KarmaZ Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hei. Siden de fleste legger inn bilder her, lurer jeg egentlig på av hvilket program som er in for tiden. Jeg selv bruker et gratis alternativ fra Windows. Det suxs i det store sammenheng. Når det virkelig gjelder. Hvilket program bruker dere? Helst gratis. Enklere å nå fram med det :] Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Gimp blir mye brukt,her har du flere alternativer. Endret 12. februar 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Photoshop CS5 Extended, ikke gratis men du vet... GIMP ganske greit, gratis Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Denne tråden burde vel egentliug ligge i forumet for Bilderedigering og programvare - der ligger det jo også en del tråder (også stickys) som kan være informative. Selv bruker jeg FastStone Image Viewer til det aller meste og har også syslet litt med GIMP - men sistnevnte er jo atskillig mer avansert og konglomeratisk, med mye høyere brukerterskel. FastStone har det meste man trenger for å forbedre/endre et bilde - det som de mer avanserte billedfiklerne først og fremst vil mislike der, er de manglende mulighetene til å arbeide med lag og utvalg, samt støyfjerning. FastStone har heller ikke mulighet for panorama-stitching, så der bruker jeg AutoStitch eller MS ICE.. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Når det gjelder; Photoshop.. Jeg liker ikke Gimp, og det er ingen erstatter for Photoshop (min mening).. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Når det gjelder; Photoshop.. Jeg liker ikke Gimp, og det er ingen erstatter for Photoshop (min mening).. Det er egentlig det. GIMP har masse av det samme som Photoshop har men ikke alt. Men det kommer ann på hva man trenger det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå