Gå til innhold

Best/billigest mulig gaming PC

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg driver å ser på forskjellige sider og går veldig mye fram og tilbake og prøver å finne en pc som er best mulig, passer til mitt bruk og er relativ billig. For øyeblikke leter eg etter en pc som kan handtere spill som Starcraft 2 med bra grafikk og relativt bra over hele spillet. jeg leter etter en sånn pc med Windows 7 ultimate Full package, bra skjermkort prossesor, bra hardisk, 2-4gb DDR kort, Uten ekstern høytaller, med tastatur. Er det noen som kan hjelpe meg med det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vell først og fremst tenker eg vell at maksimum blir 10000 hvis eg må ut med det for å få en god pc. Andre En venn av meg sa at det var veldig bra å få Ultimate Full package. Vet om Komplett, men vil vite om det er noen andre sider som gjør det samme men med større utvalg eller billigere

Lenke til kommentar

Du skal spille Starcraft 2. Intel-prosessor er bedre enn AMD

Hvis du kan vente til mars, vil jeg anbefale dette slik at du kan få neste generasjons prosessorer som er enda litt bedre for samme pris. Hvis du ikke planlegger å overklokke, er en i5-2400 helt utmerket til dette.

sammen med RAM, HK og CPU blir vel dette omtrent 2500 kr

GPU anbefales GTX 560, litt avhengig av hvilken oppløsning du skal spille på. Ca 2000 kr

HDD: Spinpoint F3 1TB. 450 kr

PSU: Corsair, NZXT eller Antec på en 550-600 W. Burde koste en 700 kr.

DVD-brenner: 200 kr

Kabinett: Cooler Master 690 II Advanced 800 kr ?

EDIT:

Maskinen vil da koste deg ca 7500 kr

Tastatur og mus må du velge selv, noe kan passe bra for meg, noe passer deg bra. Ingen er like

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Du kan formatere flere ganger med oem verisjon. koster vel 800 for Hone premium oem versjon.

kun med samme hovedkort. om man planlegger å oppgradere ofte er det lurt med en retail versjon, så man slipper å kjøpe ny lisens pr hovedkort. (mulig det er noen begrensninger på andre oppdateringer i tillegg, akuratt det husker jeg ikke i farta)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...