Viocos Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Hei, har akkurat bygget meg ny pc. Skjermkortet er Sapphire Radeon HD6870. OS = Windows 7 64-bit Startet opp, alt virket fint. Installerte skjermkort-driver og restartet pc. Virker fint helt til jeg kommer til "windows starter opp" (loading screen) da alt blir svart. Da blir det bare stående slik. Driverfeil? Prøvd med eldre drivere uten hell. (Gått inn i sikkerhetsmodus og fjernet drivere). Prøvd annen HDD med ny windows med samme resultat. Må være skjermkortet det er noe galt med? Andre skjermkort og driver fungerer flott. Mvh Ørjan Lenke til kommentar
Viocos Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 130 visninger, ingen som vet? Skal jeg sende kortet tilbake til komplett.no og få de til å se på det? Mer av mitt oppsett dere trenger å vite mer om? Vet det er søndag, og de fleste har skallebank etter i natt. Men skulle hatt dette fikset asap. Hvis det er mer dere trenger å vite, si ifra, så skal jeg komme med det jeg vet. Skjermkortet har akkurat samme i feil i gamlepc'n min. Kommer til Windows 7 oppstart og så blir det svart. Etter jeg har installert driver riktignok. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Tja, du er nok på rett spor vil jeg si da. Virker som det er en feil på skjermkortet hvis du får samme problem på gammel PCen din. To forskjellige PCer, samme skjermkort, samme problem = feil på skjermkort. Etter som det dreier seg om et nytt kort, send det til Komplett og så ser du hva de finner ut. Lenke til kommentar
Viocos Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 Okei. Har nå sendt e-mail til dem, så får høre hva de har å si. Håper dette ordner seg, ladd for BF:BC2 nå kjenner jeg. Lenke til kommentar
Viocos Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Kortet er sendt inn og er mottatt. Bare å smøre seg med tålmodighet nå.. Lenke til kommentar
offtopic Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 fortsett å oppdatere, jeg har lignende problem og er nysjerrig på å finne feilen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå