Gå til innhold

HD Recorder hjelp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du søker på elkjop.no om "dazzle" eller noe lignende så får du frem noe lignende. Her er linken.Min lenke

Jeg foretrekker heller en "easycap" du finner mere informasjon om den på "dinside.no" Du må søke etter den. Jeg er ikke sikker på om noen av disse passer på PS3 siden den har HDMI kabel men de funker faktisk ganske bra ellers.

Du får med et redigeringsprogram og opptaksprogram men de er ikke noe gde. Jeg annbefaler deg da å skaffe "pinacle" eller noe lignende.

P.S. easycap kan du kjøpe på qxl for en ca 100 - 300 kr. JEg kjøpte min for 129 kr + frakt.

Håper dette var til god hjelp. :)

Lenke til kommentar

Hvis du søker på elkjop.no om "dazzle" eller noe lignende så får du frem noe lignende. Her er linken.Min lenke

Jeg foretrekker heller en "easycap" du finner mere informasjon om den på "dinside.no" Du må søke etter den. Jeg er ikke sikker på om noen av disse passer på PS3 siden den har HDMI kabel men de funker faktisk ganske bra ellers.

Du får med et redigeringsprogram og opptaksprogram men de er ikke noe gde. Jeg annbefaler deg da å skaffe "pinacle" eller noe lignende.

P.S. easycap kan du kjøpe på qxl for en ca 100 - 300 kr. JEg kjøpte min for 129 kr + frakt.

Håper dette var til god hjelp. :)

Tusen Takk!!! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...