P0nduz Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Hei Har akkurat skaffet meg en xbox 360 og trenger tips til noen gode spill. Liker best FPS. Har kjøpt meg: Black Ops Alan Wake Forza Motorsport 3 Er det andre must have spill der ute? JC Lenke til kommentar
Dudeadgy Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Mw2 er kjekt, men mange som hacker Gran Turismo 5, er et kjekt bilspill Mw3 kommer snart ut Killzone 3 Battlefield 1943 eller Bad Company 2 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Gran Turismo 5, er et kjekt bilspill Killzone 3 du kan vel også fortelle hvordan han skal spille disse på sin nye xbox? Ellers bør jo trådstarter prøve rainbow six lasvegas 1 og 2, hvis du liker litt mere realisme fps'ers. Litt gamle men veldig kule. Forza2 bør prøves da dette er noe bedre enn forza3 (min mening) race pro (den eneste simulator til konsoll) Endret 13. februar 2011 av 530XD Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Mw2 er kjekt, men mange som hacker Gran Turismo 5, er et kjekt bilspill Mw3 kommer snart ut Killzone 3 Battlefield 1943 eller Bad Company 2 Hvordan hacker man MW2 på Xbox? Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 For en ruglete 100-lapp på Play får du Just Cause 2. Med 35 timers spilletid har jeg klart 33 %. Mye action for pengene med andre ord. Lenke til kommentar
Dudeadgy Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Gran Turismo 5, er et kjekt bilspill Killzone 3 du kan vel også fortelle hvordan han skal spille disse på sin nye xbox? Ellers bør jo trådstarter prøve rainbow six lasvegas 1 og 2, hvis du liker litt mere realisme fps'ers. Litt gamle men veldig kule. Forza2 bør prøves da dette er noe bedre enn forza3 (min mening) race pro (den eneste simulator til konsoll) Glemte at de var kun på ps3, dumme meg Mw2 er kjekt, men mange som hacker Gran Turismo 5, er et kjekt bilspill Mw3 kommer snart ut Killzone 3 Battlefield 1943 eller Bad Company 2 Hvordan hacker man MW2 på Xbox? Laster ned fra dataen til xbox. Er desverre mange som bruker aimbot og sånt Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Var ikke klar over det, men tror det er en liten minoritet som benytter seg av det. Så tror ikke det er noe argument egentlig. Har iallefall ikke møtt noen som benytter seg av AIMBOT. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 da var just cause 2 kjøpt:) Takker for alle forslag så langt. er bare og komme med flere. MW2 har jeg på pc så er litt lei:P Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Trål deg igjennom Xbox Market. Du finner ofte et par bra spill der. Geometry Wars for eksempel! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 da var just cause 2 kjøpt:) Takker for alle forslag så langt. er bare og komme med flere. MW2 har jeg på pc så er litt lei:P last ned demoer fra xbox live. 8 av 10 spill suger balle så du kan spare deg for noen dumme kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå