Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor tør ikke menn sjekke meg opp?

Anbefalte innlegg

Jeg skriver dette med sterk fare for å bli oppfattet som fryktelig innbilsk, men jeg MÅ spørre dere gutter...

Tør dere ikke snakke med de pene jentene?

Jeg er ikke noen fotomodell, men jeg er høy, blond og ser bra ut. Jeg smiler og hilser på folk. Jeg har stor omgangskrets og er veldig utadvendt. Morsom får jeg også høre at jeg er. Jeg er IKKE en av de pene jentene som står og ser sur ut i baren...

Når jeg er ute med venninnene mine er det derimot ikke mange som snakker til meg, eller langt mindre forsøker å sjekke meg opp på noe vis.

Og så begynner jeg å lure på om de rett og slett ikke tør??

De "mindre pene" venninnene mine drar mannfolk så det hyler, og jeg vil også bli snakket til...

Så..gutter...får dere prestasjonsangst hvis noen er attraktive?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja.. det kan jo hende vi tenker "hakke sjans uansett.." og lar sjansen gå fra oss, men det må vel være et eller annet som gjør at ikke så mange sjekker deg opp da, det kan jo være så mangt det. :)

Edit; Men du finner ikke "mannen i ditt liv" på byen eller i en pub uansett, da.. med mindre du kun er ute for et....sosialt fysisk samvær.

Edit2; nicket ditt antyder at du er født i 77, altså en dame i sin beste alder på 34, da hadde det vært hyggeliere om du ikke automatisk tror at det kun er "gutter" som er aktiv på forumet her.

Endret av XanderZ
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja.. det kan jo hende vi tenker "hakke sjans uansett.." og lar sjansen gå fra oss, men det må vel være et eller annet som gjør at ikke så mange sjekker deg opp da, det kan jo være så mangt det. :)

Forslag? Hehe

Helt ærlig, jeg er rimelig oppegående og føler meg trygg på at jeg ikke frastøter folk verken med lukt, uanstendig oppførsel eller dårlig rykte.

Men du sier altså at dere kan finne på¨å tenke at dere ikke har sjans?

Vi jenter gjør jo det, så det er vel logisk at menn også kan tenke sånn, men jeg trodde ærlig talt de fleste menn bare gikk for det de ville ha..

Lenke til kommentar

Jeg trenger ikke finne mannen i mitt liv, men jeg vil jo også ha det litt gøy innimellom. Hadde ikke dødd av litt tilfeldig moro en gang i blandt.. :innocent:

Hvordan vil dere bli sjekket da?

Dette har jeg desverre ikke et svar på, da jeg ikke liker å dra på byen,

det blir for mange fjortisser der for min smak.

Jeg holder meg hjemme med god drikke og godt selskap :)

Evt. meg og noen kamerater som drar på en spesiell pub med ca 150 ølsorter og smaker oss frem til kveldens favoritt :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg ville dødd om jeg ble avvist.

And we have a winner...

Skjørt ego er fryktelig lett å oppfatte, og fryktelig turnoff.

This.

Et bilde hadde vært kult da :)

And this. :)

Må også spørre, hvor gammel er du? Og hvor høy er du?

Men nå er det ikke bare utseende som teller for menn heller. Det er flere andre faktorer som spiller inn.

Lenke til kommentar

Mange av oss har erfart at en del av de damene som er veldig klar over hvor attraktive de er

Må legge til noe her. Det er også forskjell fra å mene at man selv er attraktiv, og å faktisk være veldig attraktiv for gutter.

Det å mene man selv er attraktiv kalles vel å ha et godt selvbilde.

Det å være attraktiv men selv ikke mene det, er jo det motsatte, og mange gutters drøm. Jenter med dårlig selvbilde, som er lette å få til sengs, enten det er for at jenta skal få en bekreftelse på at noen vil ha dem, eller fordi guttene ser at jenta er "sårbar" og er derfor et "lett bytte".

Jenter med et veldig godt selvbilde kan muligens virke overlegne og har kanskje mye større krav til gutter enn det andre har. De mener selv de fortjener det aller beste, og nøyer seg ikke med det beste de finner. Jeg vil tro mange gutter er redde for slike jenter fordi de er sikre på seg og selvstendige, og de vet hva de vil ha. Guttene ser på disse jentene at de har større verdi enn dem selv, og vil ikke engang prøve seg.

Det er nå hvertfall mine tanker.

For alt vi vet er kanskje ikke TS pen i det hele tatt, men har bare et veldig godt selvbilde.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...