charlsen Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Noen som har fått landspeeder eller swopebike? Hvor bra er personen deres? jeg er bare novice in marksman og novice in scout Kjempe kult spill Lenke til kommentar
thomas$ Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Noen som har fått landspeeder eller swopebike?Hvor bra er personen deres? jeg er bare novice in marksman og novice in scout Kjempe kult spill DEG SKAJE SNAKKE MED! når jeg kommer hjem. kan du lære andre folk dine skils. mitt er kommet nå også vøttø. men jeg får jo ikke prøvd det du vet hvorfor... jeg er på et bibliotek jeg og svarer deg her. vi snakkes på swg charlsen Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Kjøretøyer er ikke implementert i SWG ennå. Det kan derfor sies at ingen har fått tak i hverken landspeedere eller andre kjøretøyer. Lenke til kommentar
SirBurger Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Hepps Som han over sa så har de enda ikke fått implementert kjøretøy eller dyr som du kan ri på, men de jobber med det. Har lova at de kommer et par måneder etter slipp så vi får se. Hvor spiller du ? (dvs planet/by) Selv holder jeg til på Corellia i byen Coronet Elewo er navnet. Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Tenker jeg hopper på Bloodfin serveren når min kopi av SWG ankommer i posten. Har et par kompiser som allerede er godt i gang og hvor vi planlegger en by. De holder til i Keren, Naboo. Lenke til kommentar
charlsen Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Hepps Som han over sa så har de enda ikke fått implementert kjøretøy eller dyr som du kan ri på, men de jobber med det. Har lova at de kommer et par måneder etter slipp så vi får se. Hvor spiller du ? (dvs planet/by) Selv holder jeg til på Corellia i byen Coronet Elewo er navnet. jeg holder till i corellia tyrena på serveren sunrunner. Hvem server er dere på a? Lenke til kommentar
charlsen Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 når er serverene oppe igjen a? Lenke til kommentar
Esperados Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Hva er pingen deres? Min ligger på ca 180 og det er jo en del da.. Har ADSL fra NGT. Lenke til kommentar
SirBurger Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Hmms glemte å si hvilken server ja. Eclipse er den serveren som jeg og aller flest europeere spiller på tror jeg. Det stod på sida dems at serverne skulle være nede i 2 timer, og de blei tatt ned i 14 tida så da er de fårhåpentligvis snart oppe igjen. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Eclipse, Tatooine. Det er den uoffisielle Europa-serveren, så der får en som europeer størst utelling i antall spillere til sine egne tider. Lenke til kommentar
charlsen Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Eclipse, Tatooine. Det er den uoffisielle Europa-serveren, så der får en som europeer størst utelling i antall spillere til sine egne tider. Eclipse serveren er nå full Lenke til kommentar
Mr-ISO Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Da har endelig jeg også fått SWG! Er nå på Eclipse Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Eclipse serveren er nå full Serverne kan aldri bli permanent fulle. Utviklerne har sagt det ørten tusen ganger at det er ingen som helst grense for hvor mange karakterer som kan bli lagd på en server. Det er grense for hvor mange nye som kan lages, hvis det allerede er mange inne og spiller på serveren akkurat da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå