DarrenShan Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hei, jeg har fått et problem de siste dagene. Iphonen viser at jeg er tilkoblet med ikonet på toppen av skjermen, men jeg kommer likevel ikke inn! Når jeg laster inn en side eller bruker facebook, står det bare at jeg ikke har nett. Når jeg drar ut strømmen på ruteren og switchen, venter ti sek og setter dem inn igjen, virker det igjen til neste gang jeg kommer på nettet, altså etter en tur ut. Jeg gjennomfører samme prosess og kommer inn igjen, men kommer ut like kjapt. Jeg har prøvd å slå av og på, slå av nettverk og på igjen, men ingenting virker. Det virker som jeg enten må gjenopprette, noe jeg ser som siste løsning, eller få tak i ny ruter. Eller har noen et forslag? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hvordan fungerer det på andre nettverk? Lenke til kommentar
DarrenShan Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 Det funker helt fint på skolen. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Da ville jeg forsøkt å oppdatere firmwaren på routeren, evt bare resette den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå