Tekanne Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Hvilket spill skal jeg kjøpe? MM3 kan jeg bruke LIVE, men PDO har bedre Singelplayer! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 PDO er dritkjedelig! Kjøp heller mm3! Lenke til kommentar
The man! Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 begge to er like kule... så jeg kan forsåvit ikke hjelpe deg Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hmm. 2 ganske forskjellige spill. Ville sannsynligvis kjøpt begge. Du må bestemme hva du vil ha mest; multiplayer el. singleplayer. Ville kanskje marginalt gått for PDO først, siden Live! ikke kommer til Norge på ennå en stund... Athelas Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 PDO er altfor kort selv om den har en del ekstra greier utenom selve spillet. Jeg lurte faktisk på akkurat det samme som deg men jeg kjøpte POD p.g.a. den gode kretikken, noe jeg angrer på. Kjøp MM3 Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 jupp, gå for MM3, du runder PDO på 4 timer, så spiller du det aldri igjen Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Hadde hørt i evigheter at alle har snakka om at PDO er kort, men at det er et sånt spill man spiller om og om igjen.... Jeg kjøpte spillet, runda det på Easy, runda det på Normal (Lot det stå og gå på "mission 3" for å låse opp alt) og kødda litt rundt på ekstra- materialet... " Jaja, trivelig underholdning for en helg det *putte vekk* " (Hva med å kjøpe BG Dark Alliance?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå