pazertazer Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Hei, jeg har dual-screena med to skjermer siden jeg fikk en ny pc for snart 2 år siden. I forrige uke tok den eldste skjermen kvelden, og jeg har bare brukt den ene (som er ganske ny) etter det. Men, etter at jeg gikk fra 2 til 1 har jeg opplevd blinking når jeg gjør noen ting, som f.eks. se på klipp fra YouTube, bruker noen programmer og noen ganger helt uten grunn. Når jeg gamer, f.eks. i WoW så går det greit i spillet - men under login-screen blinker det også, og hvis jeg alt-taber og tar opp Chrome blinker det også. Blinkinga er ganske 'random', det varer i under ett halvt sekund av gangen og kan skje med små mellomrom (hvert 3. sekund) eller store (hvert 30. sekund). Dette blir jo i lengden ganske irriterende. Hadde forøvrig nøyaktig samme problemet med min forrige pc, men det var så mange problemer med den at jeg antok det ikke betydde stort. Noen som veit hva dette kan skyldes? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Du kan jo prøve med reinstallering av driverene. Det er fortgjort Reinstallering av skjermkort-driverene altså. Endret 13. februar 2011 av Merko. Lenke til kommentar
pazertazer Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 Har prøvd å reinstallere drivere, men det hjalp ikke. Bruker forøvrig Powercolor Radeon hd 4870, burde jo nevnt det kanskje i førstepost. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå