Mattor94 Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hei, Jeg driver å ser på forskjellige sider og går veldig mye fram og tilbake og prøver å finne en pc som er best mulig, passer til mitt bruk og er relativ billig. For øyeblikke leter eg etter en pc som kan handtere spill som Starcraft 2 med bra grafikk og relativt bra over hele spillet. jeg leter etter en sånn pc med Windows 7 ultimate Full package, bra skjermkort prossesor, bra hardisk, 2-4gb DDR kort, Uten ekstern høytaller, med tastatur. Er det noen som kan hjelpe meg med det? Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Hadde vært greit om vi kunne fått hva ditt maksimum budsjett er Endret 12. februar 2011 av bekimc Lenke til kommentar
srbz Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hvorfor vil du ha Windows 7 ultimate? Hvis du ikke vil bygge selv, har Komplett endel greie ferdigløsninger som kan konfigureres selv. Lenke til kommentar
Mattor94 Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 Vell først og fremst tenker eg vell at maksimum blir 10000 hvis eg må ut med det for å få en god pc. Andre En venn av meg sa at det var veldig bra å få Ultimate Full package. Vet om Komplett, men vil vite om det er noen andre sider som gjør det samme men med større utvalg eller billigere Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 jeg vil nå si at 10000 kr er langt fra billigst mulig for å spille Starcraft 2. Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en titt på Agentspoon sin oppsett, godt balansert og rimelig. Agentspoon sitt oppsett Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 med billigst mulig mener du det oppsettet som gir mest for pengene? eller har du en idéel pris du helst vil holde deg til? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Andre En venn av meg sa at det var veldig bra å få Ultimate Full package. Nei, det er for de fleste bare sløsing av penger. De aller aller fleste har ikke bruk for mer en Home Premium. En ultimate versjon er ikke noe bedre til spilling. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 er vell noe theme greier, remote desktop-server og mulighet til å bytte språk som er de største forskjeldene. Lenke til kommentar
Mattor94 Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 10000 kr er bare en sum, det er noe eg kan pugge ut for en pc hvis eg må, men vil heller ha billigere. Tenker på at me full package kan eg få cd sånn at eg kan formatere pc flere ganger hvis det trengs. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Du kan formatere flere ganger med oem verisjon. koster vel 800 for Hone premium oem versjon. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Du skal spille Starcraft 2. Intel-prosessor er bedre enn AMD Hvis du kan vente til mars, vil jeg anbefale dette slik at du kan få neste generasjons prosessorer som er enda litt bedre for samme pris. Hvis du ikke planlegger å overklokke, er en i5-2400 helt utmerket til dette. sammen med RAM, HK og CPU blir vel dette omtrent 2500 kr GPU anbefales GTX 560, litt avhengig av hvilken oppløsning du skal spille på. Ca 2000 kr HDD: Spinpoint F3 1TB. 450 kr PSU: Corsair, NZXT eller Antec på en 550-600 W. Burde koste en 700 kr. OS: Windows 7 Home Premium 800 kr DVD-brenner: 200 kr Kabinett: Cooler Master 690 II Advanced 800 kr ? EDIT: Maskinen vil da koste deg ca 7500 kr Tastatur og mus må du velge selv, noe kan passe bra for meg, noe passer deg bra. Ingen er like Endret 13. februar 2011 av arni90 Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Du kan formatere flere ganger med oem verisjon. koster vel 800 for Hone premium oem versjon. kun med samme hovedkort. om man planlegger å oppgradere ofte er det lurt med en retail versjon, så man slipper å kjøpe ny lisens pr hovedkort. (mulig det er noen begrensninger på andre oppdateringer i tillegg, akuratt det husker jeg ikke i farta) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå