andy100 Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hei! jeg kjøpte en ny hp bærebar Pc tidligere i dag! Jeg har gått igjennom alle konfigurasjonene osv. blant annet måtte jeg opprette et passord. Når jeg nå skulle logge inn på Pcen for første gang (etter at den måtte stare på nytt) kommer jeg ikke inn!!!! jeg er helt sikker på hva passordet jeg har laget er, men det fungerer ikke!!! Hva kan ha skjedd og hva må jeg gjøre???? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 kan det hende du blir lurt av caps lock, enten da du opprettet eller når du prøver å taste inn passordet? 1 Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Du MÅTTE vel ikke lage passord??!?!?! Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Prøv å start opp i sikkerhetsmodus, er du heldig ligger det en Administrator-konto (pleier å bli laget et administrator-konto automatisk ved installasjon av Windows) du kan logge inn med der slik at du eventuelt kan slette den kontoen du har opprettet og lage en ny. Du MÅTTE vel ikke lage passord??!?!?! Hvis det er Linux, så jo Lenke til kommentar
andy100 Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg måtte ikke opprette passord, men jeg kunne velge om jeg skulle gjøre det eller ikke. Nå har jeg nullstilt hele pc'en, så den er tilbake på fabrikk innstillingene! tapte ingen ting på det siden jeg aldri hadde logget inn Lenke til kommentar
andy100 Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 så den fungerer nå? Jepp måtte tilbakestille pc'en til fabrikk innstillingene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå