ORLY? Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Samletråd for fototreff i Oslo 12.2.2011 Rute: Ullevål T om Blindern til Majorstuen. Post deres flotte bilder! Takk for en hyggelig tur! Endret 12. februar 2011 av GENTorly Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Tar å poster noen bilder nå jeg.. Dere får sjekke på deviantarten min, http://bhaugland.deviantart.com/. Der vil det komme flere bilder enn jeg orker å poste her. Så oppdater dere gjerne opp @dA utover kvelden. Send PM om passord, om du/dere som vil se photobucket albumet; http://s566.photobucket.com/albums/ss102/genetic08/Fototreff%2012feb2011/ (alle bildene som vil bli postet ligger allerede på photobucketen. Så om dere ikke orker å vente på devianarten, så får dere spørre om passord..) Francis in action 1 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Takk for fin tur i dag alle sammen, veldig hyggelig i strålende vær! Stilig GENTorly, ikke minst det dråpebilet! Her er noen fra meg: 102 år i år Itte rett "Hva gjør man på et akam-treff" (jeopardyoppgave) Krinken klokka tre Mulig jeg finner et par til etterhvert... 2 Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) snip Flotte bilder! Meget hyggelig tur, føler en trang til å bli med på flere turer senere. hehe Takk, ble veldig fornøyd med det, var en fin form på de 3 bittesmå dråpene som kom etter den store. Og den store hadde litt bevegelsesuskarphet. et heldig skudd med burstmode :!: Et par bilder til.. Fælt så fotogen Francis er.. (OPS: Roterte visst bilde litt, og glemte å klippe bort kantene :o) Francis og Kaian i Ullevål Hageby(?) Endret 12. februar 2011 av GENTorly Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Takk for hyggelig tur. Ruta mi blei ikke så dum, tror jeg. Snow by azathosk, on Flickr IFI2 by azathosk, on Flickr Påskestemning by azathosk, on Flickr Droplet by azathosk, on Flickr Kaian #3 by azathosk, on Flickr Kunst! by azathosk, on Flickr IFI2 by azathosk, on Flickr 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg begynner enkelt og greit med et bilde av Akamister i fri dressur: Takk for en særdeles trivelig tur i flott vintervær. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Etter en rask gjennomgang av bildene fra GF1, fant jeg disse: På veien hjem etter litt godt for 2 Lenke til kommentar
# offline Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Fine bilder folkens Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Koselig som alltid. Et par bilder fra meg: Flere bilder fra meg her (selv om noen av dem er fra tidligere AKAM-fototreff). 2 Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 Likte godt det ''Kunst'' Azathosk, vanskelig å forstå hva det er, men meget fint bilde. Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Takker alle som var med for en fin tur. Ble litt opphengt i min relativt nye 100 mm macro. Det kan dere se ut fra bildene. GENTorly fant de, men jeg fikk foreviget dem. Akam120211-74.jpg by gorgat112, on Flickr Akam120211-69.jpg by gorgat112, on Flickr Fant etter hvert ut at objektivet kunne brukes til annet enn macro. Akam120211-62.jpg by gorgat112, on Flickr Akam120211-54.jpg by gorgat112, on Flickr Avslutter med et bilde som hadde noe mer farge. Nå er det ikke lenge igjen til sommer Akam120211-15.jpg by gorgat112, on Flickr Noen fler bilder er lagt ut på min flickr konto dersom noen vil se dem. 3 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Kan jo legge til to-tre (ok da - noen fler) til: Olympus by azathosk, on Flickr Lumix by azathosk, on Flickr Akamister i motlys by azathosk, on Flickr Decay by azathosk, on Flickr Bridge over the t-bane by azathosk, on Flickr 1 Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Så ut som du koste deg på tur med 100mm'ern, Gorgat. De snø.. unnskyld, iskrystallene var veldig pene. Likte aller best nummer en av de to kanskje. Veldig detaljert og pent Endret 13. februar 2011 av GENTorly Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Takk for en fin tur! Det var utrolig godt å komme seg ut med kameraet - det var lenge siden det hadde vært i bruk sist... Her er noen av mine bilder fra turen: Francis 3 Lenke til kommentar
lessis Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Det var mange fine bilder. Likte dråpebildet og snøkrystallene særs godt. Selv skulle jeg på isfestival, men ble syk. I denne kulden varer skulpturene sikkert en god stud. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Her var det mye bra Kjedelig å ikke få vært med, men skal prøve å være med igjen neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå