Gå til innhold

Jeg har mørke øyeposer. Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare husk å ikke bruk hudkremer som ikke er beregnet på huden rundt øyet på området rundt øyet. Huden der er veldig tynn og ganske sensitiv. Bruker du feil produkt der vil du bare gjøre mer skade.

Et annet tips er jo å minimere stress. Det er jo i dagens samfunn en kjent sak at stress påvirker deg fysisk på mange måter. Bare se på Jens Stoltenberg. Stress = poser under øynene.

Lenke til kommentar

Som selveste SolanGundersen sier, så finnes det produkter for det. Jeg bruker en AntiStress EyeCream noen ganger, den fungerer ypperlig. Den brukes om dagen. Ellers så fungerer det med ulike ansiktshudkremer også, får hele ansiktet til å se mer opplagt ut.

Hvor får jeg tak i den du nevnte? Har googlet med lite relevante resultater..

Lenke til kommentar

Kom på enda en ting: Skal finnes øye-roll on(eller noe sånt, ser ut som en liten deodorant visstnok) som skal minske ringer under øynene

Jeg har prøvd det meste av øye-roll on, og ikke en av dem har fungert. Nå kan det hende at det varierer fra person til person...

Lenke til kommentar

Som selveste SolanGundersen sier, så finnes det produkter for det. Jeg bruker en AntiStress EyeCream noen ganger, den fungerer ypperlig. Den brukes om dagen. Ellers så fungerer det med ulike ansiktshudkremer også, får hele ansiktet til å se mer opplagt ut.

Hvor får jeg tak i den du nevnte? Har googlet med lite relevante resultater..

Kjøpte det på et apotek/parfymeri. Så de hadde masse forskjellig på Tax Free Shop også, finner det mange plasser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...