TheRocky Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hei Jeg er forelska noe voldsomt i ei jente og jeg klarer ikke å få henne ut av systemet mitt. Jeg tenker på henne vært eneste sekund. Vi er venner, men hun har sluttet snakke med meg av en eller annen grunn. Kan jeg få noen tips på hvordan jeg kan få henne til å like meg? I det minste bedre kontakt ? 1 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg tror jeg først ville fått henne til å prate med meg. F.eks spørre om du har gjort noe siden hun ikke prater med deg mere. Evt så kan du tenke enda nøyere etter om du vet om det er noe i hennes liv som gjør at hun kanskje ikke har tid/ork til så mye sosialisering for tiden. 1 Lenke til kommentar
TheRocky Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 Vi har holdt på fra starten av skoleåret i 9. klasse. Men så slutta henne å snakke med meg. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Holdt på? Men du kan jo spørre fremdeles? Lenke til kommentar
TheRocky Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 hva om jeg ikke får noe klart svar? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Da er det kanskje ikke verdt å fortsette? Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 hva om jeg ikke får noe klart svar? Du burde ikke sløse bort tiden din med å være keen på en som ikke er interessert. Hvis hun overhodet ikke svarer kan du bare tolke det som om at hun ikke er interessert, hadde hun brydd seg hadde hun funnet en måte å få svart deg på. Ikke mening å være douche, tenker bare at du trenger en liten dose realisme, ofte ikke enkelt å tenke klart når man er forelsket. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Er dere venner er du fucked Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Spør om hun vil sette seg på fanget ditt og høre om din harde oppvekst. Det trekker jenter! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå