Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor tør ikke menn sjekke meg opp?

Anbefalte innlegg

Nei det er det ikke. Det er vel akkurat motsatt. den store feite burugla av en ottar feminist kan tru så mye hun vil at hun er en 9'er men det gjør henne ikke til en....

Det er jo bare ulogisk i seg selv at en ottar har lyst til å bli attraktiv for gutter..

Uansett, alt kan gjøres noe med. Det er ikke det genetiske utseende som har det meste å si når det gjelder å være attraktiv. Det er alt det andre som du kan ordne på selv. Klær, hygiene, hår, kropp, hudfarge, you name it. Også er det såklart andre ting som spiller en rolle når det gjelder attraktivitet. Som f.eks. kroppspråk, selvtillit, holdning, og genrelt alle egenskaper som mange damer finner attraktivt.

Så jo, du kan nok forbedre deg ganske mye, om du selv går inn for det.

Så hva skal til for at denne kvinnen skal bli omsvermet av alle de tøffeste badboysa på et utested?

ugly_people_292hA_640_01.jpg

Og hva skal til for at hun skal vinne miss world?

Tror du hun oppnår noen av disse med klær, hygene, eller fake tan og hårfarging?

Endret av flesvik
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så hva skal til for at denne kvinnen skal bli omsvermet av alle de tøffeste badboysa på et utested?

ugly_people_292hA_640_01.jpg

Og hva skal til for at hun skal vinne miss world?

Tror du hun oppnår noen av disse med klær, hygene, eller fake tan og hårfarging?

Det finnes såklart unntak. :p

Det å vinne miss world gidder jeg ikke engang å svare på...

Men du tror virkelig ikke hun hadde sett bedre ut om hun hadde slanket seg, skaffet noen nye klær, fjernet håret og fått på en parykk, og fått på seg sminke?

Den største grunnen til at hun ser rar ut er fordi hun er overvektig. Jeg tviler ikke på at hun kunne sett veldig mye bedre ut, for jeg ser ikke noe galt med selve annsiktet.

Har du prøvd å sammenligne en vanlig norsk jente som står opp om morgenen, med en vanlig norsk jente som er ute på byen en lørdagskveld?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...