sinnaelgen Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) jeg får ikke oppdatert catalyst control senter til HD5770 skjermkorte mit. Jeg har lastet ned 64 bits Windows 7 versjonen siden det er W7 i 64 bit som er operativsystemet jeg bruker Etter at filene er pakket ut kommer jeg til velkomstbildet så velger jeg "neste" og får 2 valg - installer - AVinstaller Uansett hva jeg velger kommer Windows opp med meldingen at catalyst innstall manager har slutt å virke. etter en stund har man bare valget om å lukke programmet. Det skjer det samme enten jeg velger å kjøre programmet som administrator eller ikke. Hva pokker er det som er galt her ? Nå tør jeg heller ikke å fjerne den gamle versjonen av catalyst i fal den ny ikke lar seg installere. Windows søker å løse problemet med jeg finner ikke noe fornuft i det som kommer frem etter en lang stund Endret 13. februar 2011 av den andre elgen Lenke til kommentar
Kjetilbruno Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Du må avinstallere de gamle driverne først uansett før du skal legge inn nye. Kontrollpanel->Programmer og funksjoner->ATI Catalyst Install Manager(velg)->Endre Lenke til kommentar
johnandre93 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Eller hvis du har Steam kan du oppdatere driverne dine der med to klikk Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Nå har installeringsprogrammet alltid før fjernet gamle drivere og lagt inn nye automatisk. Installeringsprogrammet gir meg faktisk valget å fjerne de gamle driverne , men også dette valget feiler. Hva mener du med "steam" ? kontrollpanel -> programmer ->programmer og funksjoner . avinstallere eller endre et programm. jeg valgte catalyst install manager og det siste valget som hete express et elelr annet , som skall fjerne alle programmer som hadde med catalyst programvaren. da fikk jeg feilmeldingen "Windows opdaget at dette programmet ikke kjørte som det skulle " og jeg måtte lukke det nå får jeg ikke gjort det på nytt for di Windwos tilsynelatende forsøker å avinstalere det ( feilmelding om at jeg må vente til programmet er avinstalert ) uten at jeg ser noen aktivitet Endret 14. februar 2011 av den andre elgen Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg regner med at du har prøvd å laste den ned på nytt? Og restartet pcen? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Jeg regner med at du har prøvd å laste den ned på nytt? Og restartet pcen? Windows kranglet litt før det godtok at jeg ville fjerne det , noe jeg til slut fikk til. Nå skal jeg forøke å legge inn den nye versjonen jeg foretok en omstart men likevel så fant Windows og startet opp catalyst controll senter. nå jeg så forsøker å installere programmet på nyt skjer akkurat det samme . programmet virker ikke å må avsluttes Jeg hare også prøvd med tidligere versjoner av catlyst for W7 Det virker som om Windows av en eller annen grunn nekter meg å installere programvaren eller at Oset har overtatt fullstendig kontrollen over skjermkortet . Endret 14. februar 2011 av den andre elgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå