Exodai Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hei. Hvis jeg oppretter en konto i DnB NoR og skal sette inn kontanter på DnB NoR sin bank, får jeg noe ekstra gebyrer da? Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Du burde ikke få noe gebyr for å sette inn penger i samme bank. Hadde du derimot satt inn penger i Dnb nor og sagt at du skulle ha de på en konto i f.eks Skandia-banken måtte du ha betalt gebyr. 1 Lenke til kommentar
Exodai Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Ah ok takk for svaret, har skandiabanken og se, men har begynt å jobbe som avis selger noe som gjør at jeg får lønn kun i kontanter og siden skandiabanken er en "pure" nettbank så går det ikke å sette inn penger på kortet. Da blir det bestilling av DnB NoR Visa kort og nettbank Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Dersom du har flere banker innenfor akseptabel avstand for kontantinnskudd, bør du undersøke vilkårene for de andre også før du bestemmer deg. Ikke sikkert at DnB passer best for din bruk av bank. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Det er greit å ha DnBNOR som lokalbank. De er ikke den billigste banken, men man velger gjerne den som er i nærheten. Jeg har også DnBNOR siden den er lett tilgjengelig. Men rentene på brukskonto er så lusne at det lønner seg å ha minst mulig penger der. Jeg overfører lønna til andre banker med bedre rente og det betaler jeg ingen ting for. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå