Ole3 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Grinchen, du sier: Telefonen min blir avlyttet sannsynligvis av PST hva skal jeg gjøre? Har en kompis som er hacker mer sier ikke jeg... Og det faktum at telefonen min sender ut to signaler er vel bare i min fantasi mener du... Hvorfor mener du dette hører hjemme i jus-forumet? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Du skal ikke la FI vite at du har oppdaget tegn på at du blir avlyttet. Du skal untnytte situasjonen til å bevisst fôre dem feilinformasjon. Husk det til neste gang PST avlytter deg! Bare Erik Ribsskog vet hvordan du skal komme ut av rotet du nå har havnet oppi. Endret 18. februar 2011 av srbz Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 Du skal ikke la FI vite at du har oppdaget tegn på at du blir avlyttet. Du skal untnytte situasjonen til å bevisst fôre dem feilinformasjon. Husk det til neste gang PST avlytter deg! Såklart desinformasjon er et viktig våpen. Det har jeg forsåvidt allerede gjort.. 1 Lenke til kommentar
frevild Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Har skummet igjennom denne tråden og har ett spørsmål: Hvorfor kaster du bort din og vår tid med dette våset, Grinchen..? Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Here we go again Endret 18. februar 2011 av WannabeLeet 1 Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Om du blir avlyttet av PST og du som følger av det er paranoid...har de sikkert en veldig god grunn. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg har sett deg i noen tråder der du drakk øl (MYE og posta på forumet og du hadde en høy promille) så kanskje derfor dem overvåker deg, så du ikke drikker Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Du er sikker på at det er PST som avlytter deg, og ikke TST? 2 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Du er sikker på at det er PST som avlytter deg, og ikke TST? aaaaaaaaaaaaaah! Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 flytt ut i skogen, kvitt deg med alt elektronisk utstyr, svimerk deg selv rundt omkring på kroppen (for å uskadeliggjøre diverse avlyttningsutstyr regjeringen kan ha plantet på deg mens du sover), hvis noen kommer hen til deg kast sten på dem, og gjerne point ut at PST avlytter deg, og gå utifra at de kan hele historien din. Hvis ikke dette hørtes fristende ut kan du jo selvfølgelig prøve psykolog og 3 Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 flytt ut i skogen, kvitt deg med alt elektronisk utstyr, svimerk deg selv rundt omkring på kroppen (for å uskadeliggjøre diverse avlyttningsutstyr regjeringen kan ha plantet på deg mens du sover), hvis noen kommer hen til deg kast sten på dem, og gjerne point ut at PST avlytter deg, og gå utifra at de kan hele historien din. Hvis ikke dette hørtes fristende ut kan du jo selvfølgelig prøve psykolog og hahahahah Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 avlyttet sier du?? Som om du kan høre det?? neppe Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Trådstarter har ikke kommet med noen konkret grunn til at han tror telefonen hans blir avlyttet, og dette er nok derfor intet annet enn en tulletråd. Stenges. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg