Gjest Slettet-cvVoQz Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Sliter med å få views på youtube. Kan noen gå innpå min youtube-kanal å se hva jeg gjør rett og hva gjør galt? Takk på forhånd. http://www.youtube.com/johannesguitarist Lenke til kommentar
Pentimuml Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 tror det mest effektive ville være å øve inn litt Justin Bieber eller Lady GaGa på den gitaren Lenke til kommentar
chilin Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Ja det er noe som drar mange folk. Mainstream musikk eller i hvertfall litt sanger som er litt kjent. Det som også hjelper er å ikke gjør det samme som alle andre... Finne på noe spesielt i dine videoer som kjennetegner deg. (som f.eks at du alltid snurrer gitaren rundt 1-2 ganger før du begynner å spille) Folk vil se at dette ikke er rett på spilling men at du har din egen greie som du gjør før du spiller.... Er vell de tipsene jeg kan gi som jeg vet om ^^ Lykke til videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå