ilpostino Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg sitter på en maskin med Ubuntu 10.10 og opplever at det er svært ujevnt lydnivå på både Spotify og Youtube. Det er de eneste stedene jeg hører på lyd så jeg har ikek noe annet sammenligningsgrunnlag for andre programmer. Plutselig kan lyden bli veldig lav for så å bli veldig høy et par sekunder etterpå. noen som har vært utsatt for noe lignende eller vet hva dette skyldes? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Kanskje det er høyttalerne? Hadde samme problemet med et Logitec Surrond-sett jeg hadde, viste seg at det var volum- og bass-styreenheten som var ødelagt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 det kan hende det er det men jeg synes det var enklest å skylde på noe i høytalerne har et Creative 2.1-system jeg har hatt leeeenge. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Teste å koble til et headset direkte til pc'en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå