger. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg føler at eneste gangbare unnskyldningen for det må være at man er svømmer... Huff nok et kjønnsstereotypisk fordom å bli kvitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg