TheWankership Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Bare send meg en PM så garanterer jeg morro 9 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Problemet er at pene jenter hele tiden blir sjekket opp, og vet at de er attraktive. Dette gjør at de enkelt kan avvise menn uten å være redd for å gå "tom" for dem. Menn observerer dette og blir derfor redd for avvisning av pene jenter. Mindre pene jenter har ikke en slik overflod av gutter som gjør at de tør å avvise dem. 8 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Det aner meg at TheWankership ikke er alene om tilbudsgivningen. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Holder ikke alltid bare med hvordan du SER ut, men aller mest med hvordan du kommuniserer med omverdenen. Kroppsspråket er svært viktig, og om du sender ut noen pekepinner om at du ikke er FOR overlegen, men igjen ikke for lite selvtilitt, samt kanskje noen tegn på at du er klar for å bli sjekket opp så hjelper dette veldig. Om du har blitt noe skuffet så kan jo kanskje selvtilitten være i motbakke, og dette hjelper jo heller ikke på. Det er ikke spesielt lett å nødvendigvis sende ut de "riktige" kropssignalene, men om man har en veldig høytidelig holdning til seg selv, og samtidig faktisk ser ganske bra ut så ser jeg jo for meg at det minsker sjangsene for at noen sjekker deg opp. Må ærlig innrømme at jeg fint kan se på den "nest peneste" i en gruppe jenter fordi jeg kanskje tror det ikke er verdt bryet. Kjenner flere veldig pene jenter som gir inntrykk av å være veldig kostbare, noe som virkelig minsker populariteten i baren. Faktisk overraskende mye når du nevner det. Desverre ekstremt vanskelig å si noe som helst spesifikt om vi verken vet hvordan du er. Hvordan du synes selv er er jo en ting, men noe helt annet er hvordan signaler du sender ut. Ganske sikker på at det har noe her å gjøre. Det er jo lov å kanskje ikke pynte seg så mye om man er redd for at man er FOR pen? Edit: om man tror det kan hjelpe så finnes det fine og godt illustrerte bøker som godt beskriver hvordan man kan gjøre signalene sine tydeligere, samt tolke andre sine. Både for gutter og jenter. Endret 12. februar 2011 av Andrull 5 Lenke til kommentar
Ogrheimen Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hovedgrunnen er vel redselen for avvisning. De fleste gutter er veldig æres-kjær, og tanken på å bli avvist er avskrekkende for mange. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Det tror jeg og. Mange er redde for å sjekke opp over gjennomsnittelig pene folk. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) *Masse bra tekst* Veldig enig i det du sier. Kunne ikke sagt det bedre selv faktisk. Jentene som hele tiden får høre hvor deilige de er blir jo noen overlegne divaprinsesser som tror de kan få alt og alle. De kan nok det, men etterhvert blir de lei av 2-ukers forhold og vil ha noe mer serriøst. Men da er gutta opptatt med de 'mindre pene' jentene som har blitt de peneste for dem fordi de 'mindre pene' har en nydelig personlighet, og etterhvert som man kjenner en person, blir den personen finere og finere. Så til dere som tror dere kan få hva dere vil: Ikke være FOR kresen. Det ER lov å se en fyr i øynene som ikke kunnet komme på forsiden av en modellmagasin i stedet for å ikke se på han i det hele tatt. Endret 15. februar 2011 av The Catalyst 3 Lenke til kommentar
iKent Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 *Masse bra tekst* Veldig enig i det du sier. Kunne ikke sagt det bedre selv faktisk. Jentene som hele tiden får høre hvor deilige de er blir jo noen overlegne divaprinsesser som tror de kan få alt og alle. De kan nok det, men etterhvert blir de lei av 2-ukers forhold og vil ha noe mer serriøst. Men da er gutta opptatt med de 'mindre pene' jentene som har blitt de peneste for dem fordi de 'mindre pene' har en nydelig personlighet, og etterhvert som man kjenner en person, blir den personen finere og finere. Så til dere som tror dere kan få hva dere vil: Ikke være FOR kresen. Det ER lov å se en fyr i øynene som ikke kunnet komme på forsiden av en modellmagasin i stedet for å ikke se på han i det hele tatt. Riktig;P den såkalte "mermaid effecten". (Lurer du på hva det er? Se HIMYM / søk barney stinson: the mermaid effect på youtube.). Jo mer du blir kjent og bruker tid med en person jo finere blir personen. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Så til dere som tror dere kan få hva dere vil: Ikke være FOR kresen. Det ER lov å se en fyr i øynene som ikke kunnet komme på forsiden av en modellmagasin i stedet for å ikke se på han i det hele tatt. This. Det er lov å være litt realistisk, jenter. Ikke sikt etter nieren når dere selv befinner dere et godt stykke nede på skalaen. 3 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Det er lov å være litt realistisk, jenter. Ikke sikt etter nieren når dere selv befinner dere et godt stykke nede på skalaen. Det finnes jo ikke akkurat noe fasitsvar på hvor på skalaen du selv ligger. Å si at man bare skal kunne gå etter personer du mener ikke er penere enn deg selv er jo bare helt idiotisk. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Sjansene er større for å lykkes når du ikke bare går etter de som er i ligaen over deg. Like barn leker best. Endret 15. februar 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Om jeg vet jeg har en sjanse eller allerede virkelig får lyst på en pen jente så flørter jeg med henne, men det skal nevnes at det er helt ufattelig irriterende at pene jenter er tiltrukket til drittsekker. Du kan si hva du vil, men slik er det i altfor mange tilfeller, og det er en ufattelig stor turnoff. 1 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hmmm, synes det virker rart at du er altfor pen til å bli sjekka opp. Jeg sier ikke at du ikke er attraktiv, men jeg observerer alltid at det er de "super-peneste" jentene som har 20 mannfolk rundt seg på utesteder. For eksempel var jeg ute med en liten gjeng for noen helger siden. Den ene jenta som var med er noe av det peneste jeg noen sinne har møtt. Jeg er relativt opptatt, og hun hadde kjæreste. Jeg synes det var komisk å observere de titalls gutta som prøvde seg. Selvfølgelig uten hell. Han ene ble så innpåsliten at jeg gikk bort og tok armen min rundt henne og ropte "Hei elskling". Han gikk, og hun takket meg. Skikkelig fine jenter blir sjekka opp. Jeg tror ikke det er prestasjonsangsten blant gutta som er problemet (denne forsvinner heeelt med litt innabords). Jeg tipper at du alltid er den som er fysisk midt i gjengen din. At du alltid sitter innerst. Tenk deg at en potensiell partner på krabbe over tre av venninnene dine for å nå deg. Litt tungvint for dem? Du kan jo også ta sakene i egne hender 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Ingenting er bedre enn en jente som viser initiativ, viss ikke virker du bare kald! Og ingen gutter liker det 2 Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Det er forsåvidt et godt poeng. Hvis du i det hele tatt i nærheten av brisen er du jo kongen av verden. Det kan jo hende trådstarter må gjøre noe med saken selv. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Sjansene er større for å lykkes når du ikke bare går etter de som er i ligaen over deg. Like barn leker best. Den eneste som bestemmer hvilken liga du selv er i, er nettopp deg selv... 1 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Selvsagt, det er opp til deg selv å bestemme. Det er flott å ha et godt selvbilde, men det hjelper lite å gi seg selv toppkarakter når jentene mener du bare er verdt halvparten. 2 Lenke til kommentar
DMN Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Det å mene man selv er attraktiv kalles vel å ha et godt selvbilde. Det å være attraktiv men selv ikke mene det, er jo det motsatte, og mange gutters drøm. Snakk for deg selv, personlig elsker jeg jenter med selvtillit og de fleste av kompisene mine er enige. Men OP; bli bedre til å sende ut signaler Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Sjansene er større for å lykkes når du ikke bare går etter de som er i ligaen over deg. Like barn leker best. Den eneste som bestemmer hvilken liga du selv er i, er nettopp deg selv... Nei det er det ikke. Det er vel akkurat motsatt. den store feite burugla av en ottar feminist kan tru så mye hun vil at hun er en 9'er men det gjør henne ikke til en.... Endret 15. februar 2011 av flesvik 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Snakk for deg selv, personlig elsker jeg jenter med selvtillit og de fleste av kompisene mine er enige. Men OP; bli bedre til å sende ut signaler Såklart, om du ser etter kjærestemateriale, så er selvtillit en god ting. Men om du kun er ute etter et ligg, så tror jeg ikke det spiller så stor rolle. Nei det er det ikke. Det er vel akkurat motsatt. den store feite burugla av en ottar feminist kan tru så mye hun vil at hun er en 9'er men det gjør henne ikke til en.... Det er jo bare ulogisk i seg selv at en ottar har lyst til å bli attraktiv for gutter.. Uansett, alt kan gjøres noe med. Det er ikke det genetiske utseende som har det meste å si når det gjelder å være attraktiv. Det er alt det andre som du kan ordne på selv. Klær, hygiene, hår, kropp, hudfarge, you name it. Også er det såklart andre ting som spiller en rolle når det gjelder attraktivitet. Som f.eks. kroppspråk, selvtillit, holdning, og genrelt alle egenskaper som mange damer finner attraktivt. Så jo, du kan nok forbedre deg ganske mye, om du selv går inn for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå