Robols Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Showcase/Worklog: Audi A4 TQ - 2000 Etter å hatt lappen i snart ett år, har jeg nå endelig kjøpt bilen jeg har sikla på lenge. En Audi A4 turbo quattro, 2000 modell. Jeg kjøpte bilen helt orginal, alle servicer er tatt og bilen har kun hatt en eier. Etter jeg fikk bilen har jeg montert xenon i tåkelys, led parklys, led skiltlys, nye skilt og Forge 007. Venter på luftfilter av typen BSR optiflow. Så jeg skal prøve å ta bilder og skrive litt her! Det eneste jeg ikke er helt fornøyd med, er fargen på bilen og interiøret. Menmen. Får sa hva det blir til. Uansett, her kommer bilder fra annonsen: Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Pen bil og riktig motor og drivverk! Hvis jeg ikke tar helt feil heter fargen Melangé, og jeg synes denne er MEGET kledelig på B5! Jeg var heller ikke så overfornøyd med min beige i begynnelsen, men den vokser veldig på en! Og setene dine trenger virkelig, virkelig en rens. Endret 12. februar 2011 av ChristR Lenke til kommentar
Robols Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 Takk for tilbakemelding! Det er sant det du sier. Jeg har egentlig begynt å like fargen bedre. Bra du kom å sa det, sa slipper jeg å gå ut med store summer for lakkering! Skal prøve å rense og vaska når det blir litt varmere i lufta. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Har du planer om senk eller felg da? Lenke til kommentar
Robols Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Jepp. Før jeg kjøpte bilen hadde jeg store planer. Da skulle jeg ha full S4-styling osv, men nå har jeg bestemt meg for å lakkere den sorte plasten nederst, senke, sote, nye felger og ikke så altfor mye mer. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Høres ut som fine planer, det gjør mye! S4 er uansett gjort før Hva slags størrelse tenkte du på felgene? Lenke til kommentar
Robols Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Blir vel noen 18" tenker jeg. Jeg har forresten allerede klart å bytte ut denne tråden til en tråd på VACN. Har sett deg der og, så bare å kommentere der og! Tipper denne kommer til å dø ut, desverre. Lenke til kommentar
Robols Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=206923 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå