Dr. Mobius Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Heisann! Jeg er ute etter bøker (helst sci-fi, fantasy eller krim) hvor hovedpersonen i boka er slemmingen, the bad guy om du vil. Har dere noen gode forslag til slike bøker? Det bør helst være engelske bøker. Synes ikke norsk egner seg så godt som et fortellerspråk. Edit: Jeg har lest American Psycho, Hannibal og Fight Club allerede. De faller jo litt innunder dette, men er ikke sci-fi eller fantasy. Endret 12. februar 2011 av Ordinary guy Lenke til kommentar
_Amund_ Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Krim: Gudfaren-bøkene av Mario Puzo. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Hmmmm, mja, slett ikke dumt Takk for tipset! Flere forslag? Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Du kan jo se om du finner noe her. Både The Dark Tower og The Hitchhiker's Guide to the Galaxy kan trygt anbefales. Lenke til kommentar
Pimmy Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 The Killer Inside Me av Jim Thompson, jeg likte den veldig godt. Du får den på play.com til en billig penge. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 Du kan jo se om du finner noe her. Både The Dark Tower og The Hitchhiker's Guide to the Galaxy kan trygt anbefales. Lest begge seriene. Skal sjekke lista. Takk! The Killer Inside Me av Jim Thompson, jeg likte den veldig godt. Du får den på play.com til en billig penge. Den har jeg ikke lest. Noteres! Takker! Lenke til kommentar
_pace_ Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Forbrytelse og Straff av Dostojevskij Min favorittbok også.. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Er veldig mye warhammer litteratur, bude sci-fi og fantasy der du følger de slemme. Alt fra onde alver, menneskelignende rotter til onde space-marines. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Er veldig mye warhammer litteratur, bude sci-fi og fantasy der du følger de slemme. Alt fra onde alver, menneskelignende rotter til onde space-marines. Ooooo! Warhammer! Har du noen titler? Jeg har nemlig lett etter litt god "Chaos-litteratur" Gjerne fantasy-warhammer, altså ikke 40k. Endret 26. februar 2011 av Ordinary guy Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Her er linken til the black library hvertfall, http://www.blacklibrary.com/ . Kan sikkert finne noe der Har ikke lest så mange bøker der man følger en chaos helt, men er jo Wulfrik. http://www.blacklibrary.com/Warhammer/Warhammer-heroes/Wulfrik.html Er dog masser av bøker der heltene kjemper mot chaos Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Ser det er noen av CL werner der du følger en khorne chaos warrior, og en om nurgle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå