StormEagle Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Nei det er det ikke. Det er vel akkurat motsatt. den store feite burugla av en ottar feminist kan tru så mye hun vil at hun er en 9'er men det gjør henne ikke til en.... Det er jo bare ulogisk i seg selv at en ottar har lyst til å bli attraktiv for gutter.. Uansett, alt kan gjøres noe med. Det er ikke det genetiske utseende som har det meste å si når det gjelder å være attraktiv. Det er alt det andre som du kan ordne på selv. Klær, hygiene, hår, kropp, hudfarge, you name it. Også er det såklart andre ting som spiller en rolle når det gjelder attraktivitet. Som f.eks. kroppspråk, selvtillit, holdning, og genrelt alle egenskaper som mange damer finner attraktivt. Så jo, du kan nok forbedre deg ganske mye, om du selv går inn for det. Så hva skal til for at denne kvinnen skal bli omsvermet av alle de tøffeste badboysa på et utested? Og hva skal til for at hun skal vinne miss world? Tror du hun oppnår noen av disse med klær, hygene, eller fake tan og hårfarging? Endret 15. februar 2011 av flesvik 3 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Selvtillit har da noe å si for et ligg også, jeg vil faktisk gå så langt som å si at selvtillit gjør sex morsommere... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Så hva skal til for at denne kvinnen skal bli omsvermet av alle de tøffeste badboysa på et utested? Og hva skal til for at hun skal vinne miss world? Tror du hun oppnår noen av disse med klær, hygene, eller fake tan og hårfarging? Det finnes såklart unntak. Det å vinne miss world gidder jeg ikke engang å svare på... Men du tror virkelig ikke hun hadde sett bedre ut om hun hadde slanket seg, skaffet noen nye klær, fjernet håret og fått på en parykk, og fått på seg sminke? Den største grunnen til at hun ser rar ut er fordi hun er overvektig. Jeg tviler ikke på at hun kunne sett veldig mye bedre ut, for jeg ser ikke noe galt med selve annsiktet. Har du prøvd å sammenligne en vanlig norsk jente som står opp om morgenen, med en vanlig norsk jente som er ute på byen en lørdagskveld? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Men enn om han er nygift? Dama står rett bortenfor? Jeg ville dødd om jeg ble avvist. Hopper heller i strikk. Tenk over årsakene til at du selv ikke tar initiativ, så har du nok svaret på hvorfor gutter ikke tar kontakt med deg ... 3 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hvorfor skulle noen anstrenge seg for å få kontakt med deg, hvis du ikke viser at du er tilgjengelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå