runawaydoffen Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 har et seriøst problem med lyden. da jeg skulle sette inn plugg for høyttalere, funket ikke bassen, så jeg gikk inn på "lyd" og på "dolby sound room" og kom tilfeldigvis borti en knapp. no funker ikke lyden og det står på lydikonet nede til høyre på maskinen at "ingen lydutdataenhet er installert" med en rød x foran. Hva skal jeg gjøre, har lett etter en gul trekant, men den har jeg ikke. har hatt pc'en i et år no, en packard bell easynote tr85. setter stor pris på svar snarest mulig! Lenke til kommentar
Marbyz Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Prøvd systemgjenoppretting? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Slå maskinen av, og på. Lenke til kommentar
runawaydoffen Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 Prøvd systemgjenoppretting? prøvde det nettopp, men funket ikke Slå maskinen av, og på. det var det første jeg gjorde, men fortsatt ingen lyd Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) okey nå skal jeg hjelpe deg med dette, trykk windows tast, høyre klikk på Min datamaskin, så trykk på administrer eller da manage, vent litt, gå på enhetsbehandling eller, finn lydkortet du bruker, høyre klikk og avinnstaler, og ikke hak av noe som helst, når du har gjort det, restart maskinen din Endret 13. februar 2011 av Mgut Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 så da skal dette funke, hadde akkurat samme problemet som deg Lenke til kommentar
runawaydoffen Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 okey nå skal jeg hjelpe deg med dette, trykk windows tast, høyre klikk på Min datamaskin, så trykk på administrer eller da manage, vent litt, gå på enhetsbehandling eller, finn lydkortet du bruker, høyre klikk og avinnstaler, og ikke hak av noe som helst, når du har gjort det, restart maskinen din finner ikke lydkortet så jeg går inn på "Lyd-, video- og spillkontrollere". der kom det ned to linker: "NVIDIA High Definition Audio" og "VIA High Defenition Audo". hvilken av de skal jeg så fall avinstallere? Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 har du gjort dette nå? Lenke til kommentar
runawaydoffen Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 har du gjort dette nå? 1000 hjertelig takk, no fungerer den Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 skjønte at det var feilen, har hatt denne feilen flere ganger på min bærbare pc, samme med wi-fi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå