GamerX Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Ja, nå er tiden inne for å invistere i ny data. Dette skal skje i løpet av dagen/morgendagen. Så jeg lurte igrunna bare på om dette oppsettet ser greit ut? Har CD-rom btw Handleliste Takk for all hjelp/tips/innvendinger Endret 12. februar 2011 av GamerX Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Hva skal PC'en brukes til? jeg ville uansett anbefalt deg å installere OS+mest brukte applikasjoner på en SSD ! finnes floppy fortsatt? Endret 12. februar 2011 av a_strann Lenke til kommentar
GamerX Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Hovedsakelig spill som CSS, MW2, BlacOps, BF:B2 etc Ja, SSD blir senere Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hovedsakelig spill som CSS, MW2, BlacOps, BF:B2 etc Ja, SSD blir senere Hvorfor vente med SSD? Lenke til kommentar
GamerX Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) floppy xD Nei CD-rom penger.. Edit: Men det jeg lurer mest på er om skjermkortet får plass i kabinettet og hvorfor på Brikkesettet det står for core i3/i5/i7 ?? Aldri sett før Endret 12. februar 2011 av GamerX Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Tror nok gpun passer i kabinettet Men ta og velg ett litt billigere hk og billigere cpu. Så får du råd til en ssd Lenke til kommentar
GamerX Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Hehe, tar og slenger inn denne her jeg Da blir det vel PC vil jeg tro Noen som har peiling på hvorfor det står "For core i3/i5/i7" på RAM-brikkene? Lenke til kommentar
gaasart Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Noen som har peiling på hvorfor det står "For core i3/i5/i7" på RAM-brikkene? Har med spenninga de er levert til å takle. AMD har som default 1.5V til ram, mens Intel opererer med 1.65V. Er ingenting i veien for kompabilitet, de kommer bare til å kjøre 1.5V med mindre du selv går i BIOS og forandrer det manuelt. Lenke til kommentar
GamerX Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Noen som har peiling på hvorfor det står "For core i3/i5/i7" på RAM-brikkene? Har med spenninga de er levert til å takle. AMD har som default 1.5V til ram, mens Intel opererer med 1.65V. Er ingenting i veien for kompabilitet, de kommer bare til å kjøre 1.5V med mindre du selv går i BIOS og forandrer det manuelt. Ok, takk. Dette var veldig nyttig Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 850 watt er strengt talt unødvendig, menmen. Ikke gå for en 32GB's SSD. Det er alltid fint å ha litt å gå på med lagringsplass, og dobbelt så mye lagringsplass (64 GB) og mye høyere hastigheter får du for 300 kroner ekstra (Crucial Real C300). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå