Armin_Bahrami Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hei jeg har en Samsung Syncmaster 2233 rz og MSI GTS250 skjermkort hvis det betyr noe. Når jeg kjører cs så trekker skjermen seg skjermen(jeg får ikke fullt bilde. har ikke peiling på hva som er problemet og hva jeg skal gjøre for å fikse problemet. takk for alle tips og råd! Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Har du fullscreen på? Prøv å ta høyeste oppløsning, dette gjør du ved å gå inn på innstillinger på spillet og bytter "resolution" til det høyeste 'tallet' Lenke til kommentar
Armin_Bahrami Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 var ikke det som måtte gjøres! men jeg fant ut av det. men takk for tipset! Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Si gjerne hva som måtte gjøres. Slik at Googlers også finner ut av problemet sitt om de googler etter det samme. Lenke til kommentar
Lnik Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Måtte du sette den på fullskjerm? .. Endret 13. februar 2011 av JRMN Lenke til kommentar
Armin_Bahrami Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 Jeg måtte inn på Nvidia kontroll panel, for så å stille på "scaling" av skjermen. veldig enkelt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå