Jajakanskjedet Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hei Jeg ønsker å dele bildene mine som jeg legger i felles mappa med en windows vista pc (jeg har windows 7). Når jeg går inn i fellesmappa på vista pcen, ser jeg ikke filene jeg la inn i mappa på den andre pcen. Jeg har prøvd forskjellige ting som å "tillat fildeling" osvosv, men kan fortsatt ikke få det til. Noen tips? Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Du har nødt til å lagre det du vil dele i dele-mappen om jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 Du har nødt til å lagre det du vil dele i dele-mappen om jeg husker riktig. Det har jeg gjort, men det vises ikke på den andre PCen. Lenke til kommentar
Sowny Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 https://www.dropbox.com/ Noe jeg synes er et veldig bra program! Minuset er at man må betale for å få mer plass, men de kan jo ikke bare ha alt gratis heller *Pluss at det fungerer på IOs/Android da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå