Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Lyden fungerer ikke. "ingen lydutdataenhet er installert"


Anbefalte innlegg

har et seriøst problem med lyden. da jeg skulle sette inn plugg for høyttalere, funket ikke bassen, så jeg gikk inn på "lyd" og på "dolby sound room" og kom tilfeldigvis borti en knapp. no funker ikke lyden og det står på lydikonet nede til høyre på maskinen at "ingen lydutdataenhet er installert" med en rød x foran.

 

Hva skal jeg gjøre, har lett etter en gul trekant, men den har jeg ikke. har hatt pc'en i et år no, en packard bell easynote tr85.

 

setter stor pris på svar snarest mulig! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

okey nå skal jeg hjelpe deg med dette, trykk windows tast, høyre klikk på Min datamaskin, så trykk på administrer eller da manage, vent litt, gå på enhetsbehandling eller, finn lydkortet du bruker, høyre klikk og avinnstaler, og ikke hak av noe som helst, når du har gjort det, restart maskinen din

Endret av Mgut
Lenke til kommentar

okey nå skal jeg hjelpe deg med dette, trykk windows tast, høyre klikk på Min datamaskin, så trykk på administrer eller da manage, vent litt, gå på enhetsbehandling eller, finn lydkortet du bruker, høyre klikk og avinnstaler, og ikke hak av noe som helst, når du har gjort det, restart maskinen din

 

finner ikke lydkortet så jeg går inn på "Lyd-, video- og spillkontrollere". der kom det ned to linker: "NVIDIA High Definition Audio" og "VIA High Defenition Audo". hvilken av de skal jeg så fall avinstallere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...