fargebinders Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Heia, skulle ha meg en kopp te, men ble fascinert av den skarpe fargen på epleteen, og bare måtte ta noen bilder. Jeg håper på konstruktiv kritikk. Takk på forhånd! Endret 13. februar 2011 av fargebinders Lenke til kommentar
Ghazaa Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Heia, skulle ha meg en kopp te, men ble fascinert av den skarpe fargen på epleteen, og bare måtte ta noen bilder. Jeg håper på konstruktiv kritikk. Takk på forhånd! Kan ikke si at dette bildet gir meg noe særlig. Synes det er lite "trøkk" i bildet, hvis du skjønner. Først og fremst er ikke motivet helt i fokus. Dette gir bildet et noe tilfeldig preg. Kanskje du kunne prøvd med litt oppskarping? Kanskje justert eksponeringen 1/2 trinn, og økt kontrast litt også. Hvis du til slutt legger på en liten vignetering, tror jeg du har et bilde som gir meg litt mere iallfall. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Bileteknisk er det vel ikke imponerende. Jeg synes dog motivet er kult, og det var en utrolig fin farge. Fikk lyst på te jeg............ Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Har nå lagd meg en kopp te, ble en vanlig og kjedelig lipton etterrannet. Har du navn på teen, og hvor du har kjøpt den? Lenke til kommentar
fargebinders Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 Har nå lagd meg en kopp te, ble en vanlig og kjedelig lipton etterrannet. Har du navn på teen, og hvor du har kjøpt den? Hehe, den er kjøpt i Istanbul på et marked der Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Åja, men det skal være greit å fikse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå