L4ffen Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Ikke åpne spoileren hvis du ikke vil ha plottet avslørt. Altså, den siste videoen i single playeren er at Jack Marston ser ned på graven til John og moren, og så bare styrer jeg Jack i Free Roam. Det er ingen missions noen steder på kartet. Dette er helt annerledes enn jeg har hørt. Det må jo være noe mer enn det? Skal ikke Far Away (sangen) komme på slutten med en eller annen ordentlig slutt, med rulletekst og sånn? Lenke til kommentar
dignitasViper Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Lenge siden jeg spilte det, men søk det opp på google. Du har igjen en liten del hvor du spiller Marstons sønn. Du har igjen ett oppdrag tror jeg. Endret 13. februar 2011 av dignitasViper Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Du har en mission igjen som er plot-relatert. Det skal være et spørsmålstegn på kartet. Ser ut som en vanlig side quest, men hører til main quest. Epilog, om du vil. Lenke til kommentar
Jarley Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Siste mission starter på samme måte som et stranger-mission, med et spørsmålstegn på kartet. Du finner det i Blackwater om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå